OM

Alles over Online Marketing

Wat is het geheim van een sterke online marketingstrategie? Voor welke SEO-trucs krijg je tegenwoordig ‘strafpunten’ van Google? En hoe kan big data je conversie verhogen? Doe je aan online marketing, dan moet je constant up-to-date blijven van de laatste trends en technologische ontwikkelingen in je vakgebied. Onze Online Marketing-trainingen en -opleidingen helpen je hierbij!

Categorieën

OM

Paulus Veltman
Online Marketing expert

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.8 Onze cursisten belonen onze Online Marketing opleidingen gemiddeld met een 8.8
Lees de reviews

Dit zijn onze top Online Marketing trainingen

Filter
4.230,-
Soort Opleiding
Tijd 7 dagen
Bekijk
6.900,-
Soort Opleiding
Tijd 12 dagen
Bekijk
7.550,-
Soort Opleiding
Tijd 13 dagen
Bekijk
3.300,-
Soort Opleiding
Tijd 6 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
6.290,-
Soort Opleiding
Tijd 12 dagen
Bekijk
2.830,-
Soort Opleiding
Tijd 5 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.875,-
Soort Opleiding
Tijd 3 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
3.600,-
Soort Opleiding
Tijd 6 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
5.350,-
Soort Opleiding
Tijd 9 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
2.830,-
Soort Opleiding
Tijd 5 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
650,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
Cursisten beoordelen onze opleidingen gemiddeld met een 9,3.
9,3
9,3
4,7 / 5

Je wordt opgeleid door onze Online Marketing professionals

Arjen de Groot

Arjen is consultant, trainer, blogger en mede-oprichter van online marketingbureau Converseon. Hier draait hij graag aan de knoppen en is hij eindverantwoordelijk voor de oplevering van projecten. In zijn trainingen leert hij cursisten via best practices, praktijkvoorbeelden en handige modellen de kneepjes van het online marketingvak. Hij combineert theorie met praktijk, en zorgt dat cursisten na de training zelfstandig campagnes kunnen meten en inrichten. Naast zijn werk heeft Arjen een passie voor sport, lekker eten en festivals.

Bryan Thijssen

Bryan is SEA-expert bij Fosby Digital Agency. Hij zet campagnes op, spit zoekwoordenrapportages door en houdt de dashboards van klanten scherp in de gaten. Hoe staan de verschillende onlinekanalen ervoor? Worden de targets gehaald? En zo niet, waar kan dat aan liggen? Bryan vindt het tof om te zien dat cursisten meteen met hun nieuwe kennis aan de slag kunnen. Ook laat hij ze graag de dynamiek van zijn vak zien. Want in online marketing is wat vandaag nieuw is, morgen alweer oud. Af en toe een training volgen om bij te blijven, is dus keihard nodig.

Daan Boekhoorn

Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte z’n eigen onlinemarketingbureau: Converseon. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Rustig en met humor creëert hij vertrouwen in zijn lessen, zodat iedereen zich op z’n gemak voelt. Daan is verder bourgondiër én triatleet. Dat combineren is al een uitdaging op zich!

Eva Broersma

Eva gelooft in de kracht van samenwerking, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat beide disciplines betere resultaten boeken en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing', heet dat. Marketing automation speelt hierbij een sleutelrol. De trainingen van Eva zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze trapt geen open deuren in, maar laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen.

Guido Tijmensen

Guido zit al meer dan tien jaar in de marketingwereld. Sinds twee jaar is hij eigenaar van Digital Inside, een onlinemarketingbureau uit Utrecht. In zijn SEO-trainingen doe je niet alleen praktische oefeningen, maar denk je ook strategisch na over vindbaarheid. Guido vindt het belangrijk om constant te blijven leren, want daar word je alleen maar beter van: ‘The sky is the limit als je niet vastroest in je dagelijkse routine’.

Jeroen de Koning

Jeroen is senior online marketeer, managing director bij Fosby Digital Agency én Google-connaisseur. Alsof dat nog niet genoeg is, geeft hij ook al twaalf jaar trainingen. Dat doet hij vanuit enthousiasme voor zijn vak en nieuwsgierigheid naar de vragen en ambities van cursisten.

