Opleiding Online Marketing Strateeg

Ontdek verrassende manieren om je online merk te laten groeien en ga aan de slag als online marketing strateeg.

Voor 6.290,- (excl. BTW)

Je opleidingvoordeel is €1.025,-

Incompany training aanvragen
Volg deze training met je team of bedrijf. Voordeliger vanaf 5 personen.
You Got This!
Onze cursisten geven ons een 8.5 Onze cursisten belonen deze opleiding gemiddeld met een 8.5

Opleiding Online Marketing Strateeg

Hoe laat je je merk online groeien, hoe vind je aansluiting bij potentiële klanten en ben je echt onderscheidend in je aanpak en propositie? Als online strateeg buig je je over dit soort vragen. De antwoorden liggen in verschillende vakgebieden, werkwijzen en technologieën. Tijdens de opleiding Online Marketing Strateeg leer je er een aantal kennen en kijk je vanuit verrassende invalshoeken naar je online merk. Na afloop ken je nieuwe manieren om je online strategie te versterken. Inzichten waarmee je direct aan de slag kunt. 

Zo is de opleiding opgebouwd

De opleiding Online Marketing Strateeg bestaat uit twaalf trainingsdagen en zes trainingen die op elkaar aansluiten:

Wat doet een online strateeg?

Als online strateeg vertaal je de ambities en toekomstplannen van jouw organisatie naar een strategie voor online concepten, social media en e-commerce. Daarbij kijk je onder andere naar marktontwikkelingen, businessmodellen en nieuwe technologieën. Meestal werk je in multidisciplinaire teams, waarin je de lijnen uitzet en de route bewaakt.

Wat kun je na het volgen van de opleiding Online Marketing Strateeg

Na afloop kun je onder andere:

  • Design Thinking toepassen om creatieve, kansrijke ideeën te genereren;
  • Strategieën toepassen om klanten via de customer journey aan je te binden;
  • Tools en technieken toepassen om je online merk sneller te laten groeien;
  • Een agile marketingproces inrichten;
  • Buyer persona's opstellen en inzetten voor effectieve marketing automation.

Wie zijn de trainers?

Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar. 

Dit zijn de trainers

Wendy Oude Veldhuis

Wendy startte al jong als ondernemer. Nadat ze haar studie Communicatie had afgerond, bouwde ze in tien jaar tijd een bedrijf met zo’n 180 medewerkers op. Daarna besloot ze haar échte droom na te jagen: ze volgde een opleiding tot senior beïnvloedingspsycholoog, verkocht haar bedrijf en begon voor zichzelf als marketingstrateeg. Nu helpt ze mkb’ers met hun marketingstrategie, campagnes, branding en PR. Daarbij mijdt ze nietszeggende quotes en voorbeelden van wereldmerken als Amazon en Coca Cola, omdat je daar als mkb’er niets aan hebt. Ook haar trainingen zijn praktisch, want je moet je nieuwe kennis meteen kunnen toepassen. 

Lees meer

Guido Tijmensen

Guido zit al meer dan tien jaar in de marketingwereld. Sinds twee jaar is hij eigenaar van Digital Inside, een onlinemarketingbureau uit Utrecht. In zijn SEO-trainingen doe je niet alleen praktische oefeningen, maar denk je ook strategisch na over vindbaarheid. Guido vindt het belangrijk om constant te blijven leren, want daar word je alleen maar beter van: ‘The sky is the limit als je niet vastroest in je dagelijkse routine’.

Lees meer
Guido Tijmensen Guido Tijmensen

Danielle Bekker

Daniëlle is merk- en klantstrateeg bij &DAAN. Ze helpt zakelijke dienstverleners klanten vinden, binden en behouden. Niet met keiharde sales of oppervlakkige marketingtrucs, maar door een stevige basis te leggen. Klanten te verbinden aan het merk. Met veel herkenbare praktijkvoorbeelden maakt ze de colleges lekker luchtig. Geen zware theoretische verhandelingen, maar praktische tips waarmee je meteen aan de slag wilt én kunt.

Lees meer
Danielle Bekker Danielle Bekker

Daan Boekhoorn

Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte z’n eigen onlinemarketingbureau: Converseon. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Rustig en met humor creëert hij vertrouwen in zijn lessen, zodat iedereen zich op z’n gemak voelt. Daan is verder bourgondiër én triatleet. Dat combineren is al een uitdaging op zich!

Lees meer

Maarten Jurriaanse

Maarten is ervan overtuigd dat we al onze dromen kunnen waarmaken, als we onze verbeeldingskracht maar durven aan te spreken. Na 6 jaar zweten en feesten als designer bij Studio Dumbar, startte hij in 2004 met 4 partners PingPong Design op: een creatief bureau dat merken, producten en verhalen ontwerpt voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Hij ontdekte dat de beloftes die opdrachtgevers aan klanten doen, vaak niet stroken met hoe zo’n opdrachtgever handelt. Sindsdien probeert Maarten de verbinding te leggen tussen aanbieders en gebruikers. Zodat teams voortaan wél radicale beloften kunnen doen én waarmaken. 

Lees meer
Maarten Jurriaanse Maarten Jurriaanse

Yuen Yen Tsai

Yuen Yen is een zelfstandige facilitator Design Thinking, met werkervaring in de ICT-sector, rijksoverheid en serious gaming. Ze is klassiek en universitair geschoold, maar heeft misschien wel meer geleerd van kansen pakken, proberen en – vooral – falen. Tijdens haar trainingen vertelt ze in geuren en kleuren over haar eigen missers. Verder laat ze zien hoe je met een play-mindset en een lichte, luchtige aanpak Design Thinking leert kennen en toepassen. Jij weet al heel veel. Yuen Yen helpt je dat eruit te halen, en iets concreets te creëren. Zo word je de eigenaar van je eigen leerproces en resultaten.

