Opleiding Customer Experience

Leer hoe je de customer experience optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven.

Voor 3.930,- excl. BTW   |   7 dagen

Je opleidingvoordeel is €605,-

Incompany training aanvragen
Volg deze training met je team of bedrijf. Voordeliger vanaf 5 personen.

Ruben Olislagers
Trainer UX Design

You Got This!
Onze cursisten geven ons een 8.7 Onze cursisten belonen deze opleiding gemiddeld met een 8.7

Opleiding Customer Experience

De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans én meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven.

Zo is de opleiding opgebouwd

De opleiding Customer Experience bestaat uit vijf trainingen, verspreid over zeven dagen:

Natuurlijk ben je zelf razend enthousiast over je bedrijf, merk, product of dienst. Nu is het zaak om dat enthousiasme over te brengen op je klanten! Hoe ervaren zij het totaalplaatje van jouw business – en hoe kun je die customer experience nóg positiever maken? Tijdens deze opleiding focussen we onder andere op je customer journey: al het directe en indirecte contact tussen je bedrijf en je klanten. Heb je die klantreis goed voor ogen, dan kun je je customer journey gericht verbeteren.

Wat kun je na het volgen van de opleiding Customer Experience

  • Je kunt analyseren hoe de customer journey van een organisatie eruitziet
  • Je kunt projecten opzetten om de customer experience te verbeteren
  • Je kent verschillende vormen van conversieoptimalisatie en kunt hierover adviseren
  • Je kunt de customer journey optimaliseren via on- en offlinekanalen
  • Je begrijpt welke content past bij welk contactmoment
  • Je kent een heleboel personalisatiestrategieën, en weet wat ze succesvol maakt
  • Je kunt zelf een online personalisatieplan opstellen

Wie zijn de trainers?

Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar. 

Ruben Olislagers

Nadat Ruben z’n eerstegraadsbevoegdheid op de kunstacademie heeft gehaald, volgt hij bij Philips een opleiding tot interaction designer. Na vier jaar praktijkervaring bij een full-service internetbedrijf, begint hij in 2002 zijn eigen ontwerpbureau: Design al dente. Ruben is een allround designer en verzorgt UX Design, Infographics en Photoshop manipulaties voor grote en kleine bedrijven. Dat doet hij met passie voor het vak, waarbij de beleving van de gebruiker altijd centraal staat. Ruben geeft al twintig jaar training in o.a. UX Design, Photoshop, Usability, Infographics maken en de UX-tool Sketch. Als trainingsontwikkelaar staat hij in nauw contact met de andere docenten van Competence Factory. Samen met hen heeft hij onze geaccrediteerde UX-masteropleiding opgezet.

Lees meer
Ruben Olislagers Ruben Olislagers

Eddy Boeve

Eddy is een ervaren interaction specialist. Elke dag helpt hij organisaties om hun sites effectief te verbeteren. Dat doet hij onder meer door de psychologie van consumenten in de digitale wereld te doorgronden en de inzichten hieruit online toe te passen. Hij werkt net zo graag voor profit- als non-profit-organisaties. Voor grote ondernemingen én voor kleine. Vanuit z’n bureau Booming geeft Eddy onder andere advies aan de grootste internetretailers van Nederland.

Lees meer
Eddy Boeve Eddy Boeve

Danielle Bekker

Daniëlle is merk- en klantstrateeg bij &DAAN. Ze helpt zakelijke dienstverleners klanten vinden, binden en behouden. Niet met keiharde sales of oppervlakkige marketingtrucs, maar door een stevige basis te leggen. Klanten te verbinden aan het merk. Met veel herkenbare praktijkvoorbeelden maakt ze de colleges lekker luchtig. Geen zware theoretische verhandelingen, maar praktische tips waarmee je meteen aan de slag wilt én kunt.

Lees meer
Danielle Bekker Danielle Bekker

Daan Boekhoorn

Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte z’n eigen onlinemarketingbureau: Converseon. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Rustig en met humor creëert hij vertrouwen in zijn lessen, zodat iedereen zich op z’n gemak voelt. Daan is verder bourgondiër én triatleet. Dat combineren is al een uitdaging op zich!