Eddy Boeve

Eddy is een ervaren interaction specialist. Elke dag helpt hij organisaties om hun sites effectief te verbeteren. Dat doet hij onder meer door de psychologie van consumenten in de digitale wereld te doorgronden en de inzichten hieruit online toe te passen. Hij werkt net zo graag voor profit- als non-profit-organisaties. Voor grote ondernemingen én voor kleine. Vanuit z’n bureau Booming geeft Eddy onder andere advies aan de grootste internetretailers van Nederland.

Kevin Juffermans

Kevin is online marketeer in hart en nieren. Van Facebook- en LinkedIn-advertising tot SEO, SEA en Snapchat Ads: voor een sterke online marketingstrategie weet hij het hele internet te benutten. Bij online marketingbureau Converseon gebruikt hij zijn skills en kennis om klanten op het web succesvoller te laten zijn. Als trainer brengt hij zijn inzichten vol enthousiasme over op de groep, vooral door zijn studenten zelf aan het werk te zetten. In zijn vrije tijd speelt Kevin graag een spelletje, zoals zijn favoriete klassieker: klaverjassen.

Steven van Esveld

Paulus Veltman

Paulus is een internationale keynotespeaker, trainer en consultant. Hij vertelt met passie over nieuwe technologie en online media en specialiseert zich in online storytelling en de beeldexplosie. Cursisten omschrijven Paulus steevast als ervaren en enthousiast. Opvallend aan een training van Paulus is zijn persoonlijke aanpak; als cursist weet je zeker dat jouw specifieke praktijksituatie aan bod komt.

Ilona de Baar

Vier jaar geleden stapte Ilona de wereld van contentmarketing in, toen nog als blogger, vlogger en content creator voor verschillende bureaus. Inmiddels heeft ze haar eigen bedrijf: ‘That Inner Flame’. Hiermee maakt ze, vanaf het dynamische Strijp-S in Eindhoven, vlammende content voor b2b- en b2c-klanten. Daarnaast geeft ze al drie jaar trainingen waarin ze niet alleen uitlegt hoe je iets doet, maar je vooral enthousiast maakt om aan de slag te gaan. 

Laurens Tienkamp

Laurens is zelfstandig strategisch adviseur employer branding en recruitment marketing. Maar dat is hij niet altijd geweest. Hij begon zijn loopbaan als hbo-docent bedrijfskundige informatica, en kwam daarna als trainer bij Capgemini terecht. Daar maakte hij de overstap naar corporate recruitment. Omdat-ie stiekem een beetje een nerd is, gebruikte hij bij z’n wervingswerk social media, data en recruitmentsoftware. Zo ontwikkelde hij zich steeds verder tot online recruitment-specialist. Laurens is een enthousiaste trainer die waar het kan de koppeling met de praktijk maakt. Leuk om te weten: hij is een tijdje koordirigent geweest. 

Axel Hommenga

Axel is een next-level marketeer en trainer. Hij zet growth hacking in om bedrijven voortdurend te helpen optimaliseren. Dat doet hij in start-upstijl: door aannames te testen en veel te experimenteren in kleine, iteratieve tests. Met slimme tools en nieuwe technieken. Axel helpt je aan future skills en concrete resultaten. Zijn stijl als trainer is energiek en persoonlijk. Meer halen uit je marketingstrategie? You got this!

Clarissa Filius

Tijdens stages bij een kookstudio en Holiday on Ice leerde Clarissa haar passie kennen: SEO en contentmarketing. Ze rolde per toeval in een baan als SEO-copywriter bij Sanoma, waar ze snel doorgroeide tot webeditor van tuinieren.nl. Van die site wist ze het grootste tuinplatform van Nederland te maken. Na een succesvol freelance-avontuur sloot ze zich aan bij Booming, een van de beste digital marketing bureaus van Nederland. Daar zet ze zich als senior SEO-specialist in voor merken als HP, Primera, Van der Valk en Hunkemöller.