Lees meer
Yuen Yen Tsai Yuen Yen Tsai

Vitas Kersbergen

Wie is de doelgroep, en welk probleem lossen we nou eigenlijk op? Hoe voegen we echt waarde toe voor de mensen die de oplossing gaan gebruiken? Van dit soort typische Design Thinking-vragen wordt Vitas enthousiast. Hij studeerde Business Administration aan de Erasmus Universiteit, om zich daarna in innovatie en Design Thinking te verdiepen. Inmiddels helpt hij als ‘Proposition Hero’ allerlei ondernemers bij de ontwikkeling van sterke proposities, waarbij de klant centraal staat. Daarnaast geeft hij trainingen, waarbij cursisten zo veel mogelijk zelf aan de slag gaan. Want Design Thinking is tof, maar Design Doing levert je de beste inzichten op.

Lees meer

Axel Hommenga

Axel is een next-level marketeer en trainer. Hij zet growth hacking in om bedrijven voortdurend te helpen optimaliseren. Dat doet hij in start-upstijl: door aannames te testen en veel te experimenteren in kleine, iteratieve tests. Met slimme tools en nieuwe technieken. Axel helpt je aan future skills en concrete resultaten. Zijn stijl als trainer is energiek en persoonlijk. Meer halen uit je marketingstrategie? You got this!

Lees meer

Anouk Benders

Anouk werkte negen jaar in de wereld van start-ups, scale-ups en fintechs. Ze was onder andere product owner, scrum master en teamcoach, en weet dus alles van Agile/Scrum. Inmiddels heeft ze haar eigen bedrijf, waarmee ze ondernemers en zelfsturende teams coacht en traint in duurzame groei en persoonlijk leiderschap. Volg je een training bij Anouk? Dan duik je flink de diepte in. Maar je leert ook handige tools kennen waar je meteen mee aan de slag kunt.

Lees meer
Anouk Benders Anouk Benders

Mahanaïm Singadji

Mahanaïm is een agile native: al in 1998 werkte hij met lean en agile marketing. Inmiddels is hij gecertificeerd scrummaster, product owner én scaled agile framework 4.5 certified agilist. Met die ervaring, humor en veel persoonlijke aandacht weet hij altijd een agile-passie aan te wakkeren bij z’n cursisten. Wanneer de enthousiaste, gedreven trainer niet voor de klas staat, werkt hij als marketingcommunicatie-adviseur en manager bij bedrijven en overheden.

Lees meer

Eva Broersma

Eva gelooft in de kracht van samenwerking, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat beide disciplines betere resultaten boeken en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing', heet dat. Marketing automation speelt hierbij een sleutelrol. De trainingen van Eva zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze trapt geen open deuren in, maar laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen.

Lees meer
Eva Broersma Eva Broersma

Tjerk Rintjema

Tjerk Rintjema is een duizendpoot met bergen ervaring op het gebied van online marketing en ondernemen. Met zijn bedrijf First Aid Marketing bouwt en optimaliseert hij websites en verzorgt hij content en campagnes voor ondernemers. Tjerk is een geduldige trainer. Hij neemt de tijd voor zijn deelnemers en zorgt ervoor dat iedereen mee kan komen. De trainingen van Tjerk zijn altijd praktisch ingestoken; hij daagt je uit om de kennis direct toe te passen op je eigen organisatie.

Lees meer
Tjerk Rintjema Tjerk Rintjema

Voor wie is de opleiding Online Marketing Strateeg bedoeld?

De opleiding marketing strateeg is bedoeld voor marketeers, communicatiemedewerkers en projectmanagers die klaar zijn voor de volgende stap. Wil jij de senior skills aanleren waar bedrijven nu en in de toekomst om staan te springen? Deze opleiding bereidt je voor op een meer strategische rol. Na de opleiding heb je een rugzak aan inzichten die je kan toepassen binnen senior functies, of als zelfstandig adviseur.

Is deze opleiding ook beschikbaar als maatwerk?

Al onze trainingen en opleidingen zijn als maatwerk beschikbaar. Lees meer over onze in-company oplossingen

Hoe ziet het programma van de opleiding Online Marketing Strateeg eruit?

  • 1 Online Marketingstrategie
    Dag 1
    • De belangrijkste trends en ontwikkelingen in online marketing. Bijvoorbeeld: inbound vs. outbound, technologie, social selling
    • Maak een situatie-analyse
    • Welke vormen van online marketing zijn er? Bijvoorbeeld: contentmarketing, SEO/SEA, e-mail
    • Doelen stellen: online marketingdoelstellingen en KPI's
    • Strategie: hoe werkt de online marketingfunnel en hoe bepaal je je strategie?
    • Welke online marketingkanalen zijn er, en welke voordelen hebben ze?
    • Je doelgroep, propositie en brand bepalen
    • De stappen in je online marketingplan bespreken, huiswerk
    Dag 2
    • Vervolg: welke vormen en kanalen van online marketing zijn er?
    • Je online marketingstrategie verder uitwerken
    • Tactics: welke online marketingtactieken zijn er?
    • Leads afvangen: hoe zorg je voor een effectieve follow-up en aansluiting bij sales?
    • Acties bepalen
    • Controleren, beheren en bijsturen, bijvoorbeeld met meettools als Google Analytics
  • 2 Customer Journey Marketing
    College 1
    • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
    • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
    • Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
    • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?
    College 2
    • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
    • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
    • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
    • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
    • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?
  • 3 Design Thinking
    Dag 1
    • Innovatie en creativiteit: wat bepaalt het duurzame succes van een organisatie? Het antwoord ligt in een balans van behoud en durf, ratio en emotie, logica en intuïtie, tekst en beeld. Kortom: left brain, right brain.
    • Iedereen kan ontwerpen. Jij ook, ook al zegt je LinkedIn-profiel misschien iets anders. Design Thinking is geen exclusieve eigenschap van ontwerpers—alle grote vernieuwers op het gebied van literatuur, kunst, muziek, wetenschap, techniek en bedrijfsleven hebben het toegepast.
    • Design thinking methode: je ontdekt dat design thinking een iteratief proces is waarin duidelijke stappen te onderscheiden zijn. Deze eerste dag ontdek je aan de hand van een gegeven casus hoe je deze stappen kunt toepassen.
    Dag 2
    • Vanaf de tweede dag neem je je eigen casus mee naar de training. Je bespreekt je casus en helpt elkaar de design challenge zo inspirerend mogelijk te formuleren.
    • Start with WHY: aan de hand van de Golden circle van Simon Sinek formuleer je jouw visie die aan de basis ligt van de conceptontwikkeling.
    • Innovatieparadox: een catch-22 houdt organisaties vaak in de greep waardoor innovatieve ideeën vaak niet van de grond komt. Je ontdekt aan de hand van inspirerende voorbeelden hoe je als organisatie uit deze catch-22 kunt breken.
    • Met behulp van oefeningen word je bewust van je eigen barrières om outside-the-box te denken en leer je hoe je je kunt losmaken van belemmerende denkkaders.
    • Prototyping met een website: je maakt een eenvoudige website bij wijze van prototype.
    Dag 3
    • Ideeën genereren: je past creatieve technieken toe om een berg ideeën te bedenken en de beste daarvan te selecteren.
    • Visual thinking: je leert technieken waarmee je een concept snel kunt visualiseren.
    • Rapid prototyping: je krijgt inzicht in het belang van het snel tastbaar maken van ideeën.
    • Storytelling: je ontdekt hoe belangrijk storytelling is voor het ontwerpproces
    • Prototyping met video: je ontdekt welke tools er zijn om een eigen video te maken waarin je je concept uitlegt.
    Dag 4
    • Presentatie: je pitcht je concept aan je medecursisten en docent.
    • Elevator pitch: je leert een concept te verwoorden in één zin.
    • Value proposition canvas: je werkt een deel van een verdienmodel uit waarmee je de waarde en betekenis van jouw concept voor de eindgebruiken verder kunt versterken
    • Visievorming: design thinking heeft net als andere methoden van innovatie voor- en nadelen. Vorm daarom je eigen mening de waarde van het toepassen van design thinking.
    • Reflectie: je blikt terug op waar je stond voor de training en kijkt wat het je tot nu toe heeft opgeleverd. En belangrijker nog, wat ga je er vanaf nu mee doen?
  • 4 Growth Hacking in a Day

