Opleiding Data Driven Marketeer

Goed voorbereid op jouw future job als data driven marketeer.

Voor 3.300,- excl. BTW   |   6 dagen

Je opleidingvoordeel is €375,-

Incompany training aanvragen
Volg deze training met je team of bedrijf. Voordeliger vanaf 5 personen.

Tjerk Rintjema
Trainer Online Marketing & Webdevelopment

You Got This!
Onze cursisten geven ons een 8.8 Onze cursisten belonen deze opleiding gemiddeld met een 8.8

Opleiding Data Driven Marketeer

Wie is de marketeer van de toekomst? Wij denken: iemand die intuïtie en creativiteit combineert met keiharde kennis van data. Want data is zo’n beetje de belangrijkste bron voor strategie geworden. In deze Data Driven Marketing opleiding leer je alles wat je moet weten om als data driven marketeer aan de slag te kunnen. Van datacollectie en -analyse tot datavisualisatie en marketing automation: na afloop heb je de skills om met jouw marketingcampagnes meetbare impact te maken.

Zo is de opleiding opgebouwd

De Data Driven Marketing opleiding bestaat uit drie trainingen die op elkaar aansluiten:

Wat doet een data driven marketeer?

In essentie is ‘data driven marketing’ best simpel: je neemt marketingbeslissingen op basis van data. Maar welke data gebruik je precies, waarom, en waar haal je die vandaan? En wat doe je met de inzichten die je eruit haalt? Als data driven marketeer weet je hoe je data gebruikt als grondstof voor effectieve campagnes. Je kunt data verzamelen en analyseren, maar ook visualiseren voor jezelf en je stakeholders. Handig, want zo kun je de waarde van je campagnes aantonen in euro’s. Ook pas je data toe en gebruik je marketing automation om relevante data op te halen.

Wat kun je na het volgen van de opleiding Data Driven Marketeer

  • Je kunt een datagedreven marketingplan opstellen, inclusief KPI’s en een investeringsprognose
  • Je weet hoe je relevante data verzamelt, analyseert en overzichtelijk visualiseert
  • Je kunt data interpreteren en strategische keuzes maken om je marketingcampagnes te optimaliseren
  • Je weet hoe je buyer persona’s (klantprofielen) opstelt aan de hand van een dataprofiel
  • Je kunt aan de slag met marketing automation, op basis van een ROI-/businesscase.

Wie zijn de trainers?

Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar. 

Daan Boekhoorn

Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte z’n eigen onlinemarketingbureau: Converseon. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Rustig en met humor creëert hij vertrouwen in zijn lessen, zodat iedereen zich op z’n gemak voelt. Daan is verder bourgondiër én triatleet. Dat combineren is al een uitdaging op zich!

Lees meer

Eva Broersma

Eva gelooft in de kracht van samenwerking, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat beide disciplines betere resultaten boeken en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing', heet dat. Marketing automation speelt hierbij een sleutelrol. De trainingen van Eva zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze trapt geen open deuren in, maar laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen.

Lees meer
Eva Broersma Eva Broersma

Tjerk Rintjema

Tjerk Rintjema is een ervaren online marketeer en ondernemer. Hij maakt content voor ondernemers en zet campagnes op met zijn bedrijf First Aid Marketing. Daarnaast bouwt en optimaliseert hij websites. Tjerk heeft oneindig veel geduld en is daarom een veelgevraagde trainer. Hij heeft oog voor je persoonlijke kwaliteiten en daagt je uit om alles wat je leert in de praktijk toe te passen. Zo kun je je nieuwe kennis direct gebruiken voor je eigen organisatie.

Lees meer
Tjerk Rintjema Tjerk Rintjema

Kevin Juffermans

Kevin is online marketeer in hart en nieren. Van Facebook- en LinkedIn-advertising tot SEO, SEA en Snapchat Ads: voor een sterke online marketingstrategie weet hij het hele internet te benutten. Bij online marketingbureau Converseon gebruikt hij zijn skills en kennis om klanten op het web succesvoller te laten zijn. Als trainer brengt hij zijn inzichten vol enthousiasme over op de groep, vooral door zijn studenten zelf aan het werk te zetten. In zijn vrije tijd speelt Kevin graag een spelletje, zoals zijn favoriete klassieker: klaverjassen.