Wendy Oude Veldhuis

Wendy startte al jong als ondernemer. Nadat ze haar studie Communicatie had afgerond, bouwde ze in tien jaar tijd een bedrijf met zo’n 180 medewerkers op. Daarna besloot ze haar échte droom na te jagen: ze volgde een opleiding tot senior beïnvloedingspsycholoog, verkocht haar bedrijf en begon voor zichzelf als marketingstrateeg. Nu helpt ze mkb’ers met hun marketingstrategie, campagnes, branding en PR. Daarbij mijdt ze nietszeggende quotes en voorbeelden van wereldmerken als Amazon en Coca Cola, omdat je daar als mkb’er niets aan hebt. Ook haar trainingen zijn praktisch, want je moet je nieuwe kennis meteen kunnen toepassen. 

Marlon Augustijn

Marlon is UX-designer met een achtergrond in webdesign en zoekmachineoptimalisatie. Hij staat al bijna tien jaar aan het roer bij First Aid Marketing. Met advies over conversie, SEO, UX en visual design helpt hij organisaties en ondernemers online te groeien. Én helpt hij zijn cursisten met z’n kennis en ervaringen bij verschillende trainingen op weg in het vak van UX Design.

Letty de Nijs

Letty is gespecialiseerd in neuro(gedrags)marketing. Ze helpt organisaties om meer uit hun marketing te halen. Dat doet ze door elk contactmoment te optimaliseren, waarbij ze zich baseert op data en kennis van het onbewuste brein. Na elke klus laat ze een berg nieuwe inzichten en stapels optimalisatie-ideeën achter. Die deelt ze trouwens ook tijdens workshops. Een training van Letty is altijd praktisch ingestoken en interactief, zodat je nieuw opgedane kennis goed blijft hangen.

Daniëlle Bekker

Daniëlle is merk- en klantstrateeg bij &DAAN. Ze helpt zakelijke dienstverleners klanten vinden, binden en behouden. Niet met keiharde sales of oppervlakkige marketingtrucs, maar door een stevige basis te leggen. Klanten te verbinden aan het merk. Met veel herkenbare praktijkvoorbeelden maakt ze de colleges lekker luchtig. Geen zware theoretische verhandelingen, maar praktische tips waarmee je meteen aan de slag wilt én kunt.

  • Al onze trainers zijn gepassioneerde professionals die actief zijn in het werkveld
  • Onze trainers ontwikkelen hun eigen trainingen
  • Leg jouw praktijkcase voor aan een vakexpert en krijg praktische tips
  • Ook na de training kun je altijd bij de trainers terecht voor advies

Meer te weten komen over Online Marketing?

Online Marketing is een breed vakgebied dat uit verschillende expertises bestaat. Je kunt ervoor kiezen om je te specialiseren, maar je kunt ook allrounder worden.

Whitepaper

Online marketeer worden, waar begin je?

Nu digitaal het nieuwe normaal is, weten we in ieder geval één ding zeker: online marketeers zullen de komende jaren zeker niet om werk verlegen zitten. Wil jij je in het vak verdiepen? Dan kun je ervoor kiezen om als allround expert aan de slag te gaan, bijvoorbeeld bij een kleiner bedrijf. Of je specialiseert je in een specifiek onderwerp. We vertellen je er alles over.
Download de Online Marketing whitepaper
Webinar

Kijk het webinar 'Meer resultaat uit Google Ads' terug

Leer van Google-connaisseur Jeroen de Koning hoe je je Google Ads campagnes inricht voor optimaal resultaat.

Over Competence Factory

Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. In 1991 waren we de eerste met internettrainingen en opleidingen in nieuwe media. En nog steeds zetten we de trend, met vooruitstrevende opleidingen in de vakgebieden van de toekomst. Ook zorgen we dat jouw ontwikkeling na je training niet ophoudt: voor én na de lessen staan we voor je klaar. Zien we je gauw?

