
De kunst van sound design
Wat is sound design? Met sound design breng je audiovisuele beelden tot leven. Als sound designer zorg je voor een perfecte m…
2 dagen • Utrecht • Met certificaat
Leer hoe je data inzet om je marketing effectiever in te richten.
Als marketeer weet je best dat je met de juiste data veel effectiever kunt zijn. Maar wat ís de juiste data, en wat kun je er het beste mee doen? In de training Data Driven Marketingstrategie krijg je antwoord op die vragen. Je leert hoe je een effectieve strategie opzet, verzamelt de data die je nodig hebt en ontwerpt een data driven marketingcampagne.
Laat je opleidingsbudget uit 2023 niet verloren gaan en boek vandaag nog je training met 15% Early Bird korting*. Boek en factureer nu en volg de training in 2024.
*Early Bird korting geldt alleen op trainingen. De korting is alleen geldig wanneer de training minimaal zes maanden na de boekingsdatum plaatsvindt. Gebruik de code earlybird om de korting te activeren.
De definitie van ‘data driven marketing’ is eigenlijk heel simpel: marketingbeslissingen nemen op basis van data. Daarmee is het meteen ook een heel breed begrip, want marketingbeslissingen zijn er in allerlei soorten en maten. Hoe moet de website eruitzien, op welke doelgroepen mik je je campagnes, is het slim om reminders te mailen en lonen Facebook- en LinkedIn-advertenties?
Gepersonaliseerde marketingcampagnes
Klanten – of leads – verwachten steeds meer dat je ze persoonlijk benadert met relevante informatie. Om dat te kunnen doen, heb je data nodig. Wil je de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste persoon sturen, dan moet je inzicht hebben in het gedrag en profiel van je klant.
Keuzes maken op basis van data
Maar ook voor de beoordeling van marketingprestaties kun je niet zonder data. Wat werkt, wat niet, en wat levert het op? Kennis van de resultaten maakt het verschil tussen een gezonde bedrijfsvoering en je geld spreekwoordelijk door de versnipperaar halen.
<p class="p1">Voorheen draaide marketing vooral om creativiteit: speelse uitingen, reclameslogans en ludieke salesacties waarmee je als organisatie de aandacht trekt. Inmiddels is er een hoop veranderd: we beschikken tegenwoordig over de data van (potentiële) klanten. Dat betekent dat marketinguitingen steeds gerichter én persoonlijker worden. We vertellen je er meer over in de whitepaper.</p>
Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar.
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
De training is bedoeld voor marketeers, managers en ondernemers die beseffen dat data een sleutelrol speelt in marketing. Wil jij beter gefundeerde marketingbeslissingen nemen en weet je nog niet goed hoe je hier praktisch invulling aan kunt geven? Dan is deze training de juiste keuze voor jou.
Dag 1
College 1
College 2
Dag 2
College 3
College 4
Ontvang het programma en de brochure van de training Data Driven Marketingstrategie direct per mail
Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur
Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?
Start | Locatie | Tijden | Prijs | ||||
6
dec
2023
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.127,- | Nu met 15% Last-minutekorting | |||
12
jan
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.127,- | Nu met 15% Last-minutekorting | |||
18
mrt
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
27
mei
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
4
jul
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
10
okt
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- |
TIP: Boek deze training met extra voordeel als onderdeel van een opleiding.
Kijk eens bij onze veelgestelde vragen
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
Wat is sound design? Met sound design breng je audiovisuele beelden tot leven. Als sound designer zorg je voor een perfecte m…
Overige Artikelen
© 2023 Competence Factory
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.