Lees meer

Arjen de Groot

Arjen is consultant, trainer, blogger en mede-oprichter van online marketingbureau Converseon. Hier draait hij graag aan de knoppen en is hij eindverantwoordelijk voor de oplevering van projecten. In zijn trainingen leert hij cursisten via best practices, praktijkvoorbeelden en handige modellen de kneepjes van het online marketingvak. Hij combineert theorie met praktijk, en zorgt dat cursisten na de training zelfstandig campagnes kunnen meten en inrichten. Naast zijn werk heeft Arjen een passie voor sport, lekker eten en festivals.

Lees meer

Voor wie is de opleiding Data Driven Marketeer bedoeld?

Deze opleiding is voor alle toekomstgerichte marketeers, marketingmanagers en communicatieprofessionals die meer data gedreven willen werken. Wil jij beter beslissingen nemen? De resultaten van je campagnes kunnen meten en visualiseren? Dan is deze opleiding echt waardevol voor jou.

Is deze opleiding ook beschikbaar als maatwerk?

Al onze trainingen en opleidingen zijn als maatwerk beschikbaar. Lees meer over onze in-company oplossingen

Hoe ziet het programma van de opleiding Data Driven Marketeer eruit?

  • 1 Data Driven Marketingstrategie
    Dag 1 College 1
    • Wat is data driven marketing? 
    • De laatste trends en best practices op het gebied van (online) data
    • Verschillende databronnen en datamodellen
    • Databases: hoe zitten ze in elkaar en wanneer werken ze goed? 
    College 2
    • Gaan we in op de vraag “Hoe neem je beslissingen op basis van data?
    • Het opstellen van een campagneplan met data metingen
    • ‘Key’ cijfers voor data driven marketing 
    • Jouw persoonlijk casus
    Dag 2 College 3
    • Verdieping en feedback op eigen data driven marketingstrategie. 
    College 4
    • Do’s en don’ts voor een data driven marketingstrategie
    • Tussentijd optimaliseren: werken met submetrics 
    • Inzet van data personalisatie; retargeting, liquid content en marketing automation
    • Data visualiseren in dashboards voor interne zichtbaarheid
    • De ROI van data driven marketing
  • 2 Marketing Automation
    Dag 1 College 1
    • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
    • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
    • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?
    College 2
    • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
    • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
    • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?
    Dag 2 College 3
    • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
    • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
    • Jouw ideale leadproces: stappen en planning
    College 4
    • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
    • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
    • De ROI van marketing automation: jouw business case
  • 3 Datavisualisatie met Google Data Studio
Alles op je gemak teruglezen?
  

Ontvang het programma en de brochure van de opleiding Data Driven Marketeer direct per mail


Ontvang het programma per mail
Gemiddelde waardering
8.8 (62)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
CF

Tjerk Rintjema
Trainer Online Marketing & Webdevelopment

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.8 Cursisten geven deze training gemiddeld een 8.8
Lees de reviews