Lees meer

Sietske Vaessen

Sietske Vaessen is een ervaren conversion rate optimization (CRO) en online personalisatie specialist. Ze werkt bij marketingbureau iO, waar ze de online conversie van webshops optimaliseert door de customer journey te verbeteren. Sietske houdt zich dagelijks bezig met online personalisatie, A/B-testen, data-analyses, persuasion en UX. En nu neemt ze ook haar cursisten hierin mee. Leuk detail: ze helpt óók Competence Factory met online personalisatie.

Lees meer
Sietske Vaessen Sietske Vaessen

Voor wie is de opleiding Customer Experience bedoeld?

Deze opleiding is bedoeld voor iedereen die over customer experience wil leren, en de klant (meer) centraal wil stellen. Denk aan marketeers, service professionals en vormgevers.

Hoe bereid ik me voor?

Voor deze opleiding heb je geen specifieke voorkennis nodig. Wel is het handig als je een (eigen) businesscase meeneemt waarvoor je de klantbeleving wilt verbeteren.

Is deze opleiding ook beschikbaar als maatwerk?

Al onze trainingen en opleidingen zijn als maatwerk beschikbaar. Lees meer over onze in-company oplossingen

Hoe ziet het programma van de opleiding Customer Experience eruit?

  • 1 UX Design
    Dag 1 College 1
    • Introductie UX Design
    • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
    • Design Thinking
    • User centered design
    • Usability
    • Testen
    • Een strategisch plan opzetten
    College 2
    • Ux research
    • Doelen stellen
    • Je doelgroep analyseren
    • De vier globale gebruikerstypen
    • Persona’s maken
    • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
    • Zelf een plan schrijven
    Dag 2 College 3
    • Card sorting
    • De kracht van gamification
    • Triggers en variabele beloning
    • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
    • Belangrijke overtuigingstechnieken
    • De customer journey (klantreis)
    • Het proces van a tot z
    • Belangrijke do's en dont's
    College 4
    • Je concept en strategie uitschrijven
  • 2 Customer Experience
    Dag 1  College 1 
    • Introductie in Customer Experience
    • Customer Experience en customer service
    • Een CX-project opzetten
    • Empathy mappingen customer journey mapping
    • Jouw eigen customer journey
    College 2
    • Vervolg: jouw customer journey
    • Klantonderzoek
    • Facts, figures en emoties
    • Aannames verifiëren met interviews
    • Moments of truth
    • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen
    Dag 2 College 1
    • De thuisopdracht bespreken
    • Het belang van CX, en enkele voorbeelden
    • Macro- en micromomenten in de customer journey
    • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
    • Service excellence
    College 2
    • Het proces van A tot Z
    • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
    • Employee experience en customer experience
    • Meten en verbeteren
    • Tips en tricks voor in de praktijk
  • 3 Customer Journey Marketing
    College 1
    • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
    • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
    • Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
    • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?
    College 2
    • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
    • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
    • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
    • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
    • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?
  • 4 Online Personalisatie Basis
  • 5 Online Personalisatie Gevorderd
Alles op je gemak teruglezen?
  

Ontvang het programma en de brochure van de opleiding Customer Experience direct per mail


Ontvang het programma per mail
Gemiddelde waardering
8.7 (128)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
CF

Ruben Olislagers
Trainer UX Design

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.7 Cursisten geven deze training gemiddeld een 8.7
Lees de reviews

