Training Persuasive communication

Leer vanuit zelfkennis hoe je jouw communicatiestijl effectiever inzet, zodat je meer bereikt.  

Effectief kunnen communiceren is een van de belangrijkste skills in je loopbaan. Met deze vaardigheid kun je je ideeën, wensen en behoeftes helder naar voren te brengen. Dat levert niet alleen minder stress op - je kunt er ook veel mee bereiken.

Als het om effectief communiceren gaat, heeft iedereen zo z’n valkuilen.  Tijdens deze training krijg je hier inzicht in. Ook leer je hoe je communicatie inzet om méér voor elkaar te krijgen, met minder spanning.

Wat kun je na het volgen van de training Persuasive communication

  • Je krijgt inzicht in jouw manier van communiceren en wat die doet met je omgeving 
  • Je kunt impactvol communiceren, waardoor je sneller je doelen haalt
  • Je weet hoe je iemand aanspreekt, motiveert en dingen voor elkaar krijgt
  • Je leert dat overtuigingen en persoonlijkheden ‘key’ zijn voor optimale communicatie.
  • Je leert beter samenwerken en communiceren met klanten en leveranciers
  • Je leert weerstand om te buigen in begrip
  • Communicatie met collega’s, klanten en leveranciers wordt leuker en waardevoller
  • Je bent in staat om tijdens gesprekken je belangen, ideeën en gevoelens op een heldere manier naar voren te brengen

Programma van de training Persuasive communication

  • Inzicht in het effect van je huidige manier van communiceren
  • De werking van persuasive communication
  • Invloed van overtuigingen en persoonlijkheden
  • De verschillende communicatiestijlen
  • Duidelijk en helder communiceren
  • Situaties beïnvloeden met effectieve communicatie
  • Het effect van verbaal en non-verbaal gedrag
  • Je eigen effectieve communicatiestijl ontwikkelen

Voor wie is de training Persuasive communication bedoeld?

Wil je inzicht in je eigen communicatiestijl, en leren hoe je communicatie inzet om meer te bereiken? Dan is deze training geschikt voor jou. 

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Misschien vind je deze artikelen interessant

26 mei 2020 | Noortje Noy

Waarom innovatie zo belangrijk is

Bedrijven die innoveren staan weerbaarder in de crisis dan organisaties die behoudend blijven. Cruciaal dus dat je ook in cri…

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.