Reviews

Cursisten geven onze opleidingen gemiddeld een 9,3
Lees hoe we dat doen
Gemiddelde waardering voor de Opleiding Data Driven Marketeer
8.8 (62)
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Reviews van cursisten die deze Opleiding hebben gevolgd
Martijn van Maldegem
06 september 2022
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:9
Trainer Arjen geeft veel praktijkvoorbeelden uit zijn eigen werkveld ter inspiratie en uitleg. Het is een zeer praktisch ingestoken training op Google Data Studio waar ik naar opzoek was. Hierdoor heb ik veel nieuwe dingen geleerd die ik direct kan toepassen in mijn dagelijks werk als online marketeer.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Inez van Dijke
06 september 2022
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:10
De algemene informatie was duidelijk en relevant. En ook specifieke vragen werden goed beantwoord. Fijn dat ook rekening werd gehouden met de komst van GA4 in de training.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marese Hasselmann
11 juli 2022
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:7
Combinatie tussen theoretische uitleg en het zelf maken van visualisatie opdrachten
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Younes El Aghzaoui
11 juli 2022
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:10
Het praktijk gericht werken en leren met vele opdrachten tussendoor
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marije Benjamins
11 juli 2022
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:9
Praktische oefeningen die je gelijk mee kan doen. Praktische toepasbaarheid. Ruimte voor vragen stellen voor jouw specifieke situatie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Thomas Schutz
11 juli 2022
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:8
Vondt het een enorm fijne training - goed verdeeld over twee dagen. Prettige trainer met genoeg pauzes tussendoor.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Belinda
28 juni 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De vergelijking van de tools en het toevoegen in de praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Younes El Aghzaoui
28 juni 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Mooie heldere presentaties, met handige tips. Huiswerk opdracht is ook zeer leerzaam.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marije Benjamins
28 juni 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Goede combi van praktijk en theorie. Met gelijk praktische handvaten om toe te passen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marije Benjamins
28 juni 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Goede combi van praktijk en theorie. Met gelijk praktische handvaten om toe te passen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ilse Zwagerman-Stallinga
21 april 2022
Training: Data Driven Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Direct toepasbaar, duidelijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Younes El Aghzaoui
21 april 2022
Training: Data Driven Marketingstrategie
Eindcijfer:8
Praktijk voorbeelden, mee sparren en meteen met adviezen komen. Niet te veel theorie maar ook echt laten meedenken in het proces.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Danielle de Bruijn
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Enthousiasme en energie van Eva, de inhoud van de training en de opbouw van theorie (dag 1) en praktijk (dag 2).
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer n.v.t.
Lunch
Marese Hasselmann
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Duidelijke uitleg, interactief, veel voorbeelden uit de praktijk, goede case, fijn om de theorie meteen toe te passen op je eigen bedrijf. Goed dat er 2 weken tussen de trainingsdagen zat, past beter in drukke agenda en meer tijd om opdracht goed uit te werken.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Olga Kruidhof
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Veel praktische tips gekregen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Kaylee
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Interactieve training met een goede mix tussen theorie en praktijk. Veel duidelijke feedback en alles is gelijk toepasbaar.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ersan Aktan
29 maart 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Eva legt alles goed uit en houdt de training interactief.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Gert Jan Schilder
04 februari 2022
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Inhoudelijk waardevol, goede dynamiek en mix tussen theorie en praktijk. Zowel strategisch als tactisch / operationeel toepasbaar!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Esmée Feijen
08 december 2021
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:10
Ik vond het een hele praktische training, je krijgt ruim de tijd om je eigen dashboard te maken. Ook veel waardevolle tips gekregen over hoe je de gegevens moet lezen. Ook vond ik het fijn dat er veel ruimte was om vragen te stellen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sigrid Allersma
07 december 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Er werd veel informatie gegeven en er was voldoende ruimte voor eigen inbreng.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nadia Rub
06 december 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Kleine groep Ruimte voor feedback op eigen situatie
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Esmée Feijen
06 december 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Het is een praktijkgerichte training waarin de cases per persoon besproken kunnen worden. Je krijgt veel praktische tips en er wordt veel tijd voor je genomen. De training is duidelijk en met veel voorbeelden.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Esmée Feijen
04 november 2021
Training: Data Driven Marketingstrategie
Eindcijfer:10
Ik heb een heleboel handvatten gekregen die ik in de praktijk kan gaan toepassen. Dit was ook precies hetgeen waar ik naar op zoek was.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Ruud Heijsman
06 september 2021
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:9
De trainer kwam met veel voorbeelden en er was voldoende ruimte om zelf aan de slag te gaan met data studio. Daarnaast erg veel ruimte voor vragen en overleg.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Safiera van Mastbergen
07 juli 2021
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:8
Er was een fijne balans tussen de uitleg en het zelf proberen. Daarbij konden we veel vragen stellen en als je ergens niet uitkwam werd dat direct bekeken en verder uitgelegd.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Safiera van Mastbergen
07 juli 2021
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:8
Er was een fijne balans tussen de uitleg en het zelf proberen. Daarbij konden we veel vragen stellen en als je ergens niet uitkwam werd dat direct bekeken en verder uitgelegd.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Frank Oosterling
07 juli 2021
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:8
Duidelijke uitleg van Bryan en tijd en ruimte voor het oppakken van eigen knelpunten bij een dashboard.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Lize Hoffmanns
21 juni 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Het enthousiasme van Eva, de diversiteit in visuele elementen en prikkelende presentatie en de inhoudelijke volledigheid (naar mijn huidige kennis over het onderwerp, heb ik nu wel het idee de basis te weten)
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Maxim Wintmulder
21 juni 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Een goede opbouw van de training. Eva vertelt met veel enthousiasme over Marketing Automation waardoor de stof goed over komt. Je wordt uitgedaagd om over je eigen casus na te denken en Marketing Automation daarop toe te passen. Hierdoor kun je het geheel veel beter plaatsen in je huidige werksituatie.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Marielle Vehof