Deze cursisten gingen je voor:

Gemiddeld scoren onze Online Marketing opleidingen een 8.8 volgens 1249 cursisten

Zita Bebenroth
Growth Hacking in a Day02 december 2022
Eindcijfer:   9   

Heel veel goede energie vanuit de trainer, maar ook een leuke wisselwerking met de andere deelnemers. Mooie voorbeelden en handige haakjes om het proces zelf vorm te gaan geven.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sasha
Google Ads basis02 december 2022
Eindcijfer:   10   

Fijne trainer, goed tempo en genoeg rustmomenten tussendoor

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anna willemse
Schrijven voor Social Media01 december 2022
Eindcijfer:   9   

Goede opbouw en informatie

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tim Furrer
LinkedIn Advertising17 november 2022
Eindcijfer:   10   

Trainer neemt veel tijd voor vragen, wist veel van het onderwerp af en sprak in een goed tempo. Laat veel voorbeelden uit de praktijk zien en geeft ook aan wat niet werkt.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
mart
Google Shopping17 november 2022
Eindcijfer:   10   

- heldere opbouw en duidelijke uitleg - zowel algemene als specifieke kennis

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Germa
E-mailmarketing17 november 2022
Eindcijfer:   9   

De training was prettig om te volgen in een ontspannen sfeer en een goede aanvulling op mijn werkzaamheden.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Maria Koscielniak
Neuromarketing in de Praktijk14 november 2022
Eindcijfer:   10   

Ik vond het ontzettend interessant, vooral "de praktijk" stukje vond ik echt goed.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sylvia
Google Analytics basis14 november 2022
Eindcijfer:   10   

Fijn dat het in je eigen omgeving kan, waardoor het heel praktisch is.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Raphael de Randamie
Google Ads expert11 november 2022
Eindcijfer:   10   

overzicht in wat allemaal mogelijk is. Als nieuweling heb een goede basis.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kim
Google Analytics 4 basis09 november 2022
Eindcijfer:   9   

Alles.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Karin Kasteleijn
Data Driven Marketingstrategie03 november 2022
Eindcijfer:   9   

Prettige, goede docente. goede interactie en tips. Presentatie sheets helder en aantrekkelijk. Tempo fijn. Dag is goed opgezet met breaks en leuke lunch buiten de deur. Leuke groep mensen!

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Raphael de Randamie
Google Ads gevorderd26 oktober 2022
Eindcijfer:   10   

Jeroen is goed op de hoogte van de google ads omgeving en is lekker enthousiast over de mogelijkheden van marketing daar binnen. Ik vond het fijn om praktijk voorbeelden uit te proberen tijdens de lessen ipv alleen maar theorie. Ook was geen enkele vraag te gek maar wel op basis van het niveau van de klas.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mariëlle Huber
Customer Journey Marketing25 oktober 2022
Eindcijfer:   9   

