Wat is het geheim van een sterke online marketingstrategie? Voor welke SEO-trucs krijg je tegenwoordig ‘strafpunten’ van Google? En hoe kan big data je conversie verhogen? Doe je aan online marketing, dan moet je constant up-to-date blijven van de laatste trends en technologische ontwikkelingen in je vakgebied. Onze Online Marketing-trainingen en -opleidingen helpen je hierbij!
Online Marketing richtingen
Paulus Veltman
Online Marketing expert
Kevin is online marketeer in hart en nieren. Van Facebook- en LinkedIn-advertising tot SEO, SEA en Snapchat Ads: hij draait er z’n hand niet voor om. Bij online marketingbureau Converseon helpt hij klanten bij hun online succes. Dat doe hij door z’n uitgebreide kennis en jarenlange ervaring in te zetten. Kevin breng z’n enthousiasme voor het vak graag over op zijn cursisten.
Paulus is keynotespeaker, trainer en consultant. Hij is gespecialiseerd in online storytelling en beeldexplosie, en weet alles over nieuwe technologieën en online media. Cursisten omschrijven Paulus als een ervaren en enthousiaste trainer. Hij houdt van een persoonlijke aanpak, dus je weet zeker dat jouw specifieke praktijksituatie aan bod komt tijdens de training.
Eva gelooft in de kracht van samenwerken, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat je op beide fronten betere resultaten boekt en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing' heet dat. ‘Marketing automation’ speelt hierbij een sleutelrol. Eva’s trainingen zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen.
John is onze WordPress-expert. Hij vertelt je hoe je er een effectieve en betrouwbare website mee bouwt, en plug-ins als Oxygen Builder en Breakdance gebruikt. Als freelance consultant helpt hij organisaties met online marketing. Z’n trainingen zijn praktisch en persoonlijk, en hij heeft oog voor de verschillende niveaus en behoeften van zijn cursisten. In zijn vrije tijd is hij graag bezig met muziek.
Guido werkt al meer dan tien jaar in de marketingwereld. Sinds twee jaar is hij eigenaar van Digital Inside, een onlinemarketingbureau in Utrecht. In zijn SEO-trainingen doe je niet alleen praktische oefeningen, maar denk je ook strategisch na over je online vindbaarheid. Guido vindt het belangrijk om constant te blijven leren, want daar word je alleen maar beter van. Wat je volgens hem niét moet doen? Vastroesten in je dagelijkse routine. The sky is the limit!
Wil je leren over Google Ads en Analytics? Dan moet je bij Jeroen zijn. Door internet af te struinen en te leren van andere experts weet-ie er álles over. Zijn gouden tip: veel vlieguren maken. Hij draagt z’n kennis vol enthousiasme over op uiteenlopende klanten. Zijn inspirerende trainingen zijn altijd actueel en barsten van de praktijkvoorbeelden. Naast z’n liefde voor online marketing, is Jeroen gek op schaken. Niet zo gek, vindt hij: in beide gevallen is strategisch denken key.
Tijdens haar stages bij een kookstudio en bij Holiday on Ice leerde Clarissa haar kwaliteiten kennen: SEO en contentmarketing. Ze rolde per toeval in een baan als SEO-copywriter bij Sanoma, waar ze snel doorgroeide tot webeditor van tuinieren.nl. Van die site wist ze het grootste tuinplatform van Nederland te maken. Na een succesvol freelance-avontuur sloot ze zich aan bij Booming, één van de beste digital marketingbureaus van Nederland. Daar zet ze zich als senior SEO-specialist in voor merken als HP, Primera, Van der Valk en Hunkemöller.
De eindgebruiker van een website: dát perspectief moet volgens Ron altijd het uitgangspunt zijn. Als web-analist helpt hij ondernemers om het maximale uit Google Analytics 4 te halen. Zijn gedegen technische achtergrond dankt hij aan de opleiding Technische Informatica. Daarna volgde hij de studie Communication & Multimedia Design, waarin hij leerde hoe je ontwerpkeuzes maakt die aansluiten op de behoefte van gebruikers. Hij werkte vervolgens jarenlang als website-ontwikkelaar en later als online marketeer. Al doende kwam hij erachter wat hem écht ligt: websites analyseren. Data verzamelen en er bruikbare inzichten uithalen waar klanten verder mee kunnen – gelukkiger kun je hem niet krijgen. Zijn kennis deelt hij graag met cursisten en hij neemt er alle tijd voor. Ron is bevlogen, technisch onderlegd én een gedegen pedagoog: een zeldzame combinatie.
Tjerk is een ervaren ondernemer en online marketeer. Hij maakt content voor ondernemers en zet campagnes op met zijn bedrijf First Aid Marketing. Daarnaast bouwt en optimaliseert hij websites. Tjerk heeft oneindig veel geduld en is daarom een veelgevraagd trainer. Hij heeft oog voor persoonlijke kwaliteiten en daagt je uit om alles wat je leert, in de praktijk toe te passen. Zo kun je je nieuwe kennis direct gebruiken in je eigen organisatie.
