data driven marketing Factory
Ben je marketeer? Dan weet je het wel: data driven marketing wordt steeds belangrijker. Bij deze manier van marketing worden beslissingen niet genomen op basis van intuïtie of eerdere ervaringen, maar op basis van data. Als je data gedreven aan de slag wilt, is het belangrijk om te weten welke middelen je nodig hebt om data inzichtelijk te maken en waarom je dat doet. Welke data heb je nodig om effectieve marketing campagnes op te zetten? En hoe zorg je ervoor dat je jouw campagnes vervolgens ook goed kan monitoren zodat je op tijd kan bijsturen en de regie houdt over de beoogde resultaten? Kortom: hoe maak je een goed stappenplan om data gedreven aan de slag te gaan? Tijdens dit webevent nemen onze specialisten je mee in de wereld van data driven marketing en krijg je handvatten toegereikt om zelf aan de slag te gaan.
Deze avond spreken onze marketing-experts en trainers bij Competence Factory: Daan Boekhoorn, Bryan Thijssen en Eva Broersma.
Deze trainers gaan met je aan de slag
Het programma
Wat is het nu precies en de trends
Hoe ga je data gedreven te werk en wat heb je daarvoor nodig?
Meer over data visualiseren in Google Data Studio
Voor wie is dit webinar bedoeld?
Elk kwartaal openen wij onze factory-deuren voor ons netwerk van o.a. online marketeers, communicatieadviseurs, digital managers, creatieven, webdevelopers en UX designers. Om je te inspireren, nieuwe skills te leren en toffe mensen te ontmoeten. Iedere editie gaan we aan de slag met een onderwerp uit onze populairste opleidingen. Deze keer digitaal middels deze interactieve webinar.
Hoe werkt het?
I.v.m. de huidige corona-maatregelen is dit webinar te volgen via een interactieve live-stream. Je ontvangt na je aanmelding een e-mail met de link naar de online omgeving en verdere informatie. Tot 27 mei!
Waarom je deze Factory niet wil missen
- Insights in de laatste trends van datagedreven marketing
- Concreet stappenplan hoe je datagedreven werken toepast in jouw organisatie
- Inspiratie over hoe je deze data kan omzetten naar effectieve dashboards