Inspiration Factory
Gepubliceerd op: 02 augustus 2016 | Geschreven door: Rene
Op donderdagavond 22 september vond de Inspiration Factory 'Creëer succesvolle concepten en campagnes' plaats met docent Jeroen Dontje. Jeroen is voormalig Head of Global Creative Development bij Endemol en oprichter van IdeaMakers.amsterdam. Hieronder kun je de presentatie downloaden, profiteren van de tijdelijke actie en het foto verslag bekijken.
Presentatie downloaden
Wil je de presentatie downloaden?
Klik dan hier!
Over Jeroen Dontje
Jeroen helpt dagelijks grote en kleine organisaties bij het versnellen en verbeteren van creativiteit en innovatie. Hij is de auteur van het top 25 boek DE DAG NA DE BRAINSTORM.
Over de avond
Centraal stond het thema: Hoe kom je tot een goed idee en hoe werk je het uit? Tijdens de avond, die door 100 geïnteresseerden werd bezocht, behandelde Jeroen de volgende onderwerpen:
Wat betekent 'concept ontwikkeling' voor een organisatie? En wat betekent het voor jou als individu of als afdeling? Vanuit een breed perspectief toont Jeroen de noodzaak van vernieuwende concepten en campagnes aan.
Aan de hand van praktijkvoorbeelden gaf Jeroen een overzicht van de 4 stappen:
1. Het creatieve idee
2. Van idee naar concept
3. Van concept naar prototype
4. Van prototype naar pitch
Op de avond zelf verlootten we 5 gesigneerde boeken "De dag na de brainstorm"!
Daarna was er een gezellige netwerk borrel.
Download hier de presentatie
Overzicht van de training
Wil je meer weten over de trainingen die Jeroen verzorgt? Bekijk hier de 4 daagse training.