
Podcast Aflevering 7 | LinkedIn lifehacks
Vind in dit artikel de ins en outs van AI voor linkedin uit aflevering 7 van De Future Proofcast met Arjen de Groot. Maak jou…
7 dagen
• Utrecht CS
• Met diploma
Leer hoe je de customer experience optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven.
De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans én meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven.
Zo is de opleiding opgebouwd
De opleiding Customer Experience bestaat uit vier trainingen, verspreid over zeven dagen:
Natuurlijk ben je zelf razend enthousiast over je bedrijf, merk, product of dienst. Nu is het zaak om dat enthousiasme over te brengen op je klanten! Hoe ervaren zij het totaalplaatje van jouw business – en hoe kun je die customer experience nóg positiever maken? Tijdens deze opleiding focussen we onder andere op je customer journey: al het directe en indirecte contact tussen je bedrijf en je klanten. Heb je die klantreis goed voor ogen, dan kun je je customer journey gericht verbeteren.
Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar.
Nadat Ruben z’n eerstegraadsbevoegdheid op de kunstacademie haalde, volgde hij bij Philips een opleiding tot interaction designer. Na vier jaar praktijkervaring bij een full-service internetbedrijf, begon hij in 2002 zijn eigen ontwerpbureau: Design al dente. Ruben geeft al twintig jaar training in UX-design, interaction design, usability, infographics en de UX-tool Sketch.
Eddy is een ervaren interaction specialist. Elke dag helpt hij organisaties hun websites te verbeteren. Dat doet hij onder andere door de psychologie van consumenten in de digitale wereld te doorgronden en die inzichten online toe te passen. Hij werkt net zo graag voor profit- als non-profitorganisaties. Vanuit z’n bureau Booming geeft Eddy onder andere advies aan de grootste internetretailers van Nederland.
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Felipe Wesbonk is Certified AI Consultant, trainer en spreker. Met ruim 25 jaar ervaring in digital marketing met specialisme in Google Analytics en conversie-optimalisatie, 11 jaar als trainer en diepgaande kennis van AI, helpt hij bedrijven om AI slim en praktisch toe te passen. Zijn diepgaande kennis van AI heeft hij opgedaan met werkervaring en via deepdive masterclasses en opleiding in de VS.
Felipe combineert zijn ervaring in AI en digital marketing met een achtergrond in NLP (Neuro Linguistisch Programmeren). Daardoor weet hij teams te inspireren én in beweging te krijgen. Met scherpte, empathie en energie traint hij professionals die efficiënter met AI willen werken. Hij helpt organisaties om AI concreet te integreren in processen die zorgen voor groei en meer werkplezier, altijd met oog voor de mens én resultaat.
Deze opleiding is bedoeld voor iedereen die over customer experience wil leren, en de klant (meer) centraal wil stellen. Denk aan marketeers, service professionals en vormgevers.
Voor deze opleiding heb je geen specifieke voorkennis nodig. Wel is het handig als je een (eigen) businesscase meeneemt waarvoor je de klantbeleving wilt verbeteren.
Dag 1
Ochtend
Ochtend
Dag 1
Ochtend
Ochtend
College 1
Dag 1
Dag 2
Ontvang het volledige programma en de brochure van de opleiding Customer Experience direct per mail
Ruben Olislagers
UX Design
Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?
Start | Locatie | Tijden | Prijs | ||||
18
nov
2025
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 16:45 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
22
dec
2025
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 16:45 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
16
jan
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
17
feb
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
19
mrt
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
21
apr
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
20
mei
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
29
jun
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
29
jul
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
|||
8
sep
2026
Zie data
|
Utrecht CS | 10:00 - 17:00 | 4.300,- |
Je opleidingvoordeel Is €470,- |
Deze opleiding bestaat uit
4 onderdelen met 7
trainingsdagen.
Je kan je eigen startdata kiezen in de check-out, maar let op dat de
volgorde van trainingen hetzelfde blijft.
UX Design
Customer Experience
Customer Journey Marketing
Conversieoptimalisatie & Personalisatie
Kijk eens bij onze veelgestelde vragen
Uitgebreid overzicht van het programma
Hoe je je kunt voorbereiden op de training
Wat de vervolgstappen na deze training zijn
Stap 1 van 2
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
Misschien vind je deze artikelen interessant
© 2025 Competence Factory