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De deskundigheid en expertise van de trainster. Ze heeft veel ervaring en weet alles goed te verwoorden. Dat er praktijkcases werden behandeld en dat we zelf ook aan de slag zijn gegaan met een huiswerkopdracht.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Lidy Brink
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De docente Eva Broersma heeft ruime kennis en ervaring in Marketing Automation. In alle fases van een MA proces weet ze deze op een zeer prettig, makkelijk te begrijpen over te brengen. Waardoor je deze gelijk in de praktijk kan toepassen. Uitermate professioneel
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Eva Aarntzen
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Praktijk gericht, veel voorbeelden, zowel focus op B2B als B2C
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Melissa ten Hove
07 mei 2021
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Duidelijke uitleg van het proces en handvatten om met marketing automation aan de slag te gaan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Linda de Lange
12 oktober 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
goed om weer eens overzichtelijk op een rijtje te zien wat er nodig is qua marketing automation
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Yoeni Kuyper
12 oktober 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Er was veel ruimte voor de input van de deelnemers en daardoor heb ik ook heel veel heb geleerd van de andere deelnemers naast de trainer. Dit vind ik heel waardevol, want daardoor had ik niet het gevoel dat er alleen informatie gezonden werd maar dat er ook juist heel veel ruimte was voor de input van de groep. Heel waardevol!
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Mandy Schild
10 oktober 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Vaardige trainer en veel kennis
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Christien
04 september 2020
Training: Data Driven Marketingstrategie
Eindcijfer:9
Praktische handvaten om er zelf mee aan de slag te gaan van basis tot uitvoering.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Joey Uijleman Anthonijs
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Ik vond het een heel praktijkgerichte training. Dat je allemaal je case kon doen en presenteren was top. Feedback van je medecursisten en de trainer krijgen was nog waardevoller.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vivian Slegers
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De opbouw en afwisseling in theorie en praktijk. Goede oefeningen en direct te gebruiken voor opzet eigen business case.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Yavanna
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
De training wordt gegeven door iemand uit de praktijk met veel kennis en goede presentatie vaardigheden. De eerste dag leer je vooral theorie en de tweede dag bespreek je met elkaar een case/opdracht, waardoor je ook weer veel leert over de praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht n.v.t.
Trainer
Lunch
Dennis Kieft
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Praktijkgericht en concreet.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Pim van de Sanden
06 juli 2020
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Balans tussen theorie en praktijkvoorbeelden/ evaringen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Megan Heij
17 juni 2020
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:9
De training was erg goed uitgelegd door Bryan. Waar iemand vragen had, werden die gelijk behandeld. Het tempo was erg goed. Zou zeker nog wel een tweede training willen volgen (als die er was) om nog dieper op data studio in te gaan.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Alieke
17 juni 2020
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:9
Duidelijk verhaal van de trainer en duidelijke opdrachten. We konden direct aan de slag met onze eigen data. Vragen werden duidelijk beantwoord.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Liza Koole
17 juni 2020
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:9
Ik weet nu hoe ik zelfstandig een rapport moet opmaken in data studio. Ik ga dit zeker gebruiken in de weekelijkse en maandelijkste data analyse.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Tiemen Koopman
21 februari 2020
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:8
Duidelijk, veel informatie. Praktische training. Je kunt na afloop meteen met datastudio aan de slag.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Igor Dochkov
21 februari 2020
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:10
Erg goed en verrassend wat de mogelijkheden zijn van Google Data Studio. Sluit perfect aan op de uitdaging van van rapport. Dit zorgt voor tijdswinst.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Vincent Tegelaar
21 februari 2020
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:7
Werd rustig uitgelegd en tijd om opdrachten uit te voeren
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Leonie
21 februari 2020
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:8
De training was van hoogwaardig niveau. duidelijk sluit aan op praktijk.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Leo Bot
17 december 2019
Training: Datavisualisatie met Google Data Studio
Eindcijfer:8
goede training die zeker toepasbaar is in de praktijk
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch n.v.t.
Sandra Burgers
31 oktober 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Zonder dat je het direct door hebt word je aan het denken gezet. Ook direct praktisch toepasbaar. Veel inspiratie doordat er tijd is met elkaar te denken over bijv huidige situatie, wensen en doelstellingen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Sandra Burgers
31 oktober 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Zonder dat je het direct door hebt word je aan het denken gezet. Ook direct praktisch toepasbaar. Veel inspiratie doordat er tijd is met elkaar te denken over bijv huidige situatie, wensen en doelstellingen.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Anne Marie van der Horst
28 augustus 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:7
Gericht op de praktijk
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Desiree Oudewaal
28 augustus 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:7
Interactief, aangepast aan wensen kandidaten, veel praktijkvoorbeelden.
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nancy
28 augustus 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Lekker praktisch
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Shannen den Hertog
13 mei 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:8
Praktische training met goede tips om in de praktijk toe te passen. Tijdens de training wordt gekeken naar de bedrijfscases van elke deelnemer. Hierdoor worden bruikbare tips gegeven.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Amy Boeren
13 mei 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Hands-on, duidelijk, flexibel. Enthousiaste trainster. Goede interactie en kleine deelnemersgroepen
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Robin van Maren
13 mei 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Duidelijke toelichting, fijne docente
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Antoon
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:9
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Nikki Theuns
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Overzichtelijk, veel kennis / ervaring van de docente, persoonlijke aandacht, eigen cases.
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Test
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch
Test
06 maart 2019
Training: Marketing Automation
Eindcijfer:10
Ja ik raad deze opleiding aan
Opbouw
Inhoud
Praktijkgericht
Trainer
Lunch

