OM

Alles over Online Marketing

Wat is het geheim van een sterke online marketingstrategie? Voor welke SEO-trucs krijg je tegenwoordig ‘strafpunten’ van Google? En hoe kan big data je conversie verhogen? Doe je aan online marketing, dan moet je constant up-to-date blijven van de laatste trends en technologische ontwikkelingen in je vakgebied. Onze Online Marketing-trainingen en -opleidingen helpen je hierbij!

Categorieën

OM

Paulus Veltman
Online Marketing expert

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.8 Onze cursisten belonen onze Online Marketing opleidingen gemiddeld met een 8.8
Lees de reviews

Onze top Online Marketing trainingen

Handige categorieën
Altijd in Utrecht aan het Stationsplein
Kleine groepen met persoonlijk aandacht
Onze trainers zijn ervaren professionals
Direct toe te passen in de praktijk
Filter
4.230,-
Soort Opleiding
Tijd 7 dagen
Bekijk
6.900,-
Soort Opleiding
Tijd 12 dagen
Bekijk
7.550,-
Soort Opleiding
Tijd 13 dagen
Bekijk
3.300,-
Soort Opleiding
Tijd 6 dagen
Bekijk
6.290,-
Soort Opleiding
Tijd 12 dagen
Bekijk
2.830,-
Soort Opleiding
Tijd 5 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.875,-
Soort Opleiding
Tijd 3 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
3.600,-
Soort Opleiding
Tijd 6 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
5.350,-
Soort Opleiding
Tijd 9 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
2.830,-
Soort Opleiding
Tijd 5 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
695,-
Soort Training
Tijd 1 dag
Bekijk
650,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
1.225,-
Soort Training
Tijd 2 dagen
Bekijk
Hulp nodig bij het kiezen? Ga naar de Keuzehulp

Certified professional

Post HBO Online marketing trainingen geaccrediteerd door het NRTO • Google Opleidingen met officiële Google fundamentals examen en Google Certified Online Advertising Professional.

Google Analytics Google Ads NRTO Springest

Waarom aan de slag gaan met Online Marketing

Online Marketing is een breed vakgebied dat uit verschillende expertises bestaat. Je kunt ervoor kiezen om je te specialiseren, maar je kunt ook allrounder worden.

Een Online Marketeer verdient 30 tot 50 duizend euro per jaar

1.690 cursisten hebben een Online Marketing-training bij ons gevolgd

Je vindt gemiddeld 1.000 online marketing vacatures per maand op Indeed

Over Competence Factory

Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. In 1991 waren we de eerste met internettrainingen en opleidingen in nieuwe media. En nog steeds zetten we de trend, met vooruitstrevende opleidingen in de vakgebieden van de toekomst. Ook zorgen we dat jouw ontwikkeling na je training niet ophoudt: voor én na de lessen staan we voor je klaar. Zien we je gauw?

Meer te weten komen over Online Marketing?

Online Marketing is een breed vakgebied dat uit verschillende expertises bestaat. Je kunt ervoor kiezen om je te specialiseren, maar je kunt ook allrounder worden.

Whitepapers

Whitepaper

Online marketeer worden, waar begin je?

Nu digitaal het nieuwe normaal is, weten we in ieder geval één ding zeker: online marketeers zullen de komende jaren zeker niet om werk verlegen zitten. Wil jij je in het vak verdiepen? Dan kun je ervoor kiezen om als allround expert aan de slag te gaan, bijvoorbeeld bij een kleiner bedrijf. Of je specialiseert je in een specifiek onderwerp. We vertellen je er alles over.
Download whitepaper

Webinars

Webinar

Kijk het webinar 'Meer resultaat uit Google Ads' terug

Leer van Google-connaisseur Jeroen de Koning hoe je je Google Ads campagnes inricht voor optimaal resultaat.

Wij zijn trots op onze trainers!

