Harm Teunisse
Harm Teunisse is een creatief strateeg en contentmaker die zich heeft gespecialiseerd in generative AI. Hij is een ervaren allrounder in media en reclame, die twee decennia werken bij A-merken combineert met kennis over kunstmatige intelligentie. Harm heeft content en campagnes ontwikkeld voor merken als Vodafone, BNNVARA, Ziggo, Basic-Fit, ABN AMRO, RING en Tomorrowland, en televisieprogramma’s geproduceerd bij o.a. BNN(VARA), Veronica en meer. Nu heeft hij al zijn kennis en ervaring als maker gebundeld in AI trainingen voor marketeers die zich willen voorbereiden op een disruptieve en fascinerende toekomst met AI.
Harm Teunisse
Generative AI & Content Specialist

Gemiddelde beoordeling
Trainingen gegeven
Jaar trainer bij CF
Harm's trainingen en opleidingen bij Competence Factory
Op de hoogte blijven van de laatste trends?
Abonneer je op onze content en ontvang als eerste bericht over CF events, webinars en vakartikelen.
Vul de rood gemarkeerde velden in
Eva broersma
Senior marketeer

© 2025 Competence Factory