Reviews

Cursisten geven onze opleidingen gemiddeld een 9,3
Lees hoe we dat doen
Gemiddelde waardering voor de Opleiding Customer Experience
8.7 (128)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Reviews van cursisten die deze Opleiding hebben gevolgd
Eline Tibboel
14 september 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Hoe we stap voor stap werden meegenomen in de fases van UX design en telkens even tijd kregen om er meteen mee aan de slag te gaan. Het samenwerken met anderen uit de trainingsgroep vond ik leerzaam. En de feedback op de opdrachten is voor mij heel waardevol.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Olaf Pigmans
14 september 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
De duidelijke opbouw, met een goede balans tussen theorie en hands-on momenten. De trainer (Ruben) is een ervaren en soepele sprekermet goede didactische kwaliteiten.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jitske
14 september 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Duidelijk uitleg, veel huiswerk, heel veel tips, heel leerzaam samen in groepjes werken
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nienke van Kassel
09 september 2022
Training: Customer Experience
Eindcijfer:9
Door middel van veel voorbeelden gingen we makkelijk door de stof heen. Er was veel mogelijkheid voor overleg en om elkaar te helpen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mark Oosterling
29 augustus 2022
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Prettige trainer, nodigt uit tot interactie en positieve houding. Beschikt over kennis en ervaring.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Letty de Nijs
29 augustus 2022
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nick van Ee
10 augustus 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Leuke enthousiaste docent die voor een goede interactieve sfeer zorgt binnen de groep.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Carmen de Mol
10 augustus 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Ik vond goed aan de training dat je zelf een UX-strategie moest opzetten. Van doelgroepen maken tot persona's.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Roel van Bakkum
10 augustus 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
De training geeft een goed, doch rudimentair overzicht van UX design strategie en de technieken die er bij komen kijken. De trainer is tevens een man met vakkennis, wat reflecteert in de cursus.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Erik Lauwen
10 augustus 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Ik vind dat de training goed aansluit op de dagelijkse organisatie problematiek met betrekking tot data gedreven werken en design first denken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marieke van \'t Hoff
08 juli 2022
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Zelf je acties opschrijven. Duidelijke uitleg en begeleiding.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Hillany Tinge
05 juli 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Er was genoeg ruimte voor vragen, de hele beleving van de training was goed. (als we het hebben over de totale experience) Van ontvangst, tot mooie trainingsruimte, genoeg snacks/eten/drinken, tot warm water bij handen wassen ;) en de trainingstools. Fijne sfeer en leuke kleine groep.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Michiel Verhoeff
10 juni 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Deze training geeft een goed overzicht in het proces van UX-design, afgewisseld met korte sterke opdrachten. Er komen veel voorbeelden voorbij uit de praktijk die je op een andere manier laat kijken naar bedrijven en hun stijl/opbouw van hun websites en apps. Erg leerzaam om te zien is hoe verschillende type mensen ook verschillend zullen kijken naar informatie, keuzes en interactie met een website of app. Alles bij elkaar een mooi startpunt om deze onderwerpen verder te onderzoeken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Roos van Bruggen
09 juni 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Ik vond eigenlijk alles goed aan de training. De begeleiding, de opdrachten, de informatie, de trainer, etc.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marloes Lodder
09 juni 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Fijne sfeer, goed tempo
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
elizabeth
09 juni 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
duidelijk en globaal overzicht van design thinking en ux design. goede korte oefeningen etc.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sjoerd van der Steen
17 mei 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Een hele mooie leeromgeving draagt zeker bij aan een leuke training. Ik vond het erg leuk om deze training te volgen. Ik heb een heel goed en uitgebreid beeld gekregen van UX design. Bedankt Ruben en alle vriendelijke hostes.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Peter Stolk
17 mei 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Goed tempo, duidelijke uitleg. Enthousiaste en vakbekwame docent (Ruben)
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Julia
17 mei 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Goede uitleg, met praktijkvoorbeelden. Ook goed dat het wordt afgewisseld met opdrachten. Leukste opdracht was Card sorting! Daarnaast is Ruben heel toegankelijk en vriendelijk. Je mag hem alles vragen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Janey Kok
17 mei 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:10
De leraar Ruben legt alles heel goed uit en ook op een manier dat het interessant blijft. Hele interessante onderwerpen en oefeningen gedaan waardoor ik het gelijk kon toepassen bij mijn eigen klanten.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Renate Schultz
17 mei 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Fijne trainer, duidelijke uitleg, herkenbare voorbeelden en interactief. Goed mix van doen en luisteren.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marie-Louise Beniers
17 mei 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:7
inhoudelijk interessant
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nanda Spekschoor
17 mei 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:10
heldere uitleg, veel praktijkvoorbeelden
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Patrick
16 mei 2022
Training: Customer Experience
Eindcijfer:8
Duidelijke opzet a.d.h.v. de verschillende fasen in de klantreis. Verder werden er in de groep veel persoonlijke ervaringen uitgewisseld die goed aansloten op de diverse besproken onderwerpen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Chrystal
