
Meet your trainer - Nancy Zonneveld
Wil jij ook je stilstaande vormgeving tot leven wekken met animatie? Dan moet je bij Nancy zijn! Sinds 2009 maakt Nancy anima…
Ontdek verrassende manieren om je online merk te laten groeien en ga aan de slag als online marketing strateeg.
Hoe laat je je merk online groeien, hoe vind je aansluiting bij potentiële klanten en ben je echt onderscheidend in je aanpak en propositie? Als online strateeg buig je je over dit soort vragen. De antwoorden liggen in verschillende vakgebieden, werkwijzen en technologieën. Tijdens de opleiding Online Marketing Strateeg leer je er een aantal kennen en kijk je vanuit verrassende invalshoeken naar je online merk. Na afloop ken je nieuwe manieren om je online strategie te versterken. Inzichten waarmee je direct aan de slag kunt.
De opleiding Online Marketing Strateeg bestaat uit twaalf trainingsdagen en zes trainingen die op elkaar aansluiten:
Als online strateeg vertaal je de ambities en toekomstplannen van jouw organisatie naar een strategie voor online concepten, social media en e-commerce. Daarbij kijk je onder andere naar marktontwikkelingen, businessmodellen en nieuwe technologieën. Meestal werk je in multidisciplinaire teams, waarin je de lijnen uitzet en de route bewaakt.
Na afloop kun je onder andere:
Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar.
Wendy startte al jong als ondernemer. Nadat ze haar studie Communicatie had afgerond, bouwde ze in tien jaar tijd een bedrijf met zo’n 180 medewerkers op. Daarna besloot ze haar échte droom na te jagen: ze volgde een opleiding tot senior beïnvloedingspsycholoog, verkocht haar bedrijf en begon voor zichzelf als marketingstrateeg. Nu helpt ze mkb’ers met hun marketingstrategie, campagnes, branding en PR. Daarbij mijdt ze nietszeggende quotes en voorbeelden van wereldmerken als Amazon en Coca Cola, omdat je daar als mkb’er niets aan hebt. Ook haar trainingen zijn praktisch, want je moet je nieuwe kennis meteen kunnen toepassen.
Lees meerGuido zit al meer dan tien jaar in de marketingwereld. Sinds twee jaar is hij eigenaar van Digital Inside, een onlinemarketingbureau uit Utrecht. In zijn SEO-trainingen doe je niet alleen praktische oefeningen, maar denk je ook strategisch na over vindbaarheid. Guido vindt het belangrijk om constant te blijven leren, want daar word je alleen maar beter van: ‘The sky is the limit als je niet vastroest in je dagelijkse routine’.
Lees meerDaniëlle is merk- en klantstrateeg bij &DAAN. Ze helpt zakelijke dienstverleners klanten vinden, binden en behouden. Niet met keiharde sales of oppervlakkige marketingtrucs, maar door een stevige basis te leggen. Klanten te verbinden aan het merk. Met veel herkenbare praktijkvoorbeelden maakt ze de colleges lekker luchtig. Geen zware theoretische verhandelingen, maar praktische tips waarmee je meteen aan de slag wilt én kunt.
Lees meerDaan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte z’n eigen onlinemarketingbureau: Converseon. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Rustig en met humor creëert hij vertrouwen in zijn lessen, zodat iedereen zich op z’n gemak voelt. Daan is verder bourgondiër én triatleet. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Lees meerMaarten is ervan overtuigd dat we al onze dromen kunnen waarmaken, als we onze verbeeldingskracht maar durven aan te spreken. Na 6 jaar zweten en feesten als designer bij Studio Dumbar, startte hij in 2004 met 4 partners PingPong Design op: een creatief bureau dat merken, producten en verhalen ontwerpt voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Hij ontdekte dat de beloftes die opdrachtgevers aan klanten doen, vaak niet stroken met hoe zo’n opdrachtgever handelt. Sindsdien probeert Maarten de verbinding te leggen tussen aanbieders en gebruikers. Zodat teams voortaan wél radicale beloften kunnen doen én waarmaken.