Informatief, leerzaam

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Reviews

Gemiddelde waardering
8.8 (1249)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Zita Bebenroth
02 december 2022
Growth Hacking in a Day
9
Heel veel goede energie vanuit de trainer, maar ook een leuke wisselwerking met de andere deelnemers. Mooie voorbeelden en handige haakjes om het proces zelf vorm te gaan geven.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sasha
02 december 2022
Google Ads basis
10
Fijne trainer, goed tempo en genoeg rustmomenten tussendoor
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anna willemse
01 december 2022
Schrijven voor Social Media
9
Goede opbouw en informatie
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marcel Verspeek
01 december 2022
Schrijven voor Social Media
8
Lekker interactief, veel vanuit de groep waar je ook weer van leert. Zeer prettige docent!
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Astrid Heijnsdijk
01 december 2022
Schrijven voor Social Media
6
Veel besproken
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Astrid Heijnsdijk
01 december 2022
Schrijven voor Social Media
6
Veel besproken
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Dannique van der Heijden Lubberts
01 december 2022
Schrijven voor Social Media
8
de afwisseling tussen theorie en praktijk
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tim Furrer
17 november 2022
LinkedIn Advertising
10
Trainer neemt veel tijd voor vragen, wist veel van het onderwerp af en sprak in een goed tempo. Laat veel voorbeelden uit de praktijk zien en geeft ook aan wat niet werkt.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
mart
17 november 2022
Google Shopping
10
- heldere opbouw en duidelijke uitleg - zowel algemene als specifieke kennis
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Germa
17 november 2022
E-mailmarketing
9
De training was prettig om te volgen in een ontspannen sfeer en een goede aanvulling op mijn werkzaamheden.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Daan van Bergen
17 november 2022
E-mailmarketing
8
Enthousiasme, tempo en afstemmen op de vragen van de groep
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ellen Verhofstad
17 november 2022
E-mailmarketing
8
Goede balans tussen theorie en praktijk.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Maria Koscielniak
14 november 2022
Neuromarketing in de Praktijk
10
Ik vond het ontzettend interessant, vooral "de praktijk" stukje vond ik echt goed.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vera Luijkx
14 november 2022
Neuromarketing in de Praktijk
10
Heel tastbaar en toepasbaar op de praktijk
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Fried Westland
14 november 2022
Neuromarketing in de Praktijk
10
Leuke praktische manier om een ingewikkeld maar belangrijk thema duidelijk te maken
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sylvia
14 november 2022
Google Analytics basis
10
Fijn dat het in je eigen omgeving kan, waardoor het heel praktisch is.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sylvia
14 november 2022
Google Analytics basis
10
Fijn dat het in je eigen omgeving kan, waardoor het heel praktisch is.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Raphael de Randamie
11 november 2022
Google Ads expert
10
overzicht in wat allemaal mogelijk is. Als nieuweling heb een goede basis.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Steven Holthuijsen
11 november 2022
Google Ads expert
7
Leerzaam en leuk om te sparren over bepaalde zaken
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ronan
11 november 2022
Google Ads expert
9
Goed, vond de gevorderde het meest nuttig
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ronan
11 november 2022
Google Ads expert
9
Goed, vond de gevorderde het meest nuttig
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Myrthe van Gils
09 november 2022
Google Ads basis
8
Ik vond de training volledig qua theorie. Genoeg achtergrondinformatie en dankzij de voorbeelden die de leraar gaf, werd alles concreter.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Copier
09 november 2022
Google Ads basis
9
Ik vond het fijn dat er veel ruimte was om dingen te vragen en hij de tijd nam om te zorgen dat iedereen het onderwerp onder de knie had. Daarnaast ook dat de belangrijkste campagne vormen van Google Ads zijn benoemd.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kim
09 november 2022
Google Analytics 4 basis
9
Alles.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nina
09 november 2022
Google Analytics 4 basis
7
Eenvoudig te volgen. Interactie met de deelnemers. Aardige lecturer.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thomas Schutz
09 november 2022
Google Analytics 4 basis
9
Het was een prettige opbouw en goede interactie met ieder zijn kennisniveau. Erg tevreden over de training en de service vanuit Competence Factory is zoals ik deze ken.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Karin Kasteleijn
03 november 2022
Data Driven Marketingstrategie
9
Prettige, goede docente. goede interactie en tips. Presentatie sheets helder en aantrekkelijk. Tempo fijn. Dag is goed opgezet met breaks en leuke lunch buiten de deur. Leuke groep mensen!
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Bob de Riemer
31 oktober 2022
Online Storytelling
7
Een paar opdrachten om je aan het denken te zetten over je aanpak van online storytelling. Handout materiaal is prima om te gebruiken als naslag werk. Goeie training locatie. Goeie lunch. Leuke mensen
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vincent
31 oktober 2022
Online Storytelling
9
Concrete uitleg, niet alleen voorbeelden van grote bedrijven, niet te grote groep
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Dave den Blanken
31 oktober 2022
Online Storytelling
7
Praktijk voorbeelden
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Dave den Blanken
31 oktober 2022
Online Storytelling
7
Praktijk voorbeelden
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Yorick Frijters
31 oktober 2022
Online Storytelling
10
Vriendelijke trainer, helder uitgelegd en bewustwording in hoe belangrijk verhalen bij je brand zijn overgebracht
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Manon Wijnands
27 oktober 2022
Data Driven Marketingstrategie
9
Ik vind Jessie de Booij echt een heel fijn persoon om naar te luisteren. Ze heeft duidelijke voorbeelden, maar zet je zelf ook aan het denken. Door haar enthousiasme kreeg ik gewoon zin om met alle tips & tricks aan de slag te gaan. Verder vond ik het kleine groepje wat we hadden erg prettig, want zo was er voor iedereen ruimte om ook je eigen ervaringen te delen, wat het tastbaar maakt. Wat ik op een plus vind, staat wel los van de training, is het samen lunchen met de andere cursisten. Zo raak je toch met elkaar in gesprek en leer je van elkaar.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Raphael de Randamie
26 oktober 2022
Google Ads gevorderd
10
Jeroen is goed op de hoogte van de google ads omgeving en is lekker enthousiast over de mogelijkheden van marketing daar binnen. Ik vond het fijn om praktijk voorbeelden uit te proberen tijdens de lessen ipv alleen maar theorie. Ook was geen enkele vraag te gek maar wel op basis van het niveau van de klas.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Maxime de Jonge
26 oktober 2022
Google Ads gevorderd
9
De opdrachten, oefeningen, en voorbeelden waren heel fijn. Het was voor mij heel makkelijk om in mijn eigen ad account mee te kijken.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Youri Hoogewoning
26 oktober 2022
Google Ads gevorderd
8
Alle theoretische kennis moest direct worden toegepast met een opdracht. Hierdoor doorloop je zelf de stappen, wat het leerzaam maakt. Er was veel ruimte voor vragen. Ook de praktijksituatie waren enorm leerzaam om inzichten uit te halen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Remco Breukers
26 oktober 2022
Google Ads gevorderd
9
duidelijk en rustig uitgelegd
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mariëlle Huber
25 oktober 2022
Customer Journey Marketing
9
Informatief, leerzaam
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ellen Verhofstad
25 oktober 2022
Customer Journey Marketing
8
Goede balans tussen theorie en praktijk
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ellen Verhofstad
25 oktober 2022
Customer Journey Marketing
8
Goede balans tussen theorie en praktijk
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ellen Verhofstad
25 oktober 2022
Customer Journey Marketing
8
Goede balans tussen theorie en praktijk
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ellen Verhofstad
25 oktober 2022
Customer Journey Marketing
8
Goede balans tussen theorie en praktijk
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Klaar om de volgende stap in je carrière te zetten?