    College 1  

    • Introductie in Growth Hacking: hoe is het ontstaan en wat kunnen we van anderen leren?
    • Definieer jouw groeihypotheses op basis van klantgedreven modellen.
    College 2
    • Jouw marketingproces vertalen naar een data-gedreven marketingfunnel.
    • Je leert kleinschalige experimenten te ontwerpen.
    • Je maakt een strategisch plan voor structurele groei.
  • 5 Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
    Dag 1 College 1
    • First things first: wat is het verschil tussen Agile, Lean, Kanban en Scrum?
    • Wat hebben ze met elkaar te maken?
    • Hoe zijn Agile, Lean, Kanban en Scrum relevant voor marketing, communicatie, sales en HRM?
    College 2
    • Het grote Scrum-plaatje: rollen, rituelen en artefacten
    • Wat ze je niet vertellen, maar wat je wel moeten weten over Agile en Scrum
    • Wat is een Sprint Review?
    • En wat is een Sprint Retrospective?
    Dag 2 College 3
    • Aan de slag met Scrum
    • Handige tools om te gebruiken
    • Aanloop naar je eerste Sprint
    College 4
    • Verdieping: Vision, Sprint Goal, Roadmap
    • Verdieping: Scaling Agile
    • Voorbereiding op je examen (Scrum Master of Product Owner)
    • Retrospective
  • 6 Marketing Automation
    Dag 1 College 1
    • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
    • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
    • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?
    College 2
    • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
    • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
    • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?
    Dag 2 College 3
    • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
    • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
    • Jouw ideale leadproces: stappen en planning
    College 4
    • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
    • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
    • De ROI van marketing automation: jouw business case
Alles op je gemak teruglezen?  Ontvang het programma per mail
Gemiddelde waardering
8.5 (182)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
NR

Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.5 Cursisten geven deze training gemiddeld een 8.5
Lees de reviews
Eugene Klerkx
19 mei 2022
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:8
De aandacht en drive van trainster
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thierry
19 mei 2022
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:9
Duidelijke voorbeelden en tools meegekregen om zelf in de praktijk mee aan de slag te gaan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Reviews

