Training Customer Experience

Leer je klanten centraal te zetten in de training Customer Experience.

Voor 1.225,- (excl. BTW)   |   2 dagen

Incompany training aanvragen
Volg deze training met je team of bedrijf. Voordeliger vanaf 5 personen.

Danielle Bekker
Trainer Customer Experience

You Got This!
Onze cursisten geven ons een 8.2 Onze cursisten belonen deze training gemiddeld met een 8.2

Training Customer Experience

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

Wat is Customer Experience?

Natuurlijk ben je zelf razend enthousiast over je bedrijf, merk, product of dienst. Nu is het zaak om dat enthousiasme over te brengen op je klanten! Hoe ervaren zij het totaalplaatje van jouw business – en hoe kun je die Customer Experience nóg positiever maken? Tijdens de training focussen we op je customer journey: al het directe en indirecte contact tussen je bedrijf en je klanten. Heb je die klantreis goed voor ogen, dan kun je je customer journey gericht verbeteren.

Wat kun je na het volgen van de training Customer Experience

  • Je kent het verschil tussen customer service, customer experience en customer journey (marketing)
  • Je kunt binnen je organisatie projecten opzetten om de customer experience te verbeteren
  • Je krijgt collega’s enthousiast over je customer experience-ambities
  • Je weet hoe je een customer journey in kaart brengt en hoe je deze kunt aanpassen voor een betere klantbeleving
  • Je rekent af met aannames en werkt alleen nog maar met échte klantinzichten

Tijdens deze training kijken we naar het totaalplaatje: hoe ervaren klanten jouw product, merk of dienst? Wil je juist weten hoe je de klantreis verbetert, dan is de training Customer Journey Marketing interessant voor je.

Wie is de trainer?

Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar. 

Danielle Bekker

Daniëlle is merk- en klantstrateeg bij &DAAN. Ze helpt zakelijke dienstverleners klanten vinden, binden en behouden. Niet met keiharde sales of oppervlakkige marketingtrucs, maar door een stevige basis te leggen. Klanten te verbinden aan het merk. Met veel herkenbare praktijkvoorbeelden maakt ze de colleges lekker luchtig. Geen zware theoretische verhandelingen, maar praktische tips waarmee je meteen aan de slag wilt én kunt.

Lees meer
Danielle Bekker Danielle Bekker

Voor wie is de training Customer Experience bedoeld?

Deze training is bedoeld voor iedereen die de klant als uitgangspunt wil nemen in zijn of haar werk, en die zich de basis van Customer Experience eigen wil maken. Denk aan content- en online marketeers, marketingmanagers en customer service-specialisten.

Hoe bereid ik me voor?

Voor deze opleiding heb je geen specifieke voorkennis nodig. Wel is het handig als je een case hebt waar je mee aan de slag kunt. Heb je die niet, dan krijg je er een van ons.

Is deze training ook beschikbaar als maatwerk?

Al onze trainingen en opleidingen zijn als maatwerk beschikbaar. Lees meer over onze in-company oplossingen

Hoe ziet het programma van de training Customer Experience eruit?

Dag 1 

College 1 

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience en customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Empathy mappingen customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey

College 2

  • Vervolg: jouw customer journey
  • Klantonderzoek
  • Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Moments of truth
  • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen

Dag 2

College 1

  • De thuisopdracht bespreken
  • Het belang van CX, en enkele voorbeelden
  • Macro- en micromomenten in de customer journey
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Service excellence

College 2

  • Het proces van A tot Z
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Tips en tricks voor in de praktijk
Alles op je gemak teruglezen?
  

Ontvang het programma en de brochure van de training Customer Experience direct per mail


Ontvang het programma per mail
Gemiddelde waardering
8.2 (6)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
CF

Danielle Bekker
Trainer Customer Experience

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.2 Cursisten geven deze training gemiddeld een 8.2
Lees de reviews

Reviews

Cursisten geven onze opleidingen gemiddeld een 9,3
Lees hoe we dat doen
Gemiddelde waardering voor de Training Customer Experience
8.2 (6)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Reviews van cursisten die deze Training hebben gevolgd
Nienke van Kassel
09 september 2022
Eindcijfer:9
Door middel van veel voorbeelden gingen we makkelijk door de stof heen. Er was veel mogelijkheid voor overleg en om elkaar te helpen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Patrick
16 mei 2022
Eindcijfer:8
Duidelijke opzet a.d.h.v. de verschillende fasen in de klantreis. Verder werden er in de groep veel persoonlijke ervaringen uitgewisseld die goed aansloten op de diverse besproken onderwerpen.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Chrystal
16 mei 2022
Eindcijfer:8
Het was makkelijk te volgen, praktisch en actueel. Er zaten veel mooie (praktijk)voorbeelden tussen en ook de presentatie zelf was leuk vorm gegeven.
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Walter Schramowski
16 mei 2022
Eindcijfer:8
Docente, veel ruimte voor interactie en veel praktijk ervaring
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jalila Lafou
16 mei 2022
Eindcijfer:8
Duidelijk/ruimte voor interactie/luchtig
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
salma
09 mei 2022
Eindcijfer:8
goede uitleg, goede opbouw en vooral praktische voorbeelden waar je wat aan hebt
Ja ik raad deze training aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Competence Factory - Creative Business School

Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?

Over Competence Factory Over Competence Factory
Eerstvolgende training
  • Di 8 nov & di 15 nov 2022
  • Utrecht
  • 2 dagen
  • Met certificaat
8.2
(6)
Krijg direct opleidingsadvies
Advies nodig? Bel direct met een van onze opleidingsadviseurs.
 

Klaar om de next step in je carrière te zetten?

Start Locatie Tijden Prijs      
8 nov 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 1.225,-
10 jan 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 1.225,-
8 mrt 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 1.225,-
8 mei 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 1.225,-
6 jul 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 1.225,-
8 sep 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 1.225,-
10 nov 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 1.225,-
CF

Even overleggen?

Vind de training of opleiding die bij je past. Onze opleidingsadviseurs denken graag met je mee.

Plan een gratis intake
Of neem contact op
CF

Jessie
Opleidingsadviseur

Nienke
Opleidingsadviseur

Marianne
Clientmanager L&D

Jessie, Nienke, Marianne
Opleidingsadviseurs

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.2 Onze cursisten belonen onze opleidingen gemiddeld met een 8.2
Lees de reviews

Iets nog steeds onduidelijk?

Kijk eens bij onze veelgestelde vragen

  • Kan ik voor deze training/opleiding gebruik maken van het STAP-budget?
  • Kan ik een training of opleiding ook online volgen?
  • Kan ik alle trainingen volgen als ik nog geen ervaring heb?
  • Ik heb al wat ervaring. Welk niveau moet ik volgen?
  • Wie is mijn trainer?
  • Wat kan ik na de training(en) verwachten?
  • Wat als ik na afloop van de training(en) behoefte heb aan meer begeleiding?

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Misschien vind je deze artikelen interessant

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.