Webinar: Bouw een waardevolle relatie met je klant
Vergelijk het maar met daten. Een waardevolle relatie bouwen met een klant kost tijd, energie en moeite. Dat zit niet alleen in het aantrekken van de juiste klanten, maar ook in het bouwen en onderhouden van een langdurige relatie. Door te werken aan jouw customer experience, blijft het niet bij een eerste date maar leven jullie lang en gelukkig.
In dit webinar loopt merk- en klantstrateeg Daniëlle Bekker met je door de hele klantrelatie in vijf stappen. Ontdek hoe jij je marketing in kunt zetten om jouw klant sneller ja te laten zeggen en hoe je hem/haar vervolgens langer aan jouw bedrijf bindt.


Voor wie is dit webinar bedoeld?
Dit webinar is voor alle marketeers, zzp’ers en ondernemers die willen werken aan het bouwen van een langdurige relatie met hun klanten.

Hoe werkt het?
Dit webinar is te volgen via een live-stream via de tool WebinarJam. Je ontvangt na aanmelding een e-mail met de link die je toegang geeft tot de live-stream.
Over de trainer
Daniëlle Bekker
Daniëlle is merk- en klantstrateeg bij &DAAN. Ze helpt zakelijke dienstverleners klanten vinden, binden en behouden. Niet met keiharde sales of oppervlakkige marketingtrucs, maar door een stevige basis te leggen, en klanten te verbinden aan het merk. Met veel herkenbare praktijkvoorbeelden maakt ze haar trainingen lekker luchtig. Geen zware theoretische verhandelingen, maar praktische tips waarmee je meteen aan de slag wilt én kunt.