Blog

3 tips van branding specialist Leila Mulder

26 oktober 2020 | Noortje Noy

Branding is mega-belangrijk. Want met een sterk merk dat (online) opvalt, onderscheid je je in de markt - en voorkom je dat mensen na één Google-zoekopdracht alweer weg zijn. Daarbij komt dat je duurzamere relaties opbouwt als je vanuit een heldere visie en missie communiceert. Onze branding-specialist Leila Mulder geeft drie tips voor als je je merk wilt versterken. 


Adverteren via Google Shopping: zo doe je het goed

20 oktober 2020 | Noortje Noy

Voor veel e-commerce bedrijven is het een onmisbaar onderdeel in hun marketingstrategie: Google Shopping. Met deze zoekmachine-optie kunnen consumenten de producten die ze zoeken, direct met elkaar vergelijken. Vaak zitten die zoekers al dicht tegen een aankoop aan. Maar hoe zorg je ervoor dat ze hun winkelwagentje in jóuw webshop vullen? We leggen je uit hoe Google Shopping precies werkt én wat je ermee kunt.


Corona: FAQ

13 oktober 2020 | Noortje Noy

We hopen dat iedereen nog gezond is en blijft, en dat we corona met z'n allen weer onder de duim krijgen. Uit de persconferentie van gister blijkt dat we nog voorzichtiger moeten zijn met reizen, locaties bezoeken en overige activiteiten. Hieronder de dingen die wij doen om onze locatie zo corona-proof mogelijk te houden en jullie alsnog te kunnen ontvangen voor een training.


Quick-wins voor je SEO

13 oktober 2020 | Noortje Noy

Jouw website bovenaan in Google? Door zoekmachineoptimalisatie, of Search Engine Optimization (SEO), ben je beter vindbaar op het web. Door SEO toe te passen op verschillende onderdelen van je website, kunnen klanten je een stuk sneller vinden. Denk aan je content, meta-descriptions en de techniek achter je site. Maar je kunt nog meer doen! Trainer en SEO-expert Marlon Augustijn geeft vier tips waarmee je je vindbaarheid direct verbetert. Professioneel aan de slag met SEO? Bekijk dan eens de tra…


Hoe breng je je merk verder met internal branding?

06 oktober 2020 | Noortje Noy

Jouw medewerkers zijn het gezicht van je bedrijf. Ze vormen je organisatie, en brengen je merk tot leven. Tenminste, als je een concreet merk hebt dat ze consistent kunnen uitdragen. Daarom is het belangrijk dat je iets aan internal branding doet: het intern laden van je merk.


Data-driven marketeer: marketing op basis van harde feiten

29 september 2020 | Noortje Noy

Websitebezoekers zijn allang geen mystery guests meer. We kunnen steeds meer data over ze verzamelen, en weten dus steeds beter wie ze zijn en wat ze waarderen. Goed nieuws voor marketing- en salesprofessionals, want het betekent dat je niet meer alleen op gevoel hoeft te beslissen! Maar hoe werkt data-driven marketing precies, en hoe ga je als data-driven marketeer aan de slag?


5 tips voor effectievere social media-berichten

22 september 2020 | Noortje Noy

De aandacht van je doelgroep trekken is steeds lastiger: een zee aan social media-berichten overspoelt dagelijks alle timelines. Toch doen sommige bedrijven het steengoed. Hun posts krijgen volop likes, shares en genereren nieuwe volgers. Hoe zorg jij ervoor dat jouw berichten ook zulke goede resultaten krijgen? Trainer en social media-expert Paulus Veltman geeft 5 tips waar je direct mee aan de slag kunt. 


Event Future of UX Factory 17 september

18 september 2020 | Noortje Noy

Hoe ontwerp je user experiences met steeds veranderende tools en technologie? Hoe beïnvloed je gedrag met geweldige VR gebruikerservaringen? Onze experts namen je gisteravond mee naar de Future of UX. Met upcoming trends en verdieping op Virtual Reality in UX en UX Research. Was je er niet bij? Niet getreurd! Lees hier over de avond en bekijk de opname.


5 tips voor een sterke Google Ads campagne-strategie

15 september 2020 | Noortje Noy

Een Google Ads-campagne kan een belangrijk onderdeel zijn van je marketingstrategie. Maar hoe zorg je dat je maximaal resultaat boekt? We vroegen het aan Eric Voet, Client Success Manager én Google-connaisseur bij Fosby Digital Agency. Hieronder geeft Eric 5 tips voor een goede Google Ads campagne-strategie. 


5 tips voor een goede videoproductie

08 september 2020 | Noortje Noy

Met een goede camera maak je niet automatisch een goede video. Vind je het lastig om professionele film te maken, en krijg je je ‘foutjes’ niet rechtgetrokken tijdens het editen? Misschien ken je je camera niet goed genoeg! Of kun je slimmere keuzes maken in audio en belichting. Hieronder geeft trainer en filmmaker Riaz Abdoelrahman 5 tips voor een goede videoproductie. 


Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Daarom kies je Competence Factory

What you see is
what you pay

Je betaalt gewoon de prijs die je op de website ziet. Nooit bijkomende kosten.

Transparant over locatie

Trainingen zijn altijd in Utrecht, pal naast het Centraal Station.

Les in creatieve spaces

Voel je thuis en leef je uit. Teken je ideeën gerust uit op de white walls.

Top 10-trainingen gaan altijd door

Lekker snel starten, en je wordt nooit omgeboekt naar een andere dag.

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.