16 mei 2022
Training: Customer Experience
Eindcijfer:8
Het was makkelijk te volgen, praktisch en actueel. Er zaten veel mooie (praktijk)voorbeelden tussen en ook de presentatie zelf was leuk vorm gegeven.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Walter Schramowski
16 mei 2022
Training: Customer Experience
Eindcijfer:8
Docente, veel ruimte voor interactie en veel praktijk ervaring
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jalila Lafou
16 mei 2022
Training: Customer Experience
Eindcijfer:8
Duidelijk/ruimte voor interactie/luchtig
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
salma
09 mei 2022
Training: Customer Experience
Eindcijfer:8
goede uitleg, goede opbouw en vooral praktische voorbeelden waar je wat aan hebt
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ruth Heijsen
19 april 2022
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Opbouw in afwisseling met aan de slag gaan
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thierry Kreuze
19 april 2022
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Je gaat in de training terug naar de essentie. Als je dagelijks bezig bent met marketing is dit zeer fijn. Soms vergeet je in alle haast dat je soms langer moet nadenken over je klantgroepen en wat de klant nu echt belangrijk vindt.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jordy Schoester
01 april 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
We hebben een goede eerste indruk van UX Design gekregen en daarmee een goede basis kunnen leggen voor dit vakgebied. Hiermee kan ik verder mezelf verdiepen met andere aansluitende trainingen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Kyara van Putten
11 februari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Goede brede uitleg over het onderwerp
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ellen Sebregts
11 februari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
interessant, brengt me vooruit
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nathalie Roodveldt
28 januari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Duidelijk uitleg, ruimte voor vragen en interactie tussen cursisten die jullie inbouwen Fijn dateer nog lees- en volgtips meegegeven worden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mathijn Vermeer
28 januari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Twee interessante dagen gehad door enthousiaste docent.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Miriam
28 januari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Mooie mix klassikaal werken en ruimte voor eigen opdracht Persoonlijke aandacht
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Femke Bijl
28 januari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Ik vond Tamara een ontzettend enthousiaste en goede trainer. We hebben fijne voorbeelden en concrete handvatten voor de praktijk gekregen. Bedankt!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Rommy van de Pol
12 januari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:8
De combinatie van theorie en praktijk en het afwisselen daarvan. De mogelijkheid om aan je eigen case te werken maakt het meteen heel praktisch en fijn om aan te werken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Danique Waasdorp
12 januari 2022
Training: UX Design
Eindcijfer:9
veel praktijkvoorbeelden en genoeg opdrachten tussendoor.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Stefanie Casparie
22 november 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
De afwisseling tussen theorie en meteen met die theorie zelf aan de slag met de mogelijkheid om tussentijds feedback te ontvangen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Hanneke de Jong
22 november 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Toegankelijk en laagdrempelig, maar toch écht les van een expert. Dat is een hele fijne combinatie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Rutger Verboom
22 november 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Leuke interactie tussen docent en 'student'. Fijne verscheidenheid aan opdrachten: individueel, duo's, klassikaal. Docent is ervaren, maakt de training interessanter.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jan Aalders
22 november 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Ik vind het goed dat je zelf actief aan de slag moet met een opdracht.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Latifa Karim
29 september 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:10
De trainer en het materiaal neemt je heel goed stapsgewijs mee. Er is een hele goede combinatie tussen theorie en praktijk met opdrachten.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Bart van Hoof
26 augustus 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:10
De praktijk voorbeelden samen met de opdrachten zorgde voor een duidelijke lijn
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vanessa
19 juli 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Zowel Jeroen als Demi namen ons stap voor stap door Google Analytics. Dit zorgt ervoor dat je de informatie ook weer eenvoudig kunt terugvinden. Daarnaast vind ik het altijd erg prettig wanneer ook voorbeelden uit de praktijk worden getoond. Hiermee krijg je een goed beeld hoe je eigen Analytics is ingericht en wat je eventueel nog kunt verbeteren. En waar nodig gaven beide trainers ook persoonlijk advies. Smaakt zeker naar meer!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Jane
19 juli 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Nieuwe inzichten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marly Mulders
19 juli 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Goede combinatie theorie en praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mitchel
19 juli 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Leuke enthousiaste docent met veel praktijkvoorbeelden!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Soraya Landman
16 juni 2021
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:10
Sluit goed aan op de praktijk, mooie afwisseling tussen theorie en opdrachten!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jelita
16 juni 2021
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
gelijk met praktijk opdracht aan de slag
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Pawel
08 juni 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Het was duidelijk en overzichtelijk. Ruben had genoeg aandacht voor iedereen. zeer aangenaame sfeer
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Melvin Adjiembaks