Competence Factory - Creative Business School

Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?

Over Competence Factory Over Competence Factory
Eerstvolgende startdatum
  • do 27 oktober 2022
  • Utrecht
  • 6 dagen
  • Met diploma
8.8
(62)
Krijg direct opleidingsadvies
Advies nodig? Bel direct met een van onze opleidingsadviseurs.
 

Klaar om de next step in je carrière te zetten?

Start Locatie Tijden Prijs      
27 okt 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
14 dec 2022
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
22 feb 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
18 apr 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
9 jun 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
18 aug 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
16 okt 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
6 dec 2023
Utrecht 10:00 - 16:45 3.300,- Je opleidingvoordeel
Is €375,-
CF

Even overleggen?

Vind de training of opleiding die bij je past. Onze opleidingsadviseurs denken graag met je mee.

Plan een gratis intake
Of neem contact op
CF

Jessie
Opleidingsadviseur

Nienke
Opleidingsadviseur

Marianne
Clientmanager L&D

Jessie, Nienke, Marianne
Opleidingsadviseurs

You Got This!
Cursisten geven ons een 8.8 Onze cursisten belonen onze opleidingen gemiddeld met een 8.8
Lees de reviews

Iets nog steeds onduidelijk?

Kijk eens bij onze veelgestelde vragen

  • Kan ik voor deze training/opleiding gebruik maken van het STAP-budget?
  • Kan ik een training of opleiding ook online volgen?
  • Kan ik alle trainingen volgen als ik nog geen ervaring heb?
  • Ik heb al wat ervaring. Welk niveau moet ik volgen?
  • Wie is mijn trainer?
  • Wat kan ik na de training(en) verwachten?
  • Wat als ik na afloop van de training(en) behoefte heb aan meer begeleiding?

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Misschien vind je deze artikelen interessant

27 september 2022 | Noortje Noy

Google Analytics 4 vs Universal Analytics: wat is het verschil?

Het is de hoogste tijd om over te stappen naar GA4, want UA verwerkt vanaf mid 2023 geen data meer. Google Analytics 4 vs Uni…

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.