Gemiddelde waardering
8.5 (182)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Eugene Klerkx
19 mei 2022
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:8
De aandacht en drive van trainster
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thierry
19 mei 2022
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:9
Duidelijke voorbeelden en tools meegekregen om zelf in de praktijk mee aan de slag te gaan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ruth Heijsen
19 april 2022
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Opbouw in afwisseling met aan de slag gaan
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thierry Kreuze
19 april 2022
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Je gaat in de training terug naar de essentie. Als je dagelijks bezig bent met marketing is dit zeer fijn. Soms vergeet je in alle haast dat je soms langer moet nadenken over je klantgroepen en wat de klant nu echt belangrijk vindt.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Danielle de Bruijn
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Enthousiasme en energie van Eva, de inhoud van de training en de opbouw van theorie (dag 1) en praktijk (dag 2).
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Marese Hasselmann
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Duidelijke uitleg, interactief, veel voorbeelden uit de praktijk, goede case, fijn om de theorie meteen toe te passen op je eigen bedrijf. Goed dat er 2 weken tussen de trainingsdagen zat, past beter in drukke agenda en meer tijd om opdracht goed uit te werken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Olga Kruidhof
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Veel praktische tips gekregen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kaylee
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Interactieve training met een goede mix tussen theorie en praktijk. Veel duidelijke feedback en alles is gelijk toepasbaar.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ersan Aktan
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Eva legt alles goed uit en houdt de training interactief.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Gert Jan Schilder
04 februari 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Inhoudelijk waardevol, goede dynamiek en mix tussen theorie en praktijk. Zowel strategisch als tactisch / operationeel toepasbaar!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sylvia Mannaerts
07 januari 2022
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Heel praktisch
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marloes Heusschen
07 januari 2022
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
In praktijk brengen van de theorie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sigrid Allersma
07 december 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Er werd veel informatie gegeven en er was voldoende ruimte voor eigen inbreng.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nadia Rub
06 december 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Kleine groep Ruimte voor feedback op eigen situatie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Esmée Feijen
06 december 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Het is een praktijkgerichte training waarin de cases per persoon besproken kunnen worden. Je krijgt veel praktische tips en er wordt veel tijd voor je genomen. De training is duidelijk en met veel voorbeelden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
gosia
03 november 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Dat we echt samen met leraar oefeningen meemaakten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lilian
03 november 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Interactief, speels, inspirerend
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Brigit van Berkel
03 november 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Dat het hele traject van doelstelling tot design in een nutshell wordt uitgelegd, mooie combi van theorie en praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
E Mutsaers
29 oktober 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Enthousiasme van Maarten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
E Mutsaers
29 oktober 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Enthousiasme van Maarten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Rob van Bemmelen
29 oktober 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Goed tempo, gevarieerde oefeningen, veel actie. De hoeveelheid stof is precies goed. Daarnaast was de docent (Maarten) zeer prettig, wist een goede sfeer te creëren waardoor er een goede energie in de lessen zat.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Maartje
15 oktober 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Heel leerzaam, veel ruimte voor persoonlijke inbreng, humor, ik heb zin om het in de praktijk te brengen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Chantal Breukhoven
15 oktober 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Uitleg Leerzaam Motiverend Toepassen in praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Tim Lommerse
27 september 2021
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:10
Een erg open sfeer die uitnodigde tot actieve deelname. Daarnaast was er een goede balans tussen theorie en oefening. Ook erg prettig dat er veel aan verwachtibgsmanagement werd gedaan, mbt realistische stappen en verwachtingen tov jezelf voor na de training
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Àpun Houben
20 september 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Interactie, trends en ontwikkelingen (up to date), locatie, inhoud, persoonlijke aandacht/ruimte voor vragen enneagram cases.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Daniël westzaan
20 september 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Praktijk en theorie combinatie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marieke
20 september 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Erg praktisch door de cases en dynamiek door de inzet van filmpjes.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Pieter Wolthuis
20 september 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Goede opbouw, leuke voorbeelden, goede balans tussen theorie en praktijk. En meteen toepasbaar
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anne-Marie Verschoor
01 juli 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Inspirerend
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Soraya Landman
01 juli 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Goed toepasbaar in de praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lize Hoffmanns
21 juni 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Het enthousiasme van Eva, de diversiteit in visuele elementen en prikkelende presentatie en de inhoudelijke volledigheid (naar mijn huidige kennis over het onderwerp, heb ik nu wel het idee de basis te weten)
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Maxim Wintmulder
21 juni 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Een goede opbouw van de training. Eva vertelt met veel enthousiasme over Marketing Automation waardoor de stof goed over komt. Je wordt uitgedaagd om over je eigen casus na te denken en Marketing Automation daarop toe te passen. Hierdoor kun je het geheel veel beter plaatsen in je huidige werksituatie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Soraya Landman
16 juni 2021
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:10
Sluit goed aan op de praktijk, mooie afwisseling tussen theorie en opdrachten!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jelita
16 juni 2021
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
gelijk met praktijk opdracht aan de slag
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Naomi Kokkes
07 juni 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Opbouw was fijn. Kennis in het begin was voor mij niet nieuw, maar tweede lesdag was erg informatief.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lisa Korevaar
07 juni 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Een hoog tempo, maar niet te hoog. Een fijne trainster die heel veel kennis van zaken heeft en daarnaast zorgt voor een goede sfeer. Daardoor voelde het, ondanks het hoge tempo, toch laagdrempelig; ondanks mijn gebrek aan voorkennis kon ik goed aanhaken en mijn vragen stellen wanneer nodig.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Safiera Van Mastbergen
07 juni 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Er waren veel goede voorbeelden en we kregen veel tijd om vragen uit te werken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Martijn Berends
07 juni 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Duidelijk uitleg mooie voorbeelden uit de praktijk, erg leuk om te volgen, zeker een aanrader.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marielle Vehof
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De deskundigheid en expertise van de trainster. Ze heeft veel ervaring en weet alles goed te verwoorden. Dat er praktijkcases werden behandeld en dat we zelf ook aan de slag zijn gegaan met een huiswerkopdracht.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lidy Brink
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De docente Eva Broersma heeft ruime kennis en ervaring in Marketing Automation. In alle fases van een MA proces weet ze deze op een zeer prettig, makkelijk te begrijpen over te brengen. Waardoor je deze gelijk in de praktijk kan toepassen. Uitermate professioneel
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Eva Aarntzen
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Praktijk gericht, veel voorbeelden, zowel focus op B2B als B2C
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Melissa ten Hove
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Duidelijke uitleg van het proces en handvatten om met marketing automation aan de slag te gaan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jolanda
23 april 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Opbouw, trainer, creatief proces, theoretische onderbouwing
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Iris Schaap
06 april 2021
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Training met een zeer praktische insteek, leuk en leerzaam. Veel geleerd en geoefend!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Keiko Chavers
29 maart 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
Ik vond de trainer leuk die veel uit ervaring kon spreken, maakt theorie tastbaarder. Erg leerzaam dat je met verschillende mensen zit en ieder met z'n eigen case bezig is, je leert veel van elkaar.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Michiel de Vos
23 maart 2021
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:9
Heel veel geleerd en ervaring opgedaan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anne-Marie Verschoor
23 maart 2021
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:9
