Blog

Voorkom het verlies van Google Analytics data met dataweergaven

Veel bedrijven filteren hun Google Analytics data. Dat is slim, want op die manier blijft je data schoon. Je kunt met filters bijvoorbeeld intern verkeer en spam uitsluiten. Wat veel bedrijven alleen niet doen is een backup regelen. Dat is dan weer niet zo slim, want gefilterd is gefilterd. Als je een fout maakt kun je de verloren data niet meer terughalen. Maar hoe moet het dan wel?


Vacature (junior) Sales support medewerker

Ben jij een enthousiaste starter met een afgeronde mbo- of hbo-opleiding of zit je in het laatste studiejaar? Zoek je een innovatieve snelgroeiende omgeving waar het ook nog eens gezellig is? En geloof je dat je van fouten leert en daarvan groeit? Lees dan verder!


Breng je merk tot leven met online storytelling

Ons hele leven zijn we bezig met het vertellen van verhalen. In de kring op de basisschool, na het weekend op het werk of aan je kind voor het slapen gaan. Maar wat nou als je dit inzet als marketingtool voor jouw bedrijf of merk? Door het vertellen van persoonlijke verhalen laat je jouw doelgroep een connectie met jouw merk maken op een sympathieke en authentieke manier. Zo bouw je loyale volgers op en breng jij jouw merk tot leven.


Inspiration Factory: UX Design op 16 Mei

Op donderdagavond 16 mei 2019 nodigen we je graag uit voor een nieuwe Inspiration Factory. Het thema: User Experience (UX) Design. Trainers van Competence Factory delen hun inzichten, praktijkervaring en nieuwste tools met je. En natuurlijk krijg je leuke actuele voorbeelden en handige tips & tricks.
"Meteen meer uit je website of app halen? Laat je in één avond bijpraten over het vakgebied User Experience (UX) Design en ga naar huis met concrete tips en tools."
 


Google Ads trends 2019

Als adverteerder op Google Ads heb je het niet makkelijk. Ten eerste blijft Google zijn advertentieplatform continu updaten. Sinds de overgang van Google Adwords naar Google Ads zijn er bijvoorbeeld allerlei features bijgekomen. Bovendien blijft ook de markt niet hetzelfde. Consumenten hebben andere verwachtingen en gebruiken andere apparaten dan een aantal jaar geleden. Wil je succesvol adverteren, dan zul je als adverteerder op de hoogte moeten blijven van die ontwikkelingen. Lees dus snel dé…


De voordelen van een social media kalender

We kunnen niet meer zonder, social media houdt ons een groot gedeelte van de dag bezig. En hier liggen kansen, voor jou en voor je bedrijf! Maar welk medium moet je gebruiken en welke berichten plaats je waar? Zie jij ook door de bomen het bos niet meer? Maak dan eens een social media kalender. Wat dat je op gaat leveren gaan we je nu vertellen.


Agile marketing: zo werk je effectief aan resultaat

Wil jij voor jouw bedrijf zo snel en efficiënt mogelijk waarde creëren? Agile Marketing is een effectieve en snel groeiende manier om dit te bereiken. Met Agile Marketing leer je nog beter inspelen op de veranderende wensen van jouw klanten. Jij snapt precies wat de waarde van jouw bedrijf is voor je doelgroep en daarmee verbeter je al jouw marketinguitingen.


Leads genereren met marketing automation

Een voorspelbaar proces om leads te genereren, wat ook nog eens doorloopt zonder dat jij er actief mee bezig bent… klinkt als een droom toch? Door de opkomst van marketing automation kun je deze droom ook écht gaan waarmaken. Marketing automation helpt je namelijk om jouw doelgroep content te laten zien waar ze precies op dat moment behoefte aan hebben. Zo ontvangen ze enkel content die aansluit op hun persoonlijk profiel en online zoekgedrag. En dat allemaal geautomatiseerd, zonder dat je er…


Vacature Veelzijdig Office Manager

Utrecht Centrum, parttime 28 uur per week. 

Ben jij een energiek, slim en betrouwbaar en houd jij van afwisseling en verantwoordelijkheid? Houd jij van een innovatieve snelgroeiende omgeving waar geen dag hetzelfde is, waar jij een spilfunctie hebt en het draait om mensen en het structuren van een groeiende organisatie? Lees dan verder!


Het belang van zoekintentie voor SEO

Als iemand een zoekopdracht invoert in Google wil diegene daar iets mee bereiken. Waarom voert de gebruiker die zoekopdracht in? Het antwoord op deze vraag noemen we de zoekintentie. Natuurlijk kunnen verschillende gebruikers een andere zoekintentie hebben, terwijl ze toch dezelfde zoekopdracht gebruiken. Meestal overheerst er echter één zoekintentie. Als jouw content daar perfect op inspeelt heeft dat effect op je rankings in Google. Hoe dat werkt vertellen we je in dit artikel.


Meer nieuws

Op de hoogte blijven van aanbiedingen en vaknieuws?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Waarom Competence Factory?

Praktijkgerichte trainingen

Je leert het snelst door te doen. Daarom geven we geen hoorcolleges, maar zetten we je aan het werk. Aan de hand van prikkelende opdrachten en praktijkcases doe je inzichten op die je direct kunt toepassen. Ook krijg je de ruimte om je eigen vragen te stellen. Zo ga je gegarandeerd naar huis met kennis waar je echt iets aan hebt.

Inspirerende locatie

Uit welke richting je ook komt, onze trainingslocatie is makkelijk te bereiken. We zitten pal naast Utrecht Centraal, met om de hoek een parkeergarage. De trainingsruimtes zijn licht, kleurrijk en voorzien van handige faciliteiten - zoals whitewalls voor een brainstorm. Zo stimuleren we concentratie, creativiteit en samenwerking.

Voor elk budget

We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporatie, maar ook freelancers, ondernemers en non-profit professionals. Daarom hanteren we dynamische prijzen. Boek je slim (heel vroeg, of juist last minute), dan betaal je voor onze trainingen de laagste prijs in de markt.

CF-community

Volg je een training, dan ben je automatisch lid van de CF-community. Daarmee krijg je toegang tot mooie evenementen, zoals gratis inspiratiesessies en een jaarlijkse trip naar het Google-hoofdkantoor in Dublin. Ook krijg je 50% korting op alle In a Day-events, zoals Growth hacking in a day en Design thinking in a day.