  • Al onze trainers zijn gepassioneerde professionals die actief zijn in het werkveld
  • Onze trainers ontwikkelen hun eigen trainingen
  • Leg jouw praktijkcase voor aan een vakexpert en krijg praktische tips
  • Ook na de training kun je altijd bij de trainers terecht voor advies

Arjen de Groot

Arjen is consultant, trainer, blogger en mede-oprichter van online marketingbureau Converseon. Hier draait hij graag aan de knoppen en is hij eindverantwoordelijk voor de oplevering van projecten. In zijn trainingen leert hij cursisten via best practices, praktijkvoorbeelden en handige modellen de kneepjes van het online marketingvak. Hij combineert theorie met praktijk, en zorgt dat cursisten na de training zelfstandig campagnes kunnen meten en inrichten. Naast zijn werk heeft Arjen een passie voor sport, lekker eten en festivals.

Bryan Thijssen

Bryan is SEA-expert bij Fosby Digital Agency. Hij zet campagnes op, spit zoekwoordenrapportages door en houdt de dashboards van klanten scherp in de gaten. Hoe staan de verschillende onlinekanalen ervoor? Worden de targets gehaald? En zo niet, waar kan dat aan liggen? Bryan vindt het tof om te zien dat cursisten meteen met hun nieuwe kennis aan de slag kunnen. Ook laat hij ze graag de dynamiek van zijn vak zien. Want in online marketing is wat vandaag nieuw is, morgen alweer oud. Af en toe een training volgen om bij te blijven, is dus keihard nodig.

Daan Boekhoorn

Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte z’n eigen onlinemarketingbureau: Converseon. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Rustig en met humor creëert hij vertrouwen in zijn lessen, zodat iedereen zich op z’n gemak voelt. Daan is verder bourgondiër én triatleet. Dat combineren is al een uitdaging op zich!

Eva Broersma

Eva gelooft in de kracht van samenwerking, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat beide disciplines betere resultaten boeken en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing', heet dat. Marketing automation speelt hierbij een sleutelrol. De trainingen van Eva zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze trapt geen open deuren in, maar laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen.

Guido Tijmensen

Guido zit al meer dan tien jaar in de marketingwereld. Sinds twee jaar is hij eigenaar van Digital Inside, een onlinemarketingbureau uit Utrecht. In zijn SEO-trainingen doe je niet alleen praktische oefeningen, maar denk je ook strategisch na over vindbaarheid. Guido vindt het belangrijk om constant te blijven leren, want daar word je alleen maar beter van: ‘The sky is the limit als je niet vastroest in je dagelijkse routine’.

Jeroen de Koning

Jeroen is senior online marketeer, managing director bij Fosby Digital Agency én Google-connaisseur. Alsof dat nog niet genoeg is, geeft hij ook al twaalf jaar trainingen. Dat doet hij vanuit enthousiasme voor zijn vak en nieuwsgierigheid naar de vragen en ambities van cursisten.

Eddy Boeve

Eddy is een ervaren interaction specialist. Elke dag helpt hij organisaties om hun sites effectief te verbeteren. Dat doet hij onder meer door de psychologie van consumenten in de digitale wereld te doorgronden en de inzichten hieruit online toe te passen. Hij werkt net zo graag voor profit- als non-profit-organisaties. Voor grote ondernemingen én voor kleine. Vanuit z’n bureau Booming geeft Eddy onder andere advies aan de grootste internetretailers van Nederland.

Kevin Juffermans

Kevin is online marketeer in hart en nieren. Van Facebook- en LinkedIn-advertising tot SEO, SEA en Snapchat Ads: voor een sterke online marketingstrategie weet hij het hele internet te benutten. Bij online marketingbureau Converseon gebruikt hij zijn skills en kennis om klanten op het web succesvoller te laten zijn. Als trainer brengt hij zijn inzichten vol enthousiasme over op de groep, vooral door zijn studenten zelf aan het werk te zetten. In zijn vrije tijd speelt Kevin graag een spelletje, zoals zijn favoriete klassieker: klaverjassen.

Steven van Esveld

Paulus Veltman

Paulus is een internationale keynotespeaker, trainer en consultant. Hij vertelt met passie over nieuwe technologie en online media en specialiseert zich in online storytelling en de beeldexplosie. Cursisten omschrijven Paulus steevast als ervaren en enthousiast. Opvallend aan een training van Paulus is zijn persoonlijke aanpak; als cursist weet je zeker dat jouw specifieke praktijksituatie aan bod komt.