Start Naam Duur Prijs      
9 dec 2022
Facebook en Instagram Advertising basis 1 dag 695,- Bekijk training
14 dec 2022
Social Mediastrategie 2 dagen 1.225,- Bekijk training
14 dec 2022
Customer Journey Marketing 1 dag 695,- Bekijk training
16 dec 2022
Online Personalisatie Basis 1 dag 695,- Bekijk training
20 dec 2022
Google Analytics 4 basis 1 dag 695,- Bekijk training
23 dec 2022
Online Personalisatie Gevorderd 1 dag 695,- Bekijk training
28 dec 2022
Instagram en Reels 1 dag 695,- Bekijk training
30 dec 2022
Online Storytelling 1 dag 695,- Bekijk training
30 dec 2022
Local SEO 1 dag 695,- Bekijk training
2 jan 2023
Schrijven voor Social Media 1 dag 695,- Bekijk training

CF

Even overleggen?

Vind de training of opleiding die bij je past. Onze opleidingsadviseurs denken graag met je mee.

Plan een gratis intake
Of neem contact op
CF

Jessie
Opleidingsadviseur

Nienke
Opleidingsadviseur

Marianne
Clientmanager L&D

Jessie, Nienke, Marianne
Opleidingsadviseurs

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.8 Onze cursisten belonen onze Online Marketing opleidingen gemiddeld met een 8.8
Lees de reviews

Iets nog steeds onduidelijk?

Kijk eens bij onze veelgestelde vragen

  • Kan ik voor deze training/opleiding gebruik maken van het STAP-budget?
  • Kan ik een training of opleiding ook online volgen?
  • Kan ik alle trainingen volgen als ik nog geen ervaring heb?
  • Ik heb al wat ervaring. Welk niveau moet ik volgen?
  • Wie is mijn trainer?
  • Wat kan ik na de training(en) verwachten?
  • Wat als ik na afloop van de training(en) behoefte heb aan meer begeleiding?

Daarom kies je Competence Factory

What you see is what you pay

What you see is
what you pay

Je betaalt gewoon de prijs die je op de website ziet. Nooit bijkomende kosten.

Transparant over locatie

Transparant over locatie

Trainingen zijn altijd in Utrecht, pal naast het Centraal Station.

Les in creatieve spaces

Les in creatieve spaces

Voel je thuis en leef je uit. Teken je ideeën gerust uit op de white walls.

Top 10-trainingen gaan altijd door

Top 10-trainingen gaan altijd door

Lekker snel starten, en je wordt nooit omgeboekt naar een andere dag.



Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.