03 mei 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:7
Dat je toch veel aspecten van een UX-strategie en het vakgebied leert kennen.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
T Blaauw
03 mei 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Prima training.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vincent Robbesom
31 maart 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Vriendelijke leraar met een gemeende interesse. Duidelijk van stof en open voor vragen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marcel Kolb
15 maart 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Top trainer, Ruben weet waar hij het over heeft en vertelt dat op heel erg boeiende wijze!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Dannique
15 maart 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Duidelijke uitleg, Veel ruimte voor vragen, fijne omgeving.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Saskia Bakker
08 maart 2021
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Fijn dat er huiswerk was, waardoor de lesstof beter blijft hangen. En heel fijn dat het huiswerk klassikaal besproken werd.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Lisa de Vries
17 november 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Ik vond de training heel persoonlijk en er was veel ruimte voor feedback. De onderwerpen waren gestructureerd maar toch ook algemeen genoeg zodat ik het op meerdere vlakken zou kunnen toepassen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lisanne Rozemeijer
17 november 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Heldere uitleg, duidelijke voorbeelden, veel oefeningen en het samen sparren
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
frank brouwer
17 november 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Balans theorie/praktijk. Diepte van onderwerpen. Concreet gebruik in werk/praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jeroen Timmermans
17 november 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Duidelijke uitleg, goede diepgang, leuke achtergrondinformatie, goede aansluiting op onze specifieke use-case, we kregen ook goede feddback op onze opdrachten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Alice
17 november 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Duidelijk en relevante informatie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marianne Abrahamse
21 oktober 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Je gaat (globaal) stapsgewijs door het hele proces van het maken van een UX strategie. Het is fijn om van alles een beetje te 'proeven".
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Laura van Swigchum
21 oktober 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Duidelijk, Veel stof behandeld. Het is leuk om met je eigen casus de diepte in te duiken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Andre Rutten
21 oktober 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
inhoud en tempo
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Nina van den Heuvel
21 oktober 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Zeer heldere uitleg van de onderwerpen en erg leerzaam. De training is erg praktisch, zodat je het meteen in de praktijk kunt brengen. De docent is erg bekwaam, vriendelijk, benaderbaar en helpt je echt op weg. Zeker een aanrader deze training!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ramon van Valburg
21 oktober 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:10
duidelijke uitleg en veel mogelijkheid tot vragen stellen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tu Hong Tran
21 oktober 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Docent spreekt duidelijk, opdrachten met voorbeelden werkt goed.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Paul
21 oktober 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Een hele fijne training en sluit uitstekend aan!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sjoerd
06 oktober 2020
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Goede docent, praktisch
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Martijn van der Ende
24 september 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Het proces van UX en de samenhang met andere disciplines werd helder uitgelegd en kwam ook regelmatig terug. Per stap in het UX proces werd voldoende uitgelegd waarom dit belangrijk is. Daarbij werden voldoende voorbeelden gegeven en verwijzing naar naslag om achteraf te verdiepen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Lieke Boerefijn
24 augustus 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
De training was een goede combinatie van theorie en praktijk. Erg prettig om meteen aan de slag te gaan met je UX-strategie en daar direct feedback op te krijgen, hierdoor heb ik er ook meteen wat aan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Joey Verhagen
24 augustus 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Goede duidelijke uitleg, hele vriendelijke docent, eten was lekker! ;p
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Leo Smits
23 juni 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
De opleiding was duidelijk en goed te volgen. Sommige dingen wist ik al, maar je leert de bigger picture zien. UX Designer is een veel omvattend beroep, waar je ook nog eens in kan specialiseren in aparte onderdelen. En lekker veel oefenen met de materie!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Suzanne
23 juni 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
goede balans theorie en oefeningen/praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Suzanne
23 juni 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
goede balans theorie en oefeningen/praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sesilia Ken Andansari
23 juni 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
De training heeft me geholpen om out of the box te gaan denken. Dit was precies mijn doel. Om in de schoenen van de gebruiker te gaan stappen ipv alleen in de schoenen van een vormgever te blijven denken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Yvonne Oortwijn - de Jonge
23 juni 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Ik vond de uitleg en de stof heel erg goed en diepgaand. Tussendoor is het erg goed om met de stof zelf aan de slag te gaan, waardoor je de theorie beter leert begrijpen. Zelf vind ik het wel jammer dat we niet bezig zijn geweest met wireframes in deze cursus.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Danny Boon