Lees meerYuen Yen is een zelfstandige facilitator Design Thinking, met werkervaring in de ICT-sector, rijksoverheid en serious gaming. Ze is klassiek en universitair geschoold, maar heeft misschien wel meer geleerd van kansen pakken, proberen en – vooral – falen. Tijdens haar trainingen vertelt ze in geuren en kleuren over haar eigen missers. Verder laat ze zien hoe je met een play-mindset en een lichte, luchtige aanpak Design Thinking leert kennen en toepassen. Jij weet al heel veel. Yuen Yen helpt je dat eruit te halen, en iets concreets te creëren. Zo word je de eigenaar van je eigen leerproces en resultaten.
Lees meerWie is de doelgroep, en welk probleem lossen we nou eigenlijk op? Hoe voegen we echt waarde toe voor de mensen die de oplossing gaan gebruiken? Van dit soort typische Design Thinking-vragen wordt Vitas enthousiast. Hij studeerde Business Administration aan de Erasmus Universiteit, om zich daarna in innovatie en Design Thinking te verdiepen. Inmiddels helpt hij als ‘Proposition Hero’ allerlei ondernemers bij de ontwikkeling van sterke proposities, waarbij de klant centraal staat. Daarnaast geeft hij trainingen, waarbij cursisten zo veel mogelijk zelf aan de slag gaan. Want Design Thinking is tof, maar Design Doing levert je de beste inzichten op.
Lees meerAxel is een next-level marketeer en trainer. Hij zet growth hacking in om bedrijven voortdurend te helpen optimaliseren. Dat doet hij in start-upstijl: door aannames te testen en veel te experimenteren in kleine, iteratieve tests. Met slimme tools en nieuwe technieken. Axel helpt je aan future skills en concrete resultaten. Zijn stijl als trainer is energiek en persoonlijk. Meer halen uit je marketingstrategie? You got this!
Lees meerAnouk werkte negen jaar in de wereld van start-ups, scale-ups en fintechs. Ze was onder andere product owner, scrum master en teamcoach, en weet dus alles van Agile/Scrum. Inmiddels heeft ze haar eigen bedrijf, waarmee ze ondernemers en zelfsturende teams coacht en traint in duurzame groei en persoonlijk leiderschap. Volg je een training bij Anouk? Dan duik je flink de diepte in. Maar je leert ook handige tools kennen waar je meteen mee aan de slag kunt.
Lees meerMahanaïm is een agile native: al in 1998 werkte hij met lean en agile marketing. Inmiddels is hij gecertificeerd scrummaster, product owner én scaled agile framework 4.5 certified agilist. Met die ervaring, humor en veel persoonlijke aandacht weet hij altijd een agile-passie aan te wakkeren bij z’n cursisten. Wanneer de enthousiaste, gedreven trainer niet voor de klas staat, werkt hij als marketingcommunicatie-adviseur en manager bij bedrijven en overheden.
Lees meerEva gelooft in de kracht van samenwerking, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat beide disciplines betere resultaten boeken en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing', heet dat. Marketing automation speelt hierbij een sleutelrol. De trainingen van Eva zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze trapt geen open deuren in, maar laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen.
Lees meerTjerk Rintjema is een duizendpoot met bergen ervaring op het gebied van online marketing en ondernemen. Met zijn bedrijf First Aid Marketing bouwt en optimaliseert hij websites en verzorgt hij content en campagnes voor ondernemers. Tjerk is een geduldige trainer. Hij neemt de tijd voor zijn deelnemers en zorgt ervoor dat iedereen mee kan komen. De trainingen van Tjerk zijn altijd praktisch ingestoken; hij daagt je uit om de kennis direct toe te passen op je eigen organisatie.
Lees meerDe opleiding marketing strateeg is bedoeld voor marketeers, communicatiemedewerkers en projectmanagers die klaar zijn voor de volgende stap. Wil jij de senior skills aanleren waar bedrijven nu en in de toekomst om staan te springen? Deze opleiding bereidt je voor op een meer strategische rol. Na de opleiding heb je een rugzak aan inzichten die je kan toepassen binnen senior functies, of als zelfstandig adviseur.
Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur
Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?
Start | Locatie | Tijden | Prijs | |||
20
jun
2022
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
28
jul
2022
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
30
sep
2022
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
28
nov
2022
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
2
jan
2023
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
7
feb
2023
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
17
mrt
2023
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
19
apr
2023
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
17
mei
2023
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
||
15
jun
2023
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 6.290,- |
Je opleidingvoordeel Is €1.025,- |
Kijk eens bij onze veelgestelde vragen
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
© 2022 Competence Factory
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.