
De kunst van sound design
Wat is sound design? Met sound design breng je audiovisuele beelden tot leven. Als sound designer zorg je voor een perfecte m…
2 dagen • Utrecht • Met certificaat
Ontdek hoe jij een sterk merk bouwt door theorie én praktijk te combineren
De ene organisatie kan twee keer zoveel geld vragen voor een dienst of product dan de andere. Voor een sterk merk betalen we namelijk graag extra. We geven zelfs de voorkeur aan sterke merken als werkgever.
Branding wordt steeds belangrijker, omdat je het op de langere termijn niet wint met alleen een goed product. Een sterk merk helpt je organisatie herkenbaar en onderscheidend te zijn. Zo krijgt jouw merk een speciaal plekje in het brein van jouw doelgroep. En hoe je dat doet, leer je tijdens deze Brand Strategy training.
Laat je opleidingsbudget uit 2023 niet verloren gaan en boek vandaag nog je training met 15% Early Bird korting*. Boek en factureer nu en volg de training in 2024.
*Early Bird korting geldt alleen op trainingen. De korting is alleen geldig wanneer de training minimaal zes maanden na de boekingsdatum plaatsvindt. Gebruik de code earlybird om de korting te activeren.
Het woord komt van de Engelse term ‘brand’, wat ‘merk’ betekent. Het gaat over wat anderen over je zeggen en denken achter je rug om. Met branding werk je aan je merk positionering op creatief en strategisch niveau. Want met een sterk merk, win je het op de lange termijn. Kijk naar Coca Cola, de waarde van het bedrijf bestaat voor 60% uit branding. Als je de merkwaarde eruit zou halen, blijft er mínder dan de helft over qua bedrijfswaarde.
Met een sterk merk dat (online) opvalt, onderscheid je je in de markt – en voorkom je dat mensen na één Google-zoekopdracht afslaan naar je concurrent. Daarbij komt dat je duurzamere relaties opbouwt als je vanuit een heldere visie en missie communiceert. Met branding bind je mensen aan je bedrijf en maak je van klanten en medewerkers ambassadeurs.
Benieuwd hoe je merken bouwt en of het je roeping is? In dit whitepaper lees je wat branding precies inhoudt en hoe je het aanpakt. Misschien specialiseer je je het liefst, of ga je juist als allrounder aan de slag. Ook nemen we je mee langs alle vormen van branding: online, binnen organisaties en personal branding.
Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar.
Wendy startte al jong als ondernemer. In tien jaar tijd zette ze een eigen bedrijf op, met zo’n 180 medewerkers in dienst. Daarna besloot ze haar échte droom na te jagen: ze volgde een opleiding tot senior beïnvloedingspsycholoog, verkocht haar bedrijf en begon voor zichzelf als marketingstrateeg. Nu helpt ze mkb’ers met hun PR, marketingstrategie, campagnes en branding. Daarbij mijdt ze nietszeggende quotes en voorbeelden van wereldmerken als Amazon en Coca Cola, omdat je daar als mkb’er niets aan hebt. Haar trainingen zijn praktisch, zodat je nieuwe kennis direct kunt toepassen.
Irene is een échte marketingvrouw – letterlijk. Vier jaar geleden zette ze haar blog MarketingMadame om in een bedrijfswebsite en startte ze onder die naam als fulltime ondernemer. Marketing gaat volgens haar om veel meer dan alleen tools onder de knie krijgen. Daarom focust ze zich bij haar klanten op de broodnodige basis: wát is je verhaal? Vanuit dat vertrekpunt ontwikkelt ze vlijmscherpe marketingstrategieën. Irene is geen stilzitter, dat zul je tijdens haar trainingen wel merken: ze zet je ‘t liefst gelijk aan het werk.
.
Deze training is ontwikkeld voor marketeers, communicatieadviseurs, brandspecialisten en MKB-ondernemers die nieuwsgierig zijn naar het opzetten van een gedegen merkstrategie. Ook HR-medewerkers en recruiters leren in deze training hoe je een goed werkgeversmerk wordt. Je wilt weten hoe andere merken dit aanpakken en bent er klaar voor om zelf de handen uit de mouwen te steken en een sterk merk te bouwen.
Dag 1
College 1
College 2
Dag 2
College 3
College 4
Ontvang het programma en de brochure van de training Brand Strategy direct per mail
Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur
Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?
Start | Locatie | Tijden | Prijs | ||||
25
jan
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
8
mrt
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
16
apr
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
31
mei
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
22
jul
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
13
sep
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- | ||||
11
nov
2024
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 1.325,- |
TIP: Boek deze training met extra voordeel als onderdeel van een opleiding.
Kijk eens bij onze veelgestelde vragen
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
Wat is sound design? Met sound design breng je audiovisuele beelden tot leven. Als sound designer zorg je voor een perfecte m…
Overige Artikelen
© 2023 Competence Factory
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.