23 juni 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Leuke training, fijne groep met veel interactie. Leuke voorbeelden en goede service om ook na de training nog feedback te krijgen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tjeerd Korenstra
12 maart 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Duidelijke uitleg van de behandelde stof met daarin een logische opbouw van de stof qua volgorde en een goede mix / balans tussen theorie en praktijkopdrachten. Een enthousiaste / prettige trainer die de stof duidelijk uitlegt aan de hand van herkenbare voorbeelden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Eelko Nitschelm
12 maart 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Laagdrempelige training waarbij het zeer begrijpelijk wordt uitgelegd
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Edith Lancée
12 maart 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
De training heeft een fijne, duidelijke en overzichtelijke training. De training heeft een duidelijke opbouw. Goed praktijkgericht met mooie voorbeelden uit de praktijk. Fijn dat je thuis verder kunt werken aan de training en nog feedback krijgt. Anders zou het krap in de tijd zijn.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marjel van Muiswinkel
12 maart 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
De afwisseling van theorie en praktijk was fijn. Je kreeg uitgebreide informatie van te voren en van daaruit kon je de lessen volgen en opdrachten maken. Pauzes en voorzieningen waren goed geregeld.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mandy Saarloos
12 maart 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
alles word stap voor stap goed uitgelegd en je word goed begeleid door de docent
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kelly Feller
12 maart 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Hele leuke en leerzame training over UX design en hoe je dat goed kan toepassen in de praktijk. Nuttige voorbeelden en fijne praktijkoefeningen waar je ook thuis mee aan de slag kan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Roland
20 januari 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
UX-Design training heeft mij alle facetten laten zien hoe je vandaag de dag een website realiseert. Vanuit de eindgebruiker hoe deze denkt en beslist. Ruben gaat rustig stap voor stap door de theorie geeft bijpassende opdrachten. Daarbij heeft alle tijd om je bij te staan met je persoonlijke case. Ook buitenom de training. Heel prettig!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thomas van Galen
20 januari 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Wat ik goed vond aan deze training is dat het duidelijk, overzichtelijk, en goed te volgens is. Zelfs met weinig voorkennis. Verder is de sfeer hoe er les gegeven wordt prettig, vriendelijk, open, en eerlijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lizanne Hennessey
20 januari 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Deze cursus sluit perfect aan bij mijn vakgebied. Ik heb er heel veel aan gehad! Het was informeel, zeer leerzaam, met veel materiaal om te gebruiken en verwerken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Olga de Bruine
20 januari 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Je wordt op een goede en gestructureerde manier door alle aspecten geleid, fijne balans tussen theorie en praktijk. Ook voldoende feedback en mogelijkheid tot vragen. Je loopt weg met een (bijna) kant en klaar plan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
René
20 januari 2020
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Goede beknopte theorie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
calvin
12 december 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Het is actueel, goed tempo, stof is goed te begrijpen en handig de pdf na de les. Goed verhouding tussen praktische opdrachten en info.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Esther van der Werf
12 december 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Leuk dat de training gegeven wordt door Marlon die echt als expert diverse organisaties adviseert op dit gebied, en dat er heel veel verschillende onderwerpen aan bod kwamen (hoewel dat ook wel weer betekent dat veel info al bekend voor mij was, zie hieronder). Ook werden er veel concrete tips gegeven, zoals bijvoorbeeld handige tools, en voorbeelden uit de praktijk, checklists, etc.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jonas van der Wende
12 december 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Goede voorbeelden, theoretische achtergrond
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lisanne
11 december 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Leuke mix van theorie, psychologie en praktijk! Goede persoonlijke aandacht ????
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Gidi Mouwen
18 november 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Hele kundige trainer met veel echte kennis uit de praktijk, en zeer enthousiast in het delen ervan. Het tempo is niet overdreven hoog, dus ook voor een beginner als ik is alles goed te volgen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Bas Colenbrander
18 november 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:7
Ik vond de cursus veelzijdig door de onderwerpen die besproken werden. Over het algemeen makkelijk te volgen.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marc Don
18 november 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Zeer interessante training. Op een leuke, speelse wijze overgebracht, met sprekende voorbeelden. Vooral de customers journey methodiek was heel leerzaam
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Dick Hok
18 november 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Goed overzicht van aandachtsgebied, methoden en technieken
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jelle
18 november 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Het sloot goed aan op de praktijk en ik kreeg al snel goede handvatten om mee aan de slag te gaan. Enorm veel informatie en fijn dat je ook veel documentatie mee krijgt.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Robert Rietveld
08 november 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-openers (beter gezegd dat wist ik niet :-( ) Of te wel genoeg huiswerk voor de komende maanden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jessica
08 november 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk en praktische tips die je ook zelf direct kunt toepassen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Melissa van Gent
21 oktober 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