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Eddy is een ervaren interaction specialist. Elke dag helpt hij organisaties hun websites te verbeteren. Dat doet hij onder andere door de psychologie van consumenten in de digitale wereld te doorgronden en die inzichten online toe te passen. Hij werkt net zo graag voor profit- als non-profitorganisaties. Vanuit z’n bureau Booming geeft Eddy onder andere advies aan de grootste internetretailers van Nederland.
Jessie is een dynamische, digitale duizendpoot en oprichtster van DigiJes, met een decennia aan expertise in digitale content marketing. Bekend om haar inspirerende en interactieve trainingen maakt ze complexe onderwerpen toegankelijk door middel van praktische tips, relevante cases en up-to-date inzichten. Ze deelt niet alleen enthousiast haar kennis en ervaring, maar creëert ook de perfecte basis voor jou om jouw bedrijf te laten groeien. Ontdek de wereld van Content Marketing met Jessie en ervaar haar energie en het plezier dat ze in elke training met zich mee brengt!
Arjen is consultant, trainer, blogger en mede-oprichter van online marketingbureau Converseon. Hier is hij eindverantwoordelijk voor de oplevering van projecten. In zijn trainingen leert hij je via best practices, praktijkvoorbeelden en handige modellen de kneepjes van het online marketingvak. Hij combineert theorie met praktijk, en zorgt dat cursisten na de training zelfstandig campagnes kunnen meten en inrichten. Naast zijn werk wordt Arjen blij van sport, lekker eten en festivals.
Een vlekkeloze overgang naar data-gedreven leiderschap, daar kan Alex je goed bij helpen. Dat-ie een ouwe rot in het vak is, kun je wel stellen. Hij heeft dertig jaar ervaring als management consultant en richtte zelfs zijn eigen bedrijf Axveco op. Daar heeft hij al meerdere leertrajecten ontwikkeld. In z’n trainingen laat hij je door een datalens naar de wereld kijken: wat zie je en hoe gebruik je die informatie? Hij helpt je het digitale tijdperk te begrijpen – dat doet-ie interactief en met veel praktijkvoorbeelden.
Letty helpt organisaties om hun klanten beter en sneller te bereiken. Met behulp van neuromarketing optimaliseert ze elk contactmoment, gebaseerd op data en kennis over ons brein. Een training van Letty is altijd praktisch en interactief, zodat je nieuwe kennis goed blijft hangen.
Suzannes fascinatie voor social media begon met haar Hyvesprofiel. Uren kon ze sleutelen aan haar pagina, tot-ie écht perfect was. Inmiddels is ze een ware socialmedia-expert met ontzettend veel ervaring. Haar loopbaan leidde haar langs TMF, MTV, Nickelodeon en BNNVARA. Nu aangekomen bij de Herman Brood Academie geeft ze muzikaal talent een online podium. Met haar oneindige energie en creativiteit geeft ze inspirerende trainingen. Zo weet jij straks precies hoe je content maakt die mensen bijblijft.
Ramon heeft meer dan 10 jaar ervaring als full-stack developer. Met zijn passie voor e-commerce (en Shopify in het algemeen) helpt hij webshop-eigenaren om hun online business te laten groeien. Niet alleen heeft hij gewerkt aan het optimaliseren van talloze webshops, maar ook heeft hij jarenlang zijn eigen webshop opgestart en gerund. Hierdoor weet hij precies wat er komt kijken bij het succesvol maken van een online winkel, van design tot marketing. Hij kent het Shopify platform van A tot Z en gebruikt de nieuwste technieken en tools om webshops te optimaliseren voor snelheid, veiligheid en gebruiksvriendelijkheid.
Jette is adviseur en consultant op het gebied van experience management en organisatieveranderingen. Organisaties van toegevoegde waarde laten zijn en transformaties in gang zetten, dat is haar missie. Vanuit haar onderneming Connecting-Experience focust zij zich op het verbeteren van de beleving en samenwerkingen, waarbij de balans wordt gevonden tussen de interne organisatie en de externe klantorganisatie(s). Als surfer weet ze overigens hoe belangrijk het is om letterlijk de balans te vinden. Als enthousiaste en creatieve trainer met een intrinsieke motivatie om je verder te helpen, reikt Jette je concrete handvatten aan waar je daadwerkelijk mee aan de slag kan.
Marlon is UX-designer met een achtergrond in webdesign en zoekmachine-optimalisatie. Hij staat al bijna tien jaar aan het roer bij First Aid Marketing. Met gericht advies over conversie, SEO, UX en visual design helpt hij organisaties en ondernemers online te groeien. Tijdens zijn trainingen deelt hij z'n kennis en ervaringen met zijn cursisten. Zo maakt hij je wegwijs in de wereld van UX design.