Ilona de Baar

Vier jaar geleden stapte Ilona de wereld van contentmarketing in, toen nog als blogger, vlogger en content creator voor verschillende bureaus. Inmiddels heeft ze haar eigen bedrijf: ‘That Inner Flame’. Hiermee maakt ze, vanaf het dynamische Strijp-S in Eindhoven, vlammende content voor b2b- en b2c-klanten. Daarnaast geeft ze al drie jaar trainingen waarin ze niet alleen uitlegt hoe je iets doet, maar je vooral enthousiast maakt om aan de slag te gaan. 

Laurens Tienkamp

Laurens is zelfstandig strategisch adviseur employer branding en recruitment marketing. Maar dat is hij niet altijd geweest. Hij begon zijn loopbaan als hbo-docent bedrijfskundige informatica, en kwam daarna als trainer bij Capgemini terecht. Daar maakte hij de overstap naar corporate recruitment. Omdat-ie stiekem een beetje een nerd is, gebruikte hij bij z’n wervingswerk social media, data en recruitmentsoftware. Zo ontwikkelde hij zich steeds verder tot online recruitment-specialist. Laurens is een enthousiaste trainer die waar het kan de koppeling met de praktijk maakt. Leuk om te weten: hij is een tijdje koordirigent geweest. 

Axel Hommenga

Axel is een next-level marketeer en trainer. Hij zet growth hacking in om bedrijven voortdurend te helpen optimaliseren. Dat doet hij in start-upstijl: door aannames te testen en veel te experimenteren in kleine, iteratieve tests. Met slimme tools en nieuwe technieken. Axel helpt je aan future skills en concrete resultaten. Zijn stijl als trainer is energiek en persoonlijk. Meer halen uit je marketingstrategie? You got this!

Clarissa Filius

Tijdens stages bij een kookstudio en Holiday on Ice leerde Clarissa haar passie kennen: SEO en contentmarketing. Ze rolde per toeval in een baan als SEO-copywriter bij Sanoma, waar ze snel doorgroeide tot webeditor van tuinieren.nl. Van die site wist ze het grootste tuinplatform van Nederland te maken. Na een succesvol freelance-avontuur sloot ze zich aan bij Booming, een van de beste digital marketing bureaus van Nederland. Daar zet ze zich als senior SEO-specialist in voor merken als HP, Primera, Van der Valk en Hunkemöller.

Wendy Oude Veldhuis

Wendy startte al jong als ondernemer. Nadat ze haar studie Communicatie had afgerond, bouwde ze in tien jaar tijd een bedrijf met zo’n 180 medewerkers op. Daarna besloot ze haar échte droom na te jagen: ze volgde een opleiding tot senior beïnvloedingspsycholoog, verkocht haar bedrijf en begon voor zichzelf als marketingstrateeg. Nu helpt ze mkb’ers met hun marketingstrategie, campagnes, branding en PR. Daarbij mijdt ze nietszeggende quotes en voorbeelden van wereldmerken als Amazon en Coca Cola, omdat je daar als mkb’er niets aan hebt. Ook haar trainingen zijn praktisch, want je moet je nieuwe kennis meteen kunnen toepassen. 

Marlon Augustijn

Marlon is UX-designer met een achtergrond in webdesign en zoekmachineoptimalisatie. Hij staat al bijna tien jaar aan het roer bij First Aid Marketing. Met advies over conversie, SEO, UX en visual design helpt hij organisaties en ondernemers online te groeien. Én helpt hij zijn cursisten met z’n kennis en ervaringen bij verschillende trainingen op weg in het vak van UX Design.

Letty de Nijs

Letty is gespecialiseerd in neuro(gedrags)marketing. Ze helpt organisaties om meer uit hun marketing te halen. Dat doet ze door elk contactmoment te optimaliseren, waarbij ze zich baseert op data en kennis van het onbewuste brein. Na elke klus laat ze een berg nieuwe inzichten en stapels optimalisatie-ideeën achter. Die deelt ze trouwens ook tijdens workshops. Een training van Letty is altijd praktisch ingestoken en interactief, zodat je nieuw opgedane kennis goed blijft hangen.