De training verschaft veel inzichten die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Je leert op een andere manier kijken naar zaken in het dagelijks leven.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marjolijn Baarslag
21 oktober 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Goed overzicht van de basis ux theorieën die ik gelijk kan toepassen in de praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Catelijne Lageman
21 oktober 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
sluit aan op de praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Querine Blokpoel
21 oktober 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
De gebruikte voorbeelden en de kennis van de docent
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Joeri Martherus
23 september 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:10
Geweldig, je leert echt denken op een andere manier. In plaats van alleen te kijken naar je klanten moet je ook kijken naar de klanten van je klanten, wat zijn de doelgroepen en hoe denken zij?
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anouk Romers
23 september 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Overzicht bieden van de materie, direct toepasbaar maken op je eigen werk, goede afwisseling tussen theorie en praktijk, relevant voor je eigen werk, meteen goede feedback en ideeen ontvangen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Petra Kramer
29 augustus 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Dat er veel ruimte was om aan een eigen case te werken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Blendeman Nancy
29 augustus 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Goed overzicht van de mogelijkheden van de applicatie gekregen. Wat betreft het zelf aan de slag gaan met de applicatie vereist misschien nog een verder uitdiepen van de applicatie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Songkie Lie
28 juni 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Vond de training zeer leerzaam en prettig. Vanuit mijn eigen werk achtergrond dachte ik dat het wel zal meevallen maar het was verfrissend om te leren denken & zien hoe het voor een eindgebruiker kan uitzien. Met de gewonnen kennis weet ik wat het process moet zijn en aan welke aspecten je rekening moet houden om waardig UX te leveren.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jeroen Westerbeek
28 juni 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Goede balans tussen theorie en praktijk. Logische volgorde qua thematiek en direct de kans om de theorie toe te passen op jouw probleemstelling en werksituatie. Ruben staat open voor discussie en helpt je waar nodig. Tussentijdse checks waren fijn.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Rick
28 juni 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:7
Goede verhouding tussen zelf werken en informatie stroom van de leraar. Maar meer praktijk voorbeelden vanuit de cursisten zelf. Vraag van te voren welke bedrijven er komen en neem deze voorbeelden mee in de training. Voorbeelden van de sites van Rituals, T'Mobile en NY pizza bijvoorbeeld
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Harm Kersten
28 juni 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
De training bood inhoudelijk erg veel inzichten in het User Experience Design. Het laat je op een andere manier kijken naar vraagstukken en het helpt om je eigen project te structureren. De expertise van de docent was ook on point. Het is prettig dat de docent midden in het werkveld staat en je kan voorzien van heldere feedback.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sinan Okcuoglu
07 juni 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet wereldschokkend als je je al hebt verdiept in online marketing maar evengoed bruikbaar om het nog eens in een overzichtelijke, goed gecommuniceerde cursus te krijgen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jacqui
07 juni 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Enthousiaste trainster! Goede praktische voorbeelden
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sandra Leemreis
26 april 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
de trainster en opbouw
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ruth
05 april 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:10
De cursus sluit erg goed aan bij de praktijk op mijn werk. Ruben is allereerst supervriendelijk en belangrijk: legt erg duidelijk uit. De powerpoint slides zijn overzichtelijk en volledig.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sabina
05 april 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Heldere en duidelijke training waarbij de basis elementen van UX Design goed behandeld worden. Ieder onderwerp wordt goed uitgelegd met daarbij een passende opdracht. Fijne begeleiding.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nesrin Ozkan
05 april 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Veel mogelijkheid tot het uitwerken van een strategie. Door de geboden theorie kom je hiermee (wanneer je de huiswerkopdrachten maakt) tot een degelijk document waar je ook echt want aan hebt.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sjoerd van Dijk
05 april 2019
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Heldere verwoording, goede voorbeelden en duidelijke feedback bij de opdrachten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mireille Vos
22 maart 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:10
enthousiaste trainster, inhoudelijk sterk en ruimte voor discussie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
ferdinand aukes
18 januari 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Enthousiasme en duidelijke uitleg
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Tamara Muller
18 januari 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
heldere uitleg met nuttige achtergrondinfo, prettige en bevlogen docente
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Bram
01 oktober 2018
Training: UX Design
Eindcijfer:8
Heldere uiteenzetting van het veld van webdesign.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Fieke Sluijs
22 mei 2018
Training: UX Design
Eindcijfer:8
ervaren docent, alle tijd voor mijn verzoeken
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Esther den Engelsman
26 januari 2018
Training: UX Design
Eindcijfer:9
Duidelijke uitleg, goede pauzes tussendoor. Vragen stellen tussendoor was goed.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
YVonne van GElderen
11 april 2017
Training: UX Design
Eindcijfer:7
Praktisch ingesteld, mogelijkheid tot vragen steelen was heel makkelijk
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Competence Factory - Creative Business School

Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?

Over Competence Factory Over Competence Factory
Eerstvolgende startdatum
  • do 13 oktober 2022
  • Utrecht
  • 7 dagen
  • Met diploma

Nog één plaats beschikbaar

8.7
(128)
Krijg direct opleidingsadvies
Advies nodig? Bel direct met een van onze opleidingsadviseurs.
 

Klaar om de next step in je carrière te zetten?

Start Locatie Tijden Prijs      
13 okt 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
bijna vol
18 nov 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
20 dec 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
12 jan 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
10 feb 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
13 mrt 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
11 apr 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
10 mei 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
15 jun 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
14 jul 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
14 aug 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
12 sep 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
11 okt 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
9 nov 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
15 dec 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.930,- Je opleidingvoordeel
Is €605,-
CF

Even overleggen?

Vind de training of opleiding die bij je past. Onze opleidingsadviseurs denken graag met je mee.

Plan een gratis intake
Of neem contact op
CF

Jessie
Opleidingsadviseur

Nienke
Opleidingsadviseur

Marianne
Clientmanager L&D

Jessie, Nienke, Marianne
Opleidingsadviseurs

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.7 Onze cursisten belonen onze opleidingen gemiddeld met een 8.7
Lees de reviews

Iets nog steeds onduidelijk?

Kijk eens bij onze veelgestelde vragen

  • Kan ik voor deze training/opleiding gebruik maken van het STAP-budget?
  • Kan ik een training of opleiding ook online volgen?
  • Kan ik alle trainingen volgen als ik nog geen ervaring heb?
  • Ik heb al wat ervaring. Welk niveau moet ik volgen?
  • Wie is mijn trainer?
  • Wat kan ik na de training(en) verwachten?
  • Wat als ik na afloop van de training(en) behoefte heb aan meer begeleiding?

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Misschien vind je deze artikelen interessant

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.