1. Zorg voor een sterke merkidentiteit

Mensen verbinden zich op dezelfde manier met merken als met mensen: het gaat om waarden. Daarom is het belangrijk dat je laat zien waar jouw merk voor staat. Dat doe je door een sterke merkidentiteit op te bouwen: hiermee geef je klanten en medewerkers een reden om zich tot je aangetrokken te voelen. Of je nu een grote, of kleine organisatie bent.

 

2. Durf te kiezen!

Als jij zelf geen keuzes durft te maken, kun je niet van anderen verwachten dat ze voor jou kiezen. Durf dus te kiezen, en voor die keuze te gaan! Onthoud daarbij dat niet iedereen jouw klant is. En dat is prima. Want als je er voor iedereen wilt zijn, weet niemand meer waarom ze bij jou moeten zijn.

 

3. Binnen is buiten (en andersom)

Het is een open deur, maar helaas brengen veel organisaties het nog niet in praktijk: binnen is buiten, en buiten is binnen. Marketing is niet alleen iets van de marketingafdeling - het is van iedereen. Zorg er dus voor dat iedereen binnen je organisatie jouw merk begrijpt en doorleeft. Zodat al je medewerkers hetzelfde verhaal vertellen, en de waarden van je merk op de juiste manier in praktijk brengen. 

 

Meer leren over branding

Meer tips van Leila? Op dinsdag 10 november geeft ze een gratis webinar: ‘Bouwen aan een sterk merk’. Ze legt het belang van branding uit en waarom het - juist nu - een goed idee is om ermee aan de slag te gaan. Meld je aan! 

 

Op de hoogte blijven van nieuwe trainingen en events?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Daarom kies je Competence Factory

What you see is
what you pay

Je betaalt gewoon de prijs die je op de website ziet. Nooit bijkomende kosten.

Transparant over locatie

Trainingen zijn altijd in Utrecht, pal naast het Centraal Station.

Les in creatieve spaces

Voel je thuis en leef je uit. Teken je ideeën gerust uit op de white walls.

Top 10-trainingen gaan altijd door

Lekker snel starten, en je wordt nooit omgeboekt naar een andere dag.

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.