Daniëlle Bekker

Daniëlle is merk- en klantstrateeg bij &DAAN. Ze helpt zakelijke dienstverleners klanten vinden, binden en behouden. Niet met keiharde sales of oppervlakkige marketingtrucs, maar door een stevige basis te leggen. Klanten te verbinden aan het merk. Met veel herkenbare praktijkvoorbeelden maakt ze de colleges lekker luchtig. Geen zware theoretische verhandelingen, maar praktische tips waarmee je meteen aan de slag wilt én kunt.

Deze cursisten gingen je voor:

Gemiddeld scoren onze Online Marketing opleidingen een 8.8 volgens 1163 cursisten

Tim Smetsers
Google Ads basis15 september 2022
Eindcijfer:   10   

De aanpak van de onderwerpen en per stukje goed werd er duidelijk uitgelegd hoe je het in de praktijk zou aanpakken.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anne Brouwer
Neuromarketing in de Praktijk12 september 2022
Eindcijfer:   10   

Kennis en bevlogenheid van de trainster Inhoud Vertaling naar de praktijk (adhv voorbeelden)

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tim Smetsers
Local SEO12 september 2022
Eindcijfer:   10   

De opbouw van de training was erg logisch en goed opgesteld, ook de informatie dat we binnenkregen was ook niet te veel of te snel. Verder waren er genoeg nieuwe onderwerpen en stukjes informatie waar ik persoonlijk erg veel aan heb, vooral in de wereld webdesign.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Nienke van Kassel
Customer Experience09 september 2022
Eindcijfer:   9   

Door middel van veel voorbeelden gingen we makkelijk door de stof heen. Er was veel mogelijkheid voor overleg en om elkaar te helpen.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Claudia Honig
Social Mediastrategie07 september 2022
Eindcijfer:   9   

TOP! Zeker aan te raden, mede door de begeleiding van Paulus.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Martijn van Maldegem
Datavisualisatie met Google Data Studio06 september 2022
Eindcijfer:   9   

Trainer Arjen geeft veel praktijkvoorbeelden uit zijn eigen werkveld ter inspiratie en uitleg. Het is een zeer praktisch ingestoken training op Google Data Studio waar ik naar opzoek was. Hierdoor heb ik veel nieuwe dingen geleerd die ik direct kan toepassen in mijn dagelijks werk als online marketeer.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Floor
Growth Hacking in a Day02 september 2022
Eindcijfer:   8   

Meer inzichten gekregen in het onderwerp

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
michel heukers
Zoekmachineoptimalisatie (SEO)01 september 2022
Eindcijfer:   10   

goede opbouw, leuke stof en duidelijke uitleg. Goede basis gelegd

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Eva Schut
Online Storytelling29 augustus 2022
Eindcijfer:   8   

Veel praktijkvoorbeelden, daar gaat het van leven. Veel aandacht voor elke individuele cursist. Hele persoonlijke, enthousiaste, deskundige trainer.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mark Oosterling
Customer Journey Marketing29 augustus 2022
Eindcijfer:   9   

Prettige trainer, nodigt uit tot interactie en positieve houding. Beschikt over kennis en ervaring.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marc van Zuijlen
Google Tag Manager24 augustus 2022
Eindcijfer:   8   

Duidelijke Uitleg van de trainer. Je kon merken dat hij veel ervaring heeft.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
A de Graaf
Google Analytics basis12 augustus 2022
Eindcijfer:   9   

Veel onderdelen 'aangeraakt', veel interactie, goede afwisseling tussen inspanning en ontspanning

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Guusje
LinkedIn Advertising09 augustus 2022
Eindcijfer:   10   

Super interessant en leerzaam

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ronald Sentner
Google Ads gevorderd08 augustus 2022
Eindcijfer:   9   

Interactief, niet alleen informatie zenden, maar ook vragen stellen. Veel energie, Jeroen is positief en heeft super veel kennis.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Noor van Gennep
Schrijven voor Social Media02 augustus 2022
Eindcijfer:   8   

De interactie en ruimte voor vragen

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jessie Kuijpers
Facebook en Instagram Advertising gevorderd20 juli 2022
Eindcijfer:   9   

De opbouw van de training was goed ingedeeld, waardoor elke stap van advertising aanbod kwam. Arjen heeft veel kennis over advertising en weet dit ook goed uit te leggen, met de juiste voorbeelden. Lunch, snacks en drinken was top.