Irene is een échte marketingvrouw – letterlijk. Vier jaar geleden zette ze haar blog MarketingMadame om in een bedrijfswebsite en startte ze onder die naam als fulltime ondernemer. Marketing gaat volgens haar om veel meer dan alleen tools onder de knie krijgen. Daarom focust ze zich bij haar klanten op de broodnodige basis: wát is je verhaal? Vanuit dat vertrekpunt ontwikkelt ze vlijmscherpe marketingstrategieën. Irene is geen stilzitter, dat zul je tijdens haar trainingen wel merken: ze zet je ‘t liefst gelijk aan het werk.
Wendy startte al jong als ondernemer. In tien jaar tijd zette ze een eigen bedrijf op, met zo’n 180 medewerkers in dienst. Daarna besloot ze haar échte droom na te jagen: ze volgde een opleiding tot senior beïnvloedingspsycholoog, verkocht haar bedrijf en begon voor zichzelf als marketingstrateeg. Nu helpt ze mkb’ers met hun PR, marketingstrategie, campagnes en branding. Daarbij mijdt ze nietszeggende quotes en voorbeelden van wereldmerken als Amazon en Coca Cola, omdat je daar als mkb’er niets aan hebt. Haar trainingen zijn praktisch, zodat je nieuwe kennis direct kunt toepassen.
Nicolas is een enthousiaste, allround e-commercespecialist. Mede door zijn achtergrond spreekt hij maar liefst zes talen. Niet gek dus dat hij met een internationale blik naar z’n vak kijkt! Sinds 2013 beheert hij met zijn eigen bedrijf de accounts van verschillende merken wereldwijd. Met veel kennis van marketplaces helpt hij je op weg in de jungle van mogelijkheden.
Een ervaren, enthousiaste en datagedreven trainer en coach: dat is Ernst ten voeten uit. Hij heeft een achtergrond in bedrijfseconomie, is Business & IT-consultant geweest en heeft gewerkt als IT-manager. De ervaring en kennis die hij heeft opgedaan, deelt-ie nu al een aantal jaar in zijn trainingen. Enthousiast, inspirerend en met veel persoonlijke aandacht geeft Ernst je een inkijkje in de wereld van digital marketing, een vakgebied dat aan de lopende band evolueert. Verwacht daarom nieuwe inzichten in actuele digitale ontwikkelingen, bijvoorbeeld op het gebied van AI, VR, AR en voice. Zijn doel is altijd: let your business perform better in a digital world. En dat merk je!
Download onze Online Marketing Whitepaper
Duik in de wereld van Online Marketing en ontdek de laatste trends. In deze Whitepaper vind je alles wat de wereld van morgen nodig heeft, en hoe jij daar op in kunt spelen.
Kies een van onze Online Marketing richtingen
Vind de training/opleiding die het beste bij je past! Career Coach Nienke denkt graag met je mee!
Plan een gratis consultStart | Naam | Duur | Prijs | ||
21
mrt
2024
|
Google Analytics 4 Basis | 1 dag | 795,- | Bekijk training | |
22
mrt
2024
|
Reis naar Google HQ in Dublin | 2 dagen | 695,- | Bekijk training | |
2
apr
2024
|
Google Ads Gevorderd | 2 dagen | 1.127,- | Nu met 15% Last-minutekorting | Bekijk training |
2
apr
2024
|
Google Analytics 4 Gevorderd | 2 dagen | 1.127,- | Nu met 15% Last-minutekorting | Bekijk training |
2
apr
2024
|
Verkopen via Marketplaces | 1 dag | 795,- | Bekijk training | |
3
apr
2024
|
Facebook en Instagram Advertising Basis | 1 dag | 795,- | Bekijk training | |
8
apr
2024
|
Growth Hacking in a Day | 1 dag | 795,- | Bekijk training | |
8
apr
2024
|
Social Mediastrategie | 2 dagen | 1.325,- | Bekijk training | |
9
apr
2024
|
Marketing Automation | 2 dagen | 1.325,- | Bekijk training | |
11
apr
2024
|
Conversieoptimalisatie | 2 dagen | 1.127,- | Nu met 15% Last-minutekorting | Bekijk training |
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Vul een geldig e-mailadres in
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
© 2024 Competence Factory
Loop voorop met onze laatste insights in Online marketing, Digital design en UX.
Wat moet je doen?
Meld je hieronder aan voor nieuws en tips van Competence Factory. Zo blijf je op de hoogte van de laatste trends in Online marketing, Digital design en UX. En krijg je onze actuele events, last-minutes en aanbiedingen in je mailbox.
Door je aan te melden, ga je akkoord met ons privacy beleid en algemene voorwaarden.
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.