Training Persoonlijk Verkopen

Weet jij welke verborgen omzet je nu nog mist bij je klanten? Hoe je je klanten zover krijgt om tot actie over te gaan? Waardoor sommige klantgesprekken zo ontzettend goed gaan, terwijl andere tegenvallen? In de training Persoonlijk verkopen krijg je op deze vragen antwoord. Je leert technieken en vaardigheden op jouw manier gebruiken. En je onderzoekt je eigen overtuigingen en aannames, die misschien tijdens het salesproces in de weg staan. Zo leer je samen met de klant tot de beste oplossing te komen. Klant blij, en jij draait meer omzet!

Wat kun je na het volgen van de training Persoonlijk Verkopen

Tijdens de training leer je:

  • Welke stappen je nodig hebt om vertrouwen te winnen
  • Hoe je commitment van de klant krijgt door z’n behoeften gestructureerd te analyseren
  • De beste manier om je voorstel te presenteren, zodat het aanzet tot actie
  • De stappen die je moet zetten om met kritische vragen of bezwaren om te gaan

Wie is de trainer?

Xander Heule - Sales

Xander begon zijn carrière als deur-aan-deurverkoper bij SQPeople. Daar merkte hij dat er best veel deuren voor hem dichtgingen. Waar lag dat aan? En waardoor hadden sommige collega’s meer succes? Xander besloot zich te verdiepen in salestechnieken: hij liep mee met collega’s, las boeken en volgde trainingen. Dat hielp! Hij schopte het tot captain en trainer van een vestiging. Het trainerschap beviel zo goed, dat Xander zich aansloot bij Forces to Explore: een trainings- en adviesbureau van waaruit hij consultants, IT-specialisten en (beginnende) ondernemers coacht in de kunst van het verkopen. Want iedereen kan verkopen, zolang je het maar doet op een manier die bij je past.

 

Programma van de training Persoonlijk Verkopen

College 1

  • Je krijgt inzicht in de belangrijkste drijver voor je succes of falen tijdens verkoop.
  • Je maakt kennis met de Kern van Sales.
  • Je leert de belangrijkste stappen om een gesprek te openen en vertrouwen te winnen.
  • Je leert hoe je een gestructureerde analyse te maken van een klantcase.

College 2

  • Je leert om een klant groter te laten denken en actie te laten ondernemen.
  • Je zorgt ervoor dat je gesprek vruchtbaar is met een concreet actieplan.
  • Je leert effectief omgaan met kritiek en bezwaren.

Check-in

  • Twee weken na de laatste sessie heb je met je trainer een coaching call om je in je proces te blijven ondersteunen en succes kunt blijven creëren.

Is deze training ook beschikbaar als maatwerk?

Al onze trainingen en opleidingen zijn als maatwerk beschikbaar. Lees meer over onze in-company oplossingen

Trainingsdata

15
jul
Do 15 jul 2021 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Do 15 jul
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
13
sep
Ma 13 sep 2021 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Ma 13 sep
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
12
nov
Vr 12 nov 2021 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Vr 12 nov
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
23
dec
Do 23 dec 2021 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Do 23 dec
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
17
jan
Ma 17 jan 2022 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Ma 17 jan
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
25
apr
Ma 25 apr 2022 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Ma 25 apr
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
25
jul
Ma 25 jul 2022 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Ma 25 jul
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
26
okt
Wo 26 okt 2022 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Wo 26 okt
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie
30
dec
Vr 30 dec 2022 Van 10:00 tot 16:45 in Utrecht Vr 30 dec
Van 10:00 tot 16:45
Utrecht
 
595,-
Neem optie

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Misschien vind je deze artikelen interessant

21 juni 2021 | Noortje Noy

Volg de opleiding UX Design Master nu op post-hbo niveau 

UX Design Master is onze eerste opleiding met een post-hbo accreditatie! Je krijgt een officieel, erkend diploma als je de op…

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.