Ja ik raad deze training aan


Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Reviews

Gemiddelde waardering
8.8 (1163)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tim Smetsers
15 september 2022
Google Ads basis
10
De aanpak van de onderwerpen en per stukje goed werd er duidelijk uitgelegd hoe je het in de praktijk zou aanpakken.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lotte
15 september 2022
Google Ads basis
9
Ik wilde de basis kennen zodat ik er verder zelf nee aan de slag kan. Dat is gelukt!
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Michel Heukers
15 september 2022
Google Ads basis
10
Duidelijke opbouw, nuttige informatie en tips and tricks.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Anne Brouwer
12 september 2022
Neuromarketing in de Praktijk
10
Kennis en bevlogenheid van de trainster Inhoud Vertaling naar de praktijk (adhv voorbeelden)
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Eric Kopmeiners
12 september 2022
Neuromarketing in de Praktijk
9
Leren via praktijkvoorbeelden en oefeningen doen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tim Smetsers
12 september 2022
Local SEO
10
De opbouw van de training was erg logisch en goed opgesteld, ook de informatie dat we binnenkregen was ook niet te veel of te snel. Verder waren er genoeg nieuwe onderwerpen en stukjes informatie waar ik persoonlijk erg veel aan heb, vooral in de wereld webdesign.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Elmer haartsen
12 september 2022
Local SEO
10
Prima veel nieuwe dingen geleerd
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Michel Heukers
12 september 2022
Local SEO
10
Leuke training met logische opbouw. Vlot tempo en deskundige uitleg. Ze heeft mij veel aan het denken gezet. Verwacht dat ik het druk ga krijgen de komende tijd
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nienke van Kassel
09 september 2022
Customer Experience
9
Door middel van veel voorbeelden gingen we makkelijk door de stof heen. Er was veel mogelijkheid voor overleg en om elkaar te helpen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Claudia Honig
07 september 2022
Social Mediastrategie
9
TOP! Zeker aan te raden, mede door de begeleiding van Paulus.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mies Beljaars
07 september 2022
Social Mediastrategie
10
Kundige trainer, zijn technische achtergrond kennis kwam erg van pas. Veel ervaring en vee leuke aansprekende voorbeelden
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Martijn van Maldegem
06 september 2022
Datavisualisatie met Google Data Studio
9
Trainer Arjen geeft veel praktijkvoorbeelden uit zijn eigen werkveld ter inspiratie en uitleg. Het is een zeer praktisch ingestoken training op Google Data Studio waar ik naar opzoek was. Hierdoor heb ik veel nieuwe dingen geleerd die ik direct kan toepassen in mijn dagelijks werk als online marketeer.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Inez van Dijke
06 september 2022
Datavisualisatie met Google Data Studio
10
De algemene informatie was duidelijk en relevant. En ook specifieke vragen werden goed beantwoord. Fijn dat ook rekening werd gehouden met de komst van GA4 in de training.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Floor
02 september 2022
Growth Hacking in a Day
8
Meer inzichten gekregen in het onderwerp
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thierry
02 september 2022
Growth Hacking in a Day
9
De energie van de trainer is zeer goed. Ook de toepassingen en de vertalingen naar de praktijk met eigen cases.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
michel heukers
01 september 2022
Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
10
goede opbouw, leuke stof en duidelijke uitleg. Goede basis gelegd
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Eva Schut
29 augustus 2022
Online Storytelling
8
Veel praktijkvoorbeelden, daar gaat het van leven. Veel aandacht voor elke individuele cursist. Hele persoonlijke, enthousiaste, deskundige trainer.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Leon Schipper
29 augustus 2022
Online Storytelling
10
Dat het een goede theoretische basis heeft zonder te veel in de theorie te blijven hangen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mark Oosterling
29 augustus 2022
Customer Journey Marketing
9
Prettige trainer, nodigt uit tot interactie en positieve houding. Beschikt over kennis en ervaring.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anouk
29 augustus 2022
Online Storytelling
8
Veel voorbeelden, casussen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ingrid Larmoyeur
29 augustus 2022
Online Storytelling
9
Dynamisch. Aansprekende voorbeelden. Enthousiaste docent. Goede interactie.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Letty de Nijs
29 augustus 2022
Customer Journey Marketing
9
Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sacha
25 augustus 2022
Neuromarketing in de Praktijk
9
Veel praktische voorbeelden, bijv. ook handige woorden voor copywriting.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anouk
25 augustus 2022
Neuromarketing in de Praktijk
8
Andere kijk gekregen op trigger en motivatie en handige trucjes meegekregen die je gelijk kan toepassen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Adriana Ondersteijn
25 augustus 2022
Neuromarketing in de Praktijk
8
