Online Masterclass Lean Analytics

Aan welke knoppen kun je draaien om je bedrijf, ook in tijden van crisis, te laten groeien? En hoe weet je welke nieuwe producten of diensten echt aanslaan bij je klanten? Lean Analytics maakt groei meetbaar aan de hand van 5 metrics. Het wordt veel gebruikt in Silicon Valley en de wereld van technische startups en scaleups. Maar elke ondernemer kan ervan profiteren. Wil jij je data gebruiken voor snellere en betere groei van je bedrijf? Tijdens de interactieve Online Masterclass Lean Analytics leer je een meetbare groeistrategie opzetten. Juist nu.  

Wat is Lean Analytics?

De Lean methode heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop bedrijven en producten ontwikkeld worden. Het gaat uit van een continue proces van leren en verbeteren. Lean Analytics maakt dit proces meetbaar en helpt je de juiste datagedreven keuzes te maken om groei te realiseren. Een nieuw bedrijf opzetten, andere markten bedienen of een nieuw product ontwikkelen? De grootste uitdaging is om iets te creëren dat aanslaat. Lean Analytics laat je op basis van 5 metrics zien hoe je een idee valideert, hoe je de juiste klanten vindt, hoe je beslist wat je gaat maken, hoe je daar geld mee verdiend en hoe je idee onder de aandacht komt bij grote groepen mensen.

 

Wat kun je na het volgen van de Online Masterclass Lean Analytics

Na de online masterclass zie je datagedreven kansen voor snelle en betere groei van je bedrijf met Lean Analytics.

  • Je leert welke 5 metrics invloed hebben op de groei van je bedrijf
  • Je kunt hypotheses stellen en deze testen
  • Je kent strategieën en acties om snel te kunnen anticiperen
  • Je past de AARRR (Pirate Metrics) toe die je helpen om je strategie te optimaliseren
  • Je gaat op zoek naar je belangrijkste 'northstar metric' voor succes

Wie is de trainer?


Sharon Sprang 

Sharon van Sprang is een online marketing consultant. Welke inspanningen gaan voor jouw organisatie werken? Welke middelen gaan je helpen om je doelstellingen te bereiken? Hoe maak je de ROI meetbaar? Sharon, helpt bedrijven dagelijks met deze vragen. Haar expertise? Online strategie, Lean Analytics, SEO en marketing automation. Daarnaast pakt ze zelf het podium regelmatig als keynote speaker over het effect en waarde van digitalisering. Sharon werkt veel voor fintech organisaties, scale ups en grote dienstverlenende organisaties. Haar trainingen en masterclasses zitten dan ook vol voorbeelden uit verschillende sectoren. Alvast wat van Sharon luisteren? Check dan haar podcast, waar ze mensen over de gehele wereld interviewt die op hele slimme manier hun business hebben opgebouwd.

Programma van de Online Masterclass Lean Analytics

Online sessie 1

  • Wat is Lean Analytics?
  • De 5 metrics die belangrijk zijn voor groei
  • Analyse van je data, strategie en hypotheses
  • Hoe vind je jouw 'northstar metric?'

Online sessie 2

  • Feedback op huiswerk en je eigen casus
  • Sturen op data; strategieën en interventies
  • Het optimaliseren van je eigen groeistrategie
  • Uitwerking van je northstar metric en concreet Lean Analytics stappenplan

Voor wie is de training Online Masterclass Lean Analytics bedoeld?

De Online Masterclass Lean Analytics is ontworpen voor iedereen die juist in deze tijd aan de slag wil met vernieuwing. Deze Lean en data gedreven aanpak voor startups kan namelijk voor alle bedrijven succesvol ingezet worden. Denk aan zelfstandig ondernemers, startup founders, product owners, business development managers en strategen. Maar ook voor managers en CEO's is deze online masterclass een aanrader.

Hoe bereid ik me voor?

Voor deze online masterclass krijg je ter voorbereiding een aantal video's, artikelen en opdrachten. Ook krijg je huiswerk: tussen de eerste en tweede online sessie geeft de trainer je een praktijkopdracht

Trainingsdata

22
feb
Ma 22 feb & ma 1 mrt 2021 Van 13:30 tot 16:30 in Online Ma 22, ma  1 mrt
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
15
apr
Do 15 apr & do 22 apr 2021 Van 13:30 tot 16:30 in Online Do 15, do 22 apr
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
25
mei
Di 25 mei & ma 31 mei 2021 Van 13:30 tot 16:30 in Online Di 25, ma 31 mei
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
30
jun
Wo 30 jun & wo 7 jul 2021 Van 13:30 tot 16:30 in Online Wo 30, wo  7 jul
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
29
okt
Vr 29 okt & vr 5 nov 2021 Van 13:30 tot 16:30 in Online Vr 29, vr  5 nov
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
24
dec
Vr 24 dec & vr 31 dec 2021 Van 13:30 tot 16:30 in Online Vr 24, vr 31 dec
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
14
mrt
Ma 14 mrt & ma 21 mrt 2022 Van 13:30 tot 16:30 in Online Ma 14, ma 21 mrt
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
19
jul
Di 19 jul & di 26 jul 2022 Van 13:30 tot 16:30 in Online Di 19, di 26 jul
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
18
okt
Di 18 okt & di 25 okt 2022 Van 13:30 tot 16:30 in Online Di 18, di 25 okt
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie
13
dec
Di 13 dec & di 20 dec 2022 Van 13:30 tot 16:30 in Online Di 13, di 20 dec
Van 13:30 tot 16:30
Online
595,-
Neem optie

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Misschien vind je deze artikelen interessant

26 oktober 2020 | Noortje Noy

3 tips van branding specialist Leila Mulder

Branding is mega-belangrijk. Met een sterk merk dat (online) opvalt, onderscheid je je. Branding-specialist Leila Mulder geef…

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.