De leeroefening met de case
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch n.v.t.
Letty de Nijs
17 maart 2021
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:8
Veel tijd voor persoonlijke aandacht. Er werd echt inhoudelijk meegedacht door trainer en mede cursisten.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anne-Marie Verschoor
17 maart 2021
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
De presentatie an sich, de snelheid, afwisseling, online volgen van de training ging heel goed (alle deelnemers konden de opdrachten netjes online invullen).
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
ans Christophe
06 januari 2021
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
modellen en plan
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Paul Cobben
17 november 2020
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Kwam in de praktijk al veel in aanraking met marketingtermen en wist deze niet te plaatsen. Nu wel. Daarnaast is er nu een duidelijk framework gedeeld door Marieke, waarmee we een strategie kunnen opzetten.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Silvia Rollfs of Roelofs
28 oktober 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Leuke praktijkoefeningen, veel feedback, kleine fijne groep, leuke docent, deels online was geen probleem Top!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ray Op ten Berg
23 oktober 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
De eye-opener dat de principes die heel familiar zijn, kunnen worden doorgetrokken naar willekeurig welk vraagstuk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Linda de Lange
12 oktober 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
goed om weer eens overzichtelijk op een rijtje te zien wat er nodig is qua marketing automation
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Yoeni Kuyper
12 oktober 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Er was veel ruimte voor de input van de deelnemers en daardoor heb ik ook heel veel heb geleerd van de andere deelnemers naast de trainer. Dit vind ik heel waardevol, want daardoor had ik niet het gevoel dat er alleen informatie gezonden werd maar dat er ook juist heel veel ruimte was voor de input van de groep. Heel waardevol!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mandy Schild
10 oktober 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Vaardige trainer en veel kennis
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Najim Belkadi
08 oktober 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
De toepasbaarheid, actualiteit en speelsheid.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tjitske Cazemier
08 oktober 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
De training is actief, er wordt gewerkt aan een doorlopende casus, veel doen, feedback op eigen casus. De cursus wordt gegeven door enthousiaste docenten, er zijn veel verschillende tools aangeleerd. Goede basis voor het werken met design thinking.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tjitske Cazemier
08 oktober 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
De training is actief, er wordt gewerkt aan een doorlopende casus, veel doen, feedback op eigen casus. De cursus wordt gegeven door enthousiaste docenten, er zijn veel verschillende tools aangeleerd. Goede basis voor het werken met design thinking.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sjoerd
06 oktober 2020
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Goede docent, praktisch
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Melissa ten Hove
25 augustus 2020
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:10
-
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Grazziela Balan
22 juli 2020
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
De trainster heeft ons goede tips gegeven, tools aangeraden en heel veel kennis geprobeerd door te geven. Ik ben blij dat het een 2-daagse cursus was omdat ik nog veel te leren heb. We hebben een mooie template gekregen om zelf een marketingplan te kunnen maken, super handig!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Joey Uijleman Anthonijs
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Ik vond het een heel praktijkgerichte training. Dat je allemaal je case kon doen en presenteren was top. Feedback van je medecursisten en de trainer krijgen was nog waardevoller.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vivian Slegers
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De opbouw en afwisseling in theorie en praktijk. Goede oefeningen en direct te gebruiken voor opzet eigen business case.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Yavanna
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De training wordt gegeven door iemand uit de praktijk met veel kennis en goede presentatie vaardigheden. De eerste dag leer je vooral theorie en de tweede dag bespreek je met elkaar een case/opdracht, waardoor je ook weer veel leert over de praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Dennis Kieft
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Praktijkgericht en concreet.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Pim van de Sanden
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Balans tussen theorie en praktijkvoorbeelden/ evaringen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Gerwald Radsma
09 maart 2020
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:10
Goede training, een goede aansluiting tussen theorie en praktijk. Veel inzicht gekregen over implementatie en hoe je er mee werkt.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Danielle Willemse
09 maart 2020
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:9
Heldere uitleg en opbouw van de training. Veel tips en goede handvatten. Zeer verhelderend. En prettige uitleg met praktijkvoorbeelden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Chantelle de Ruijter
06 maart 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Positief, praktisch, inspirerend en een hele leuke trainster!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Fleur
06 maart 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
Het enthousiasme, de deskundigheid, het geduld van Fieke is top! Voldoende afwisseling van theorie en praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marieke Schoots
06 maart 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Het is een volledige introductie in design thinking. Naast theorie biedt de cursus veel mogelijkheden om te oefenen en te reflecteren. Vanuit inspirerende voorbeelden wordt steeds teruggegrepen op de dagelijkse praktijk van DT en die wisselwerking is leuk. We hadden ook een leuke actieve groep, fieke is een hele goede trainer
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marith blom
06 maart 2020
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
Veel interactie en inspirerende voorbeelden!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Axel Hommenga
24 februari 2020
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:7
Growth Hacking van A tot Z is prettig, hierdoor zit er sowieso iets relevants tussen. Voldoende pauzes en leuke en betrokken manier van een training
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Raimond De Lange
24 februari 2020
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Geeft goed beeld van Growth hacking en de dynamiek die hierbij komt kijken. Kan al tips toepassen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Silvia van den Bogaerdt
06 februari 2020
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Marieke is heel bevlogen en weet veel bruikbare voorbeelden te noemen. Uitleg is helder en praktisch.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ellen Verhofstad
06 februari 2020
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
De docent had interessante praktijkvoorbeelden .
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lisanne
11 december 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Leuke mix van theorie, psychologie en praktijk! Goede persoonlijke aandacht ????
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Diana Weber
03 december 2019
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:9
De opbouw (geschiedenis, methodes, simulatie), het tempo, de heldere uitleg over de diverse methodes van deze training Agile en Scrum voor Marketing waren erg goed. Het ondersteunende beeldmateriaal hielp positief bij de uitleg en de simulaties raakten precies wat ik nodig had om deze werkwijze in te kunnen voeren in mijn bedrijf.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Rinske
03 december 2019
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:9
Goede sfeer, kleine groep. Was voldoende ruimte om vragen te stellen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw n.v.t.
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Miguel Esmeijer
25 november 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
Enthousiasmerende en ondersteunende begeleiding, heeft inspiratie gegeven en geleid tot duidelijke actiepunten. Inhoudelijk goede training welke mijn creatieve vaardigheden, met name op visueel denken heeft vergroot. Ik heb onder andere het tekenen opnieuw ontdekt.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Frank
25 november 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
Van theorie naar praktijk. Veel oefenen met technieken. Van elkaar leren
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Roelof Otten
25 november 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:0 n.v.t.
Zeer interessante en uitdagende training. Fieke weet de mindset op een dusdanige manier uit te leggen dat je vanzelf enthousiast wordt. Onwijs veel geleerd waardoor ik elementen uit de training nu ook toepas in mijn dagelijkse werkzaamheden
Opbouw
Inhoud n.v.t.
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lisanne
25 november 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
Afwisseling tussen theorie, praktijk en doen! Hierdoor kon je gelijk het effect ervaren!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Robert Rietveld
08 november 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-openers (beter gezegd dat wist ik niet :-( ) Of te wel genoeg huiswerk voor de komende maanden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jessica
08 november 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk en praktische tips die je ook zelf direct kunt toepassen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sandra Burgers
31 oktober 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Zonder dat je het direct door hebt word je aan het denken gezet. Ook direct praktisch toepasbaar. Veel inspiratie doordat er tijd is met elkaar te denken over bijv huidige situatie, wensen en doelstellingen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sandra Burgers