Handvaten - modellen - enthousiasme trainer - grootte groep - balans van oefeningen en theorie
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marc van Zuijlen
24 augustus 2022
Google Tag Manager
8
Duidelijke Uitleg van de trainer. Je kon merken dat hij veel ervaring heeft.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Laurens Gubbi
24 augustus 2022
Google Tag Manager
9
Duidelijk, trainer neemt de tijd en veel kennis
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
A de Graaf
12 augustus 2022
Google Analytics basis
9
Veel onderdelen 'aangeraakt', veel interactie, goede afwisseling tussen inspanning en ontspanning
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Asmae
12 augustus 2022
Google Analytics basis
10
De training, is duidelijk en simpel gegeven. En daarbij weet ik na het volgen van de training, de basis (wat kan je ermee en hoe navigeer je in Google Analytics) van Google Analytics en dat was voor mij het doel. Wat mij betreft dus een geslaagde training
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Werner van Woudenberg
12 augustus 2022
Google Analytics basis
10
Helder uitgelegd was goed te volgen
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Werner van Woudenberg
12 augustus 2022
Google Analytics basis
10
Helder uitgelegd was goed te volgen
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Diego Capurro
12 augustus 2022
Google Analytics basis
8
Jeroen presenteerde GA in een tempo en taalgebruik dat heel goed te volgen was. Ook vond ik het goed dat hij tussendoor vragen stelde aan de deelnemers, zodat er interactie is in de groep.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jack van Rotterdam
12 augustus 2022
Google Analytics basis
8
Met name de duidelijke vertaalslag die werd gemaakt naar de praktijk. De heldere voorbeelden van Jeroen (of van iemand uit de groep) zorgen voor een duidelijker beeld.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lola Risakotta
12 augustus 2022
Google Analytics basis
10
De uitleg was zeer aangenaam en goed te begrijpen, waardoor ik niet afhaakte.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
nicole kanters
12 augustus 2022
Google Analytics basis
9
brengt het met humor en is bewogen
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Remco
12 augustus 2022
Google Analytics basis
8
De rust en de duidelijke uitleg
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Guusje
09 augustus 2022
LinkedIn Advertising
10
Super interessant en leerzaam
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ronald Sentner
08 augustus 2022
Google Ads gevorderd
9
Interactief, niet alleen informatie zenden, maar ook vragen stellen. Veel energie, Jeroen is positief en heeft super veel kennis.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Odette Witkamp
08 augustus 2022
Google Ads gevorderd
9
Hele interactieve training. Het zijn kleine groepen waardoor er veel persoonlijke begeleiding is, dus dat is heel prettig. Als het tempo te hoog gaat kun je dat gewoon aangeven zodat je het kunt bijhouden.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Noor van Gennep
02 augustus 2022
Schrijven voor Social Media
8
De interactie en ruimte voor vragen
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Daphne
02 augustus 2022
Schrijven voor Social Media
9
De concrete tips en voorbeelden om door te pakken.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Virginia van Zitteren
02 augustus 2022
Schrijven voor Social Media
8
Duidelijke uitleg en voorbeelden uit de praktijk. Veel interactie
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Naomi
02 augustus 2022
Schrijven voor Social Media
6
Leuke afwisseling tussen opdrachten en uitleg.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Shanah Monardo
02 augustus 2022
Schrijven voor Social Media
10
Veel praktische voorbeelden en tips. Goede balans tussen theorie en oefeningen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Gea Kipperman
02 augustus 2022
Schrijven voor Social Media
10
Goede uitleg, relevante onderwerpen, veel praktijk oefeningen, in de tijd van nu
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Roel Tigelaar
22 juli 2022
Google Ads basis
7
Alle topics van een campagne zijn belicht en de trainer was goed op de hoogte en gaf de training enthousiast.
Opbouw n.v.t.
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Judith Albers
22 juli 2022
Google Ads basis
10
Goede opbouw, genoeg mogelijkheden om het zelf uit te proberen, hele heldere uitleg en goed te volgen. Erg aardige trainer.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Jessie Kuijpers
20 juli 2022
Facebook en Instagram Advertising gevorderd
9
De opbouw van de training was goed ingedeeld, waardoor elke stap van advertising aanbod kwam. Arjen heeft veel kennis over advertising en weet dit ook goed uit te leggen, met de juiste voorbeelden. Lunch, snacks en drinken was top.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marese Hasselmann
11 juli 2022
Datavisualisatie met Google Data Studio
7
Combinatie tussen theoretische uitleg en het zelf maken van visualisatie opdrachten
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anna
11 juli 2022
Online Storytelling
8
De trainer vertelt een goed gestructureerd verhaal met voorbeelden uit de praktijk. Interactief en levendig.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Klaar om de volgende stap in je carrière te zetten?

Start Naam Duur Prijs      
5 okt 2022
Google Analytics 4 1 dag 695,- Bekijk training
6 okt 2022
Google Ads expert 2 dagen 1.225,- Bekijk training
7 okt 2022
Google Tag Manager 1 dag 695,- Bekijk training
10 okt 2022
Facebook en Instagram Advertising basis 1 dag 695,- Bekijk training
11 okt 2022
Marketing Automation 2 dagen 1.225,- Bekijk training
12 okt 2022
Google Ads basis 1 dag 695,- Bekijk training
13 okt 2022
Social Mediastrategie 2 dagen 1.225,- Bekijk training
17 okt 2022
Conversieoptimalisatie 2 dagen 1.225,- Bekijk training
17 okt 2022
Datavisualisatie met Google Data Studio 2 dagen 1.225,- Bekijk training
18 okt 2022
Schrijven voor Social Media 1 dag 695,- Bekijk training
CF

Even overleggen?

Vind de training of opleiding die bij je past. Onze opleidingsadviseurs denken graag met je mee.

Plan een gratis intake
Of neem contact op
CF

Jessie
Opleidingsadviseur

Nienke
Opleidingsadviseur

Marianne
Clientmanager L&D

Jessie, Nienke, Marianne
Opleidingsadviseurs

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.8 Onze cursisten belonen onze Online Marketing opleidingen gemiddeld met een 8.8
Lees de reviews

Iets nog steeds onduidelijk?

Kijk eens bij onze veelgestelde vragen

  • Kan ik voor deze training/opleiding gebruik maken van het STAP-budget?
  • Kan ik een training of opleiding ook online volgen?
  • Kan ik alle trainingen volgen als ik nog geen ervaring heb?
  • Ik heb al wat ervaring. Welk niveau moet ik volgen?
  • Wie is mijn trainer?
  • Wat kan ik na de training(en) verwachten?
  • Wat als ik na afloop van de training(en) behoefte heb aan meer begeleiding?

Daarom kies je Competence Factory

What you see is what you pay

What you see is
what you pay

Je betaalt gewoon de prijs die je op de website ziet. Nooit bijkomende kosten.

Transparant over locatie

Transparant over locatie

Trainingen zijn altijd in Utrecht, pal naast het Centraal Station.

Les in creatieve spaces

Les in creatieve spaces

Voel je thuis en leef je uit. Teken je ideeën gerust uit op de white walls.

Top 10-trainingen gaan altijd door

Top 10-trainingen gaan altijd door

Lekker snel starten, en je wordt nooit omgeboekt naar een andere dag.



Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.