31 oktober 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Zonder dat je het direct door hebt word je aan het denken gezet. Ook direct praktisch toepasbaar. Veel inspiratie doordat er tijd is met elkaar te denken over bijv huidige situatie, wensen en doelstellingen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marina Lammers
29 oktober 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Enthousiaste trainers, die met veel passie haar verhaal doet. De training werkt motiverend en inspirerend. Je wilt er graag mee aan de slag. Ook krijg je aantal praktische tools welke je direct kan toepassen in de praktijk. Dit is erg fijn.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marina Lammers
29 oktober 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Enthousiaste trainers, die met veel passie haar verhaal doet. De training werkt motiverend en inspirerend. Je wilt er graag mee aan de slag. Ook krijg je aantal praktische tools welke je direct kan toepassen in de praktijk. Dit is erg fijn.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jolanda Hoornsman
29 oktober 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Praktische tips, voldoende persoonlijke aandacht, afwisselend en duidelijk wat we konden verwachten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Desiree Oudewaal
15 oktober 2019
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:8
Mahanaim heeft veel ervaring en geeft hierdoor ook veel praktijkvoorbeelden. Hij heeft geduld en aandacht voor vragen uit de groep.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
JHS van Dulm
15 oktober 2019
Training: Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Eindcijfer:0 n.v.t.
We hebben alle onderdelen behandeld. Voorbeelden en toepassingen. Ee training die door de trainer zelf wordt verbeterd nav feedback
Opbouw
Inhoud n.v.t.
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Claudia Mayer
08 oktober 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Logische, strakke opbouw, relevante theorie en vooral toepassing in de praktijk. Mede-cursisten op hoge vakkennis niveau, daardoor waardevol peer-to-peer feedback. Gedreven en ervaren trainer. Leuke locatie, lekker lunch.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Pamela Folmer
08 oktober 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:0 n.v.t.
Ik vond de training leuk en leerzaam! De opleiding leert je denken in mogelijkheden in plaats van denken in beperkingen. Op een vernieuwende, creatieve manier problemen benaderen en oplossen zal van toegevoegde waarde zijn in mijn werk.
Opbouw
Inhoud n.v.t.
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Christine Louter
07 oktober 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Startdag waarin gehele proces werd behandeld en waar direct geoefend moest worden, de komende 3 bijeenkomsten was er aandacht voor verdieping,
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anne Marie van der Horst
28 augustus 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:7
Gericht op de praktijk
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Desiree Oudewaal
28 augustus 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:7
Interactief, aangepast aan wensen kandidaten, veel praktijkvoorbeelden.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nancy
28 augustus 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Lekker praktisch
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jessica
20 augustus 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:8
Duidelijke uitleg over wat Growth hacking inhoudt. Praktische voorbeelden uit de praktijk. Concrete voorbeelden wat betreft tools.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sanne
20 augustus 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:0 n.v.t.
testtesttesttesttesttesttesttesttesttest test test v vv testtesttesttesttesttesttesttesttesttest test test v vv v v v vtesttesttesttesttesttesttesttesttesttest test test v vvtesttesttesttesttesttesttesttesttesttest test test v vvtesttesttesttesttesttesttesttesttesttest test test v vvtesttesttesttesttesttesttesttesttesttest test test v vv
Opbouw n.v.t.
Inhoud n.v.t.
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer n.v.t.
Lunch n.v.t.
Anne Marie van Adrichem
25 juni 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Trainster is zeer goed ingevoerd in de materie, heeft de cursus flexibel toegespitst op de wensen van de cursisten. Veel behandelt in korte tijd. Inhoud is inspirerend over gebracht waardoor het blijft hangen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Desiree
25 juni 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Training wordt ter plekke aangepast aan de wensen en het niveau van de cursisten. Veel geoefend met praktijkvoorbeelden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sinan Okcuoglu
07 juni 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet wereldschokkend als je je al hebt verdiept in online marketing maar evengoed bruikbaar om het nog eens in een overzichtelijke, goed gecommuniceerde cursus te krijgen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jacqui
07 juni 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
Enthousiaste trainster! Goede praktische voorbeelden
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Martin de Bruin
04 juni 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:8
Afwisseling in werkvormen Bruikbare tips Inizcht in methode
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
W Bakker
04 juni 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:10
Helder, duidelijk, praktisch
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
test
04 juni 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:10
test
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
David de Wilde
24 mei 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Sterke balans tussen theorie, inspiratie en praktijkoefeningen. Leren door te doen. Ook veel inspiratie en hulp van je mede cursisten en trainer door het continu feedback geven op elkaars voortgang en presentatie. Top!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Margo Elemans
24 mei 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Het is een Inspirerende training. Hetgeen je leert is direct toepasbaar in de praktijk. Veel nieuwe inzichten en werkvormen worden aangeboden. De training bestaat uit een goede combinatie van theorie en praktijk. De interactie met de groep vormt een waardevolle aanvulling. Fieke Sluijs heeft alle dagen als een zeer inspirerende trainer echt goed begeleid!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
sander jansen
24 mei 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
De docent Fieke Sluis is echt een super goed en motiverende persoon. De opbouw is prima en het laat je ook merken dat je meer kunt dan dat je verwacht had
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Barbera Struis
24 mei 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Er was heel veel interactie tussen docent en de groep en deelnemers onderling. Het was heel inspirerend en zet ook echt aan tot actie en toepassing in de praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Noelle Sneep
24 mei 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Veel zelf oefenen, zodat je het concept echt ging doorleven de mogelijkheid direct zelf te werken aan een eigen case veel te leren van andere cursisten, door met hen mee te denken over hun cases de creativiteit van de docent, zij wist steeds weer een nieuw perspectief te bieden
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Alexander Medik
24 mei 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:0 n.v.t.
Facilitatie Opbouw Deelnemers Ondersteunende literatuur Koppeling aan de praktijk Veel kunnen doen in 4 dagen
Opbouw n.v.t.
Inhoud n.v.t.
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Saskia van der Leij
23 mei 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Heel veel interessante informatie, goed in balans, veel waar voor je geld
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
gwendolyn
23 mei 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
zeer leerzaam en inspirerend
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Shannen den Hertog
13 mei 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Praktische training met goede tips om in de praktijk toe te passen. Tijdens de training wordt gekeken naar de bedrijfscases van elke deelnemer. Hierdoor worden bruikbare tips gegeven.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Amy Boeren
13 mei 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Hands-on, duidelijk, flexibel. Enthousiaste trainster. Goede interactie en kleine deelnemersgroepen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Robin van Maren
13 mei 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Duidelijke toelichting, fijne docente
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sandra Leemreis
26 april 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
de trainster en opbouw
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Else van Velzen
09 april 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Ik vond de training erg leerzaam en heel fijn dat er na elk onderwerp een vraag kwam, zodat je er goed over na kon denken in je eigen werksituatie. Daarna werd dit ook besproken, en gaf de trainer ook tips.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jasper Pauwelussen
09 april 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
goede voorbeelden
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
annemarije
03 april 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
goede enthousiaste docent is fieke met veel kennis die ze wilde overbrengen en wat haar is gelukt. ze maakt de stof concreet en heeft ons met vele technieken kennis laten maken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thijs Vrijsen
02 april 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
De opbouw, de zelfreflectie, de samenwerking, het zelf doen, de relatie met de praktijk, de ondersteuning en hulp
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Rik
02 april 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Ik vond de opbouw heel sterk. Soms had ik het gevoel dat ik de draad kwijt raakte maar aan het einde van de dag of tijdens het maken van het huiswerk kwam het vaak al snel terug. Het boek hielp daar ook heel goed bij vond ik.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mieke de Zeeuw
01 april 2019
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Zeer waardevolle training die je veel inzichten geeft!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mireille Vos
22 maart 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:10
enthousiaste trainster, inhoudelijk sterk en ruimte voor discussie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Benno Toenders
13 maart 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Duidelijk, niet gehaast, alle tijd werd genomen om vragen te beantwoorden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Antoon
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nikki Theuns
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Overzichtelijk, veel kennis / ervaring van de docente, persoonlijke aandacht, eigen cases.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Test
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Test
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marjolein van den Broek
22 februari 2019
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Veel energie in de training, veel informatie gekregen. Goede afwisseling van theorie en voorbeelden en oefeningen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nynke Visser
19 februari 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:8
Telkens terugkomen op wat zijn je inzichten van dit onderdeel van de training?
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Christien
19 februari 2019
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
praktische handvaten gericht op eigen situatie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
ferdinand aukes
18 januari 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:9
Enthousiasme en duidelijke uitleg
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Tamara Muller
18 januari 2019
Training: Customer Journey Marketing
Eindcijfer:8
heldere uitleg met nuttige achtergrondinfo, prettige en bevlogen docente
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Xandra van Riet
10 december 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:7
Goede voorbeelden, vragen die gesteld worden, worden goed beantwoord. Trainer is aardig en heeft kennis van zaken
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Jannine van den Akker
10 december 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Guido speelde goed in op de vragen van de groep, indien nodig werden voorbeelden gebruikt om e.e.a. uit te leggen. Niveau van de groep was vergelijkbaar, dus dat was fijn.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Michel Moll
10 december 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Geeft een goed beeld en handvaten van de online marketing
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Eef Neienhuijsen
13 november 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:0 n.v.t.
Pragmatisch effectief vriendelijkheid goede ambiance behulpzaam energiek
Opbouw n.v.t.
Inhoud n.v.t.
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Hubèrt de Groot
13 november 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Praktische vertaling naar eigen werk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Linda Groeneveld
13 november 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
de flow van alle onderwerpen. Er werd eerst een goede fundering gebouwd, waarop men later verder op kan bouwen. Door steeds nieuwe inzichten te krijgen, werd ik geconfronteerd met mijn eigen beperkte ideeën. Ik heb een vrijer geest gekregen :-) Ook fijn dat je alle samenvattingen binnen Dropbox kon downloaden. Kun je er later nog eens rustig naar kijken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Dré Horsthuis
22 oktober 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Marieke zorgt voor een training (en alle elementen daarin) die 100% aansluiten bij mijn behoeftes en de praktijk. Heerlijk dat de groep cursisten maar drie personen groot was. Ik zou de trainer en de locatie altijd bij anderen aanprijzen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Corine Kroon - Heimensen
22 oktober 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
veel informatie en begeleiding
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marit
19 oktober 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:10
Goede praktijkvoorbeelden, veel inspiratie, fijne opbouw, trainer met veel kennis, leuke opdrachten. Top!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marielle Tergau
02 oktober 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Trends en praktische informatie die gelijk ingezet kon worden voor mijn organisatie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Wilma Korevaar
02 oktober 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Erg leerzaam. Marieke weet ontzettend veel van het onderwerp en deelt dit in een fijn tempo. Het is leuk en leerzaam om naar haar te luisteren
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tjerk Rintjema
25 september 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Top Training
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lars
28 juni 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Herwin
25 april 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Veel zelf doen en in korte tijd mooie resultaten kunnen neerzetten.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Richard van Montfrans
25 april 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:8
Prima. Goede stof en goede aansporing om zelf met dingen aan de slag te gaan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marianne Lems
25 april 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:7
Goeie combinatie tussen uitleg docente en zelf aan de slag gaan.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vincent van Schutterhoef
10 april 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:0 n.v.t.
interactie
Opbouw
Inhoud n.v.t.
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nanny Noya
19 maart 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
De tempo zat er lekker in afgewisseld met wat rustige moment. Mooi in balans. Minke is een top trainer! De warming-ups in de ochtend zetten je focus gelijk op scherp. Fijn was ook dat we niet 2 dagen achtereen cursus hadden. Maar minstens een week tussen de cursusdagen hadden. Een mooie tijd om huiswerk te maken. In de gewone setting zou het teveel in een korte tijd zijn om überhaupt huiswerk te kunnen maken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Gea Sijpkes
19 maart 2018
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
Zeer deskundige begeleiding door Minke. Stemt gied af op wat groep(sleden) nodig heeft. Veel inspiratie en energie opgedaan. Was een cadeautje!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
ninette maas
20 februari 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
inhoudelijk goed en nieuw voor mij
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mark Visser
20 februari 2018
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:7
Inhoudelijk goed prettig gegeven.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Maarten Woolthuis
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Nieuwe inzichten voor aanpakken zwakke punten en versterken van sterke punten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Segundo Oswaldo Mego Panduro
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
De dynamiek, sfeer en leerwijze van de docent.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mark Gieben
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Goede opbouw, oefeningen, terugkijken naar leerdoelen en praktische inzichten
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Remko Versluis
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Duidelijke opbouw
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Folkert Lodewijks
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Interessant, leerzaam
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
JHS van Dulm
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:10
Er werden goede links gelegd met de toepasbaarheid in eigen organisatie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Dave Zoontjes
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:8
Inspirerend
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Maud de Vries
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Helder, goed toepasbaar, inspirerend
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Rosanne van Staalduinen
01 februari 2018
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Veel info maar in een prettig tempo waardoor het goed te behapstukken is
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
elwin van zanten
28 november 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Goede opbouw, veel praktijkvoorbeelden door delen van eigen ervaringen en tevens ruimte om zelf aan de slag te gaan tijdens de cursus
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Astrid Aberson
01 november 2017
Training: Design Thinking
Eindcijfer:10
na korte uitleg, zelf heel veel dingen kunnen doen. Goeie tips om dingen te kunnen ontwikkelen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw n.v.t.
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer n.v.t.
Lunch n.v.t.
JHS van Dulm
01 november 2017
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Veel in de praktijk brengen, niet alleen theorie. Presentaties geven, beoordelen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Harun
01 november 2017
Training: Design Thinking
Eindcijfer:9
Heel informatief. Veel samenwerking en mooie voorbeelden van andere bedrijven.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Judith de Groot - Pagrach
12 oktober 2017
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:9
Goed tempo, energieke, inspirerende trainer. Veel ruimte voor eigen voorbeelden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Guy Horrichs
12 oktober 2017
Training: Growth Hacking in a Day
Eindcijfer:7
Duidelijke uitleg
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nina
15 september 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
In korte tijd duidelijke uitleg over alles omtrent Online Marketing
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marloes Kalsbeek
15 september 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Minke Havelaar is een professional en heeft veel kennis over het onderwerp. Prettig om naar te luisteren. Veel interactie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ainijiang Mamuti
07 augustus 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Bart den Hertog
12 april 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Meteen zelf / met andere deelnemers toepassen Goed op strategisch niveau leren denken
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Cynthia Giezenberg
12 april 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Door de oefeningen ben ik echt op inzichten gekomen en tot doelstellingen en actiepunten. Daar kan ik direct mee aan de slag.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Simone Broekmans
12 april 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Docent uit de praktijk en veel goede voorbeelden uit praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Rhodi Klaring
14 maart 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Duidelijke routing hoe te starten met strategie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Oscar Verheijen
14 maart 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Allesomvattend
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Niels Havermans
14 maart 2017
Training: Online Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Duidelijk, tijd voor vragen, veel zelf doen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Competence Factory - Creative Business School

Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?

Over Competence Factory Over Competence Factory

Opleiding Online Marketing Strateeg

8.5
(182)
Eerstvolgende startdatum
  • ma 20 juni 2022
  • Utrecht
  • 12 dagen
  • Met diploma
Krijg direct opleidingsadvies
Advies nodig? Bel direct met een van onze opleidingsadviseurs.

Klaar om de next step in je carrière te zetten?

Start Locatie Tijden Prijs      
20 jun 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
28 jul 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
30 sep 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
28 nov 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
2 jan 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
7 feb 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
17 mrt 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
19 apr 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
17 mei 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
15 jun 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
11 jul 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
17 aug 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
15 sep 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
18 okt 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
21 nov 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
22 dec 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 6.290,- Je opleidingvoordeel
Is €1.025,-
NR

Even overleggen?

Vind de training of opleiding die het beste bij je past! Nienke denkt graag met je mee.

Plan een gratis intake
Of neem contact op
NR

Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.5 Onze cursisten belonen onze opleidingen gemiddeld met een 8.5
Lees de reviews

Iets nog steeds onduidelijk?

Kijk eens bij onze veelgestelde vragen

  • Kan ik voor deze training/opleiding gebruik maken van het STAP-budget?
  • Kan ik een training of opleiding ook online volgen?
  • Kan ik alle trainingen volgen als ik nog geen ervaring heb?
  • Ik heb al wat ervaring. Welk niveau moet ik volgen?
  • Wie is mijn trainer?
  • Wat kan ik na de training(en) verwachten?
  • Wat als ik na afloop van de training(en) behoefte heb aan meer begeleiding?

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Misschien vind je deze artikelen interessant

16 mei 2022 | Kaylee Oudshoorn

Meet your trainer - Nancy Zonneveld

Wil jij ook je stilstaande vormgeving tot leven wekken met animatie? Dan moet je bij Nancy zijn! Sinds 2009 